Кабельное ТВ

Автор GMB, Листопад 26, 2011, 21:08:54

Попередня тема - Наступна тема

pavlo_r

Колектори? Не знав, що у Волі тепер все так серйозно. В мої часи приходив звичайний наряд, де було завдання відключити кабель (взяти заяву, забрати обладнання, якщо було треба). Але колекторами нас ніхто не називав. Техніками ми були, як і на Одеко.
  •  

mikhail

Цитата: pavlo_r від Січень 06, 2017, 22:41:48
Колектори? Не знав, що у Волі тепер все так серйозно. В мої часи приходив звичайний наряд, де було завдання відключити кабель (взяти заяву, забрати обладнання, якщо було треба). Але колекторами нас ніхто не називав. Техніками ми були, як і на Одеко.
техніки то техніки .... вони лиш ходять підключають, прокладають кабель .... більшість з них взагалі працює на фірми які співпрацюють з тою ж Волею.... як от наприклад ХОМЕР . А чистка забитих труб , відключення тих хто не платить чи інших неактивних абонентів, або просто відрізаний висить кабель це роблять інші.. і як вони це роблять я поняття не маю.... мені в тій звязці проводів дуже складно розібратися.... був маленький досвід роботи місячний.... але я не захотів іти туди працювати так як ти весь день сам волочешся з важкою сумкою і один у тому підїзді довбешся.... а зарплату отримуєш у конверті від виробітку , так як офіційно тебе оформлювати ніхто не збирається.... от на даний час офіційно на Новій пошті .... важко але могло бути гірше і інше не факт що краще )))
  •  

pavlo_r

ггг))) От були часи, коли на кабельному тобі лише аркуш із завданнями в черзі видруковувався, ти сам собі планував маршрут, узгоджував час візиту з абонентами, а якщо раніше закривав всі хвости — то й обідати по пів дня міг і це ніяк не впливало на зарплату. Не було ніяких продажів і штрафів за їх невиконання. Робота була не з найлегших, але якщо вміти планувати і стежити за своєю ділянкою мережі — то можна було доволі комфортно працювати. А потім настала Воля і я раптом зрозумів, що таке ненавидіти свою роботу. Я тому і звільнився, бо пахати треба було як проклятий, а зарплата все більше залежала від прямих продажів, а отже й зменшувалася з місяця в місяць. Знаю деяких людей, які там роками працюють, але це треба любити чи що? Я, наприклад, не вмію людям різну херню впарювати, особливо в умовах перенасиченого ринку.
  •  

fediv

Саме так, виконавцям, яких доля заставила працювати на "Волі", стало важче. А колишні власники кабельних компаній, які першими попали під захоплення "Волею", вже в землі. В Києві задавлювали "IVK"  і перетворювали її на "Волю" з перестрілками і смертями.
Хоча в інших випадках траплялись довгі юридичні тяганини.
  •  

mikhail

Цитата: pavlo_r від Січень 06, 2017, 23:48:04
ггг))) От були часи, коли на кабельному тобі лише аркуш із завданнями в черзі видруковувався, ти сам собі планував маршрут, узгоджував час візиту з абонентами, а якщо раніше закривав всі хвости — то й обідати по пів дня міг і це ніяк не впливало на зарплату. Не було ніяких продажів і штрафів за їх невиконання. Робота була не з найлегших, але якщо вміти планувати і стежити за своєю ділянкою мережі — то можна було доволі комфортно працювати. А потім настала Воля і я раптом зрозумів, що таке ненавидіти свою роботу. Я тому і звільнився, бо пахати треба було як проклятий, а зарплата все більше залежала від прямих продажів, а отже й зменшувалася з місяця в місяць. Знаю деяких людей, які там роками працюють, але це треба любити чи що? Я, наприклад, не вмію людям різну херню впарювати, особливо в умовах перенасиченого ринку.
я вам розкажу звідки абоненти беруться у Волі.... є менеджери з продажу яким дають на день список великий телефонів і вони мають дзвонити впарювати підключення.. і говорять вони там зачасту про акційну ціну іц зовсім не згадують про регулярну і розказують оо як вам буде добре якшо ви до нас підключитесь... а потім технікам дають рознарядку на день з часовими проміжками... технік сам дзвонить узгоджує час ... за день може від 5 заявок.... добре якщо кабель прокладений і все ок то впораєшся швидко , а як все з нуля тянути то аби двох годин вистачило ))) а ти вже часові рамки узгодив..... і ти можеш не встигати або навпаки вільний час отримати ..... по всякому бувало....  за бандл (тб+інтернет) одна ціна .... за інтернет менша і дуже мало лише за саме телебачення ....  якщо тебе абонент потенційний знайшов сам, таким чином ти робиш продаж.... без посередництва менеджерів з продажу і отримуєш від заявки вдвічі більше
  •  

