Виберіть стиль:

Автор Тема: Железная дорога  (Прочитано 61668 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4387
  • -Отримані: 3944
  • Повідомлень: 19931
  • Репутація: +4360/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #615 : Березень 30, 2017, 14:23:06 »
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-07-000885-b
тут не только прозорро
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1931
  • -Отримані: 803
  • Повідомлень: 2969
  • Репутація: +912/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповісти #616 : Квітень 12, 2017, 23:38:34 »
Потяги в Нідерландах повністю перейшли на енергію вітру

У минулому році вітроенергетика забезпечувала роботу 75% поїздів у Нідерландах, а з 1 січня 2017 року вони повністю перейшли на енергію, що виробляється вітром.

У 2015 році найбільша компанія Нідерландів у сфері залізничних перевезень, Nederlandse Spoorwegen, підписала угоду з енергетичною компанією Eneco. Метою співпраці є робота по зниженню викидів забруднюючих речовин в атмосферу.

План передбачав переведення всіх поїздів, що працюють на дизельному паливі, на екологічно чисті поновлювані джерела енергії до 2018 року. Протягом двох років завдання вдалося реалізувати для 75% поїздів, а до початку 2017 року весь рухомий склад Nederlandse Spoorwegen перейшов на енергію вітру.

Це стало можливим завдяки активному будівництву нових вітряних електростанцій в Нідерландах, а також в Бельгії та Скандинавії. Їхня загальна мережа дозволяє користуватися енергією навіть у безвітряні дні.

Поїзди компанії Nederlandse Spoorwegen здійснюють 5500 рейсів на день, перевозячи близько 600 тисяч осіб на добу. Її річне споживання енергії оцінюється на рівні 1,2 млрд кВтг. З 2005 року компанія працює над програмою енергоефективності, що вже дозволило скоротити споживання на 2% в рік, а викид парникових газів зменшився на 30%.

Щоб показати важливість вітроенергетики, президент Nederlandse Spoorwegen Рохер ван Бокстел заліз на вітряний млин і здійснив разом з крилом повний оборот.
http://mors.in.ua/technology/1843-potyagy-v-niderlandah-povnistyu-pereyshly-na-energiyu-vitru.html

Відсутній pavlo_r

  • Глобальний модератор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 2009
  • -Отримані: 3056
  • Повідомлень: 6923
  • Репутація: +3327/-163
  • Розташування: Lviv
    • notatnyk.org
Re: Железная дорога
« Відповісти #617 : Квітень 23, 2017, 21:37:36 »
В конце мая или в начале июня по маршруту Ковель-Ягодин-Холм должен быть запущен двухвагонный поезд, рассчитанный на 182 пассажиров, еще 10 мест будет отдано обслуживающему персоналу. Ориентировочное время в пути составит 2 часа, а цена билетов – 130-150 грн.

http://cfts.org.ua/news/2017/04/23/poezd_iz_kovelya_v_polskiy_kholm_mogut_zapustit_uzhe_v_mae_tsena_proezda_ot_130_grn_40231

Відсутній Djundich

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 761
  • -Отримані: 224
  • Повідомлень: 1442
  • Репутація: +271/-93
  • Розташування: БАРВАград (Борошневе)
Re: Железная дорога
« Відповісти #618 : Квітень 29, 2017, 15:42:20 »
1 Мая в Ужгороде будет