Суспільне мовлення (Перший, Культура) [DVB-T2/супутник]

Автор sten, Червень 11, 2011, 11:03:49

Попередня тема - Наступна тема

kotenko.

#наташанемішай
  •  

kotenko.

#931
Але це відредаговане відео.
Оригінальне фото:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2018235185056956&set=a.1546936945520118.1073741829.100006114824847&type=3
#наташанемішай
  •  

maximusone

Повідомлення із facebook UA:ПЕРШОГО: "Сталася аварія на ефірному комплексі. На разі технічно не можливо транслювати матеріали, які зберігаються в ефірному архіві. Тому у програмі UA:Перший можливі зміни, а телеканали UA:Крим та UA:Культура відновлять мовлення, як тільки буде вирішено проблему. Паралімпійські ігри транслюються на UA:Перший у прямому ефірі, тому будуть показані повному обсязі"
  •  

kotenko.

Здається, хтось хакнув їхній комплекс за вчорашній інцидент.
#наташанемішай
  •  

kotenko.

Поки вирішують технічні проблеми, на Культурі йде Фольк -мюзік, розтягнутий на весь екран, плюс логотип знову великий.
#наташанемішай
  •  

BanderaTV

  •  

BanderaTV

  •  

BanderaTV

  •  

kotenko.

Дякуємо каналам СТБ і Першому, які 16 числа показали карту без Криму. Тепер ніхто не забуде, що Крим український.

По ходу, СТБ заразне не лише своїми реаліті-шоу, а й кадрами, деякі з них тепер в НСТУ працюють.
#наташанемішай
  •  

kotenko.

Плани НСТУ на 2018 рік (все, що там описано, буде виконано лише при повному фінансуванні, тому його можна продовжити і на наступний, і може, аж до 2022 року, і то все залежить від виборів-2019).
https://suspilne.media/cdn/1/files/2018/03/08/c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b.pdf

Виділяю те, що найважливіше, на мою думку.

Впровадження універсальної сітки мовлення філій: базовий та суспільно важливий контент першого каналу Суспільного мовника - перша декада січня (знаємо, що повністю це сталось 15 січня).

Початок роботи всіх філій за новою програмною концепцією після об'єднання та уніфікації ліцензій на мовлення, впровадження універсальної сітки мовлення філій: базовий контент, закупівля (художні та документальні фільми, серіали, мультиплікаційні фільми), 2 проекти філій, контент національного значення для регіонів – перехід до мовлення 16 годин на день - перша дек. квітня.

Третя дек. червня - всі філії міняють назву на UA: і свою графіку.
Уніфікація ефірних апаратних та систем мовлення філій - третя дек. листопада.

Оптимізація команди каналу «UΛ: Культура» шляхом
переведення на інші посади, рекомендацій до звільнення та
прийом на роботу - перша дек. червня.

Оновлення сітки мовлення трьох радіоканалів - третя дек. вересня.
Перша декада квітня - знову міняється розклад мовлення регіональних радіо.

Кінець червня - перезапуск і уніфікація сайтів філій, каналів.
Кінець жовтня - мають розродитись на будівництво ньюсруму.
Кінець липня - ребрендинг Першого, кінець грудня - його перезапуск і промокампанія. Не поняв я  логіки?
Кінець травня - доставка сигналу всіх каналів до операторів по IP + запис каналів + внутрішня OTT платформа (натяк на кодування?)
Кінець грудня - ребрендинг філій.
До кінця квітня - оптимізація ліцензій регіональних філій за принципом «1 регіон – 1 ліцензія».

Початок серпня - узгодження з Концерном РРТ плану повного переходу з аналогового на цифрове телемовлення з використанням 6-12 телеканалів.
Реєстрація випуску акцій ПАТ «НСТУ» (після надання висновку аудитора (аудиторської фірми) щодо формування статутного капіталу) - кінець березня.

Створення системи забезпечення захисту та використання
об'єктів авторського права та суміжних прав (контенту), а
також інших об'єктів інтелектуальної власності ПАТ «НСТУ» - середина квітня (натяк на видалення з Ютуба за запитом НСТУ передач і трансляцій Першого Національного до травня 2014 року?)

Залучення відповідних грантів з метою отримання продукту / послуг (програми, тренінги; навчальні візити до СМ, техніка тощо) за грантові кошти на орієнтовну суму 10 млн дол. США - кінець грудня

Моніторинг згадок ПАТ «НСТУ» в інтернет-ЗМІ та соціальних мережах - постійно (щоденний моніторинг,
щотижневий звіт, щомісячний аналіз репутаційного капіталу топ- спікерів ПАТ «НСТУ») (Особливо останнім часом, тільки лінивий незлим тихим словом їх не згадує)

Ремонт туалетів у приміщеннях на вул. Мельникова, 42 (45 шт),
вул. Хрещатик, 26(17 шт), вул. Л.Первомайського, 5-В (2 шт) (всього– 64 шт.) - до кінця серпня.

Забезпечення рекламних і спонсорських находжень
на загальну суму 106 млн грн, у т.ч.: центральна дирекція 39,1 млн грн; Українське радіо – 23,1 млн грн;
філії – 38,8 млн грн, івенти – 5,0 млн грн.