pavlo_r

Я дуже радий, що в Рівному все так прогресивно. У Львові на перших порах нам вилазили більше 30-ти заявок з узгодженими вже проміжками. І якщо ти не встигав, а ти не встигав — то треба було дзвонити і домовлятися про перенесення заявки спочатку з абоном, а потім в Київ в "Службу, мать їх, підтримки техніків" і переносити там. Робочий день починався з обдзвону і перенесень. Займало це порою більше години. А так як службовий зв'язок у нас був на МТСі, то нас нагинали вже безпосеоедні керівники за рахунки по 600-800 грн в місяць, бо люди тут переважно Київстаром користуються. Про косяки "Кубіка" (бази даних) з PPPoE (чужою для Волі технологією), взагалі мовчу. Перші місяці нові абоненти Ethernet активовувалися більше години, а без активації він тобі договір не підпише, а без договору ти піти не можеш. Сиділи і чекали. Про прямі продажі і пасив розповідати не треба. Був ситий цим по горло.
  •  

mikhail

#1026
 вовово .... у рівному не настільки все прогресивно.....  але  частиною міста казали мені займається сама ВОЛЯ .... а іншу частину віддали Хомеру....  на день справді було по 40 заявок.... але на 5 техніків і норм ..... потім прошла осіння пора.... темп спав ... стало по 11-15 заявок вдень і вже почали давати вихідні ... а ці заявки давали двом....  а я вирішив шукати чогось кращого

звязок так МТС .... і якась там така корпоратівка шо ліміт 40 грн/міс ... при цьому тарифів ти не знаєш по яким дзвониш... і ніхто не знає... тільки між МТС безкоштовно... то у нас по всім заявкам дзвонили з свого телефону.... а от уже СПТ чи переговори з начальством велися по робочій сім карті.... саме так .... давали лише сімку)))
  •  

GMB

Цитата: Qolo від Грудень 21, 2016, 02:13:25
Можно сразу приобрести гибридный. Я вот на днях взял себе EVO TC-100 за 435грн с DVB-T/T2/C на борту + в него еще и вшита программа для просмотра онлайн-потоков из интернета. Довольно достойный вариант в своей ценовой категории.
как в работе себя показал тюнер и где брали (если через интернет)?
записи з ТБ: http://www.youtube.com/user/Serery
                         http://www.dailymotion.com/serery
записи з радіо: http://soundcloud.com/gmb_krm
  •  

Qolo

#1028
Цитата: GMB від Січень 08, 2017, 11:36:43
как в работе себя показал тюнер и где брали (если через интернет)?
Эфирную цифру пока не тестировал, но кабель работает отменно. Онлайн-вещание принимает удовлетворительно, только на многих RTMP-потоках звук опаздывает (возможно, в свежей прошивке эту проблему пофиксили, не проверял).

Брал здесь, но он уже успел чуток подорожать. Заказывал сразу с wi-fi адаптером и hdmi-кабелем.
  •  

GMB

#1029
Гумор/Бабай снова уходят с 7 апреля.
https://www.youtube.com/watch?v=qGcMoxYKlvc
записи з ТБ: http://www.youtube.com/user/Serery
                         http://www.dailymotion.com/serery
записи з радіо: http://soundcloud.com/gmb_krm
  •  

Qolo

А кто-нибудь может проверить, вещает ли еще A-One в пакетах "Воли"?
  •  

Polyvko V.

У Львові в аналоговому пакеті немає.
  •  

vital-fm

Так його в аналозі і не було, ніби починаючи із стартового.
  •  

kram2000

#1033
Слід за Ланетом, Тріолан вимкнув канал Інтер:   :super: :super:
http://detector.media/rinok/article/127354/2017-06-27-triolan-vimknuv-inter/

Яке щастя, що я не користувач кабельних мереж.

Недовго довелося чекати на реакцію Безлюдної і Ко:
http://ru.telekritika.ua/business/inter-obvinyaet-triolan-v-neviplate-royalti-673660
  •  

GMB

Ланет весной включил
записи з ТБ: http://www.youtube.com/user/Serery
                         http://www.dailymotion.com/serery
записи з радіо: http://soundcloud.com/gmb_krm
  •