Переведення мовлення телеканалів UА: Перший,
UА: Культура та UА: Крим в режим зі стереозвуковим
супроводом, Створення нових технологічних схем апаратних для роботи зі
стереозвуковим супроводом, Встановлення двох плат нормалізаторів звуку в ефірних апаратних, Підключення нових комплектів радіомікрофонів для АСБ та
ПТС - початок липня.

Фактично, стерео вже є на Культурі (під час погоди).

Введення у дію апаратно-студійного комплексу за проектом
JICA (за умови дотримання графіка грантодавцем) - початок листопада.
Якшо японці дають це, то, можливо, 10 грудня під час профілактики Перший, Культура, Крим перейдуть на HD.
Деталі: Модернізація ефірного стораджу (заміна жорстких дисків), апгрейд Farad (100 дисків по 2 Тб), Проведення апгрейду системи транскодерів, Встановлення додаткових HD-SDI моніторів + плазмових панелей, Встановлення додаткових HD плат для матриці ЦА.

Середина грудня - 11 філій мають перейти на 16:9.
Встановлення перетворювачів форматів у кількості 22 одиниць, Створення нових технологічних схем для роботи філій у форматі 16:9.

Поточний ремонт та профілактика (в плані техніки) - середина грудня.


#наташанемішай
  •  

admin

  •  

hash67

Мені теж цікаво, така ж ситуація із каналом Рівне 1, тобто UA:Рівне, таке враження що НТКУ придбала ліцензію для всіх
"Фашисти майбутнього називатимуть себе антифашистами" Х'юї Пірс Лонг, сенатор від штату Луїзіана, 1935 р.
  •  

kram2000

Суспільне заробило понад 2 млн. на рекламі під час трансляції Олімпійських та Паралімпійських зимових ігор

Про це сайту «Суспільне. Детектор медіа» в інтерв'ю розповіла член правління, відповідальна за розважальний напрям діяльності, Олександра Кольцова.

«1 млн 585 тис. 499,42 грн — за Зимові Олімпійські ігри; 441 тис. 493,00 грн — за Паралімпійські ігри», – сказала пані Кольцова. 

Вона подякувала «комерційному департаменту, що був змушений пізно вийти на ринок, але зробив усе можливе; федераціям, які рекламували суспільного мовника серед своїх партнерів». Серед рекламодавців Олександра Кольцова назвала «Фалькон авто», «Дата груп», «Екмі», «Закваски Віво», «Старком», «Євроламп» та інші.

http://stv.detector.media/finansuvannya/finansy/ua_pershiy_zarobiv_ponad_2_mln_na_reklami_pid_chas_translyatsii_olimpiyskikh_ta_paralimpiyskikh_zimovikh_igor/
  •  

kram2000

На «UA: Першому» закрили «Новини культури»


З 2 квітня 2018 року культурні події будуть показувати у загальному випуску новин.
30 березня вийшов останній випуск «Новини культури», який був спільним проектом двох суспільних телеканалів – «UA: Культури» та «UA: Першого».

Про це йдеться  на офіційній сторінці у Facebook «UA: Культура – Новини».

«Сьогодні на "UA: Першому" був останній ефір "Новин культури". Проект у такому форматі закриваємо, але культурні події з 2 квітня ми будемо показувати у загальних випусках новин. А сюжети та репортажі про Вас, про події культури і мистецтва з понеділка шукайте на Фейсбук сторінці UA:Новини», – йдеться у повідомленні.
  •  

Formally 20

#944
Со следующей недели (с 2.4.2018) выпуски новостей выйдут в эфир в 18:00 и 21:00.
:Новини.Світ и :Новини.Культура объединят с основными выпусками новостей.

"Для покращення якості телевізійних новин та більш повного інформування аудиторіі, Суспільний мовник з 2-го квітня на каналі "UA:Перший" об'єднує три різні інформаційні випуски в один. Тобто про новини культури та світу, як і про інші події дня, ми будемо розповідати в "інформаційних годинах" о 18-ій та 21-ій. А після цих випусків наші журналісти ще будуть обговорювати найважливіші новини в "Темі дня" зі спеціально запрошеними гостями, які дійсно орієнтуються в суті справи. Це дасть змогу об'єднати зусилля всієї команди, яка відтепер зможе спільно, більш ефективно, збирати, перевіряти та оприлюднювати події та історії дня, незалежно від того, до якої тематики вони відносяться. Впевнені, що для нашої аудиторії однаково важливо отримувати повну, збалансовану, оперативну та неупереджену інформацію про всі новини, без розподілу за темами та часом виходу. Оскільки Суспільний мовник є сервісом з доставки інформаціі, ми продовжуємо рухатися до мети стати ближчими до людей та завоювати їхню довіру. Також випуски новин можна щогодини почути на наших радіоканалах, подивитися на всіх телеканалах Суспільного мовлення та прочитати на наших офіційних акаунтах у Facebook, зокрема "UA:Новини"."

https://www.facebook.com/ua.pershyi.news/posts/424865441274316
  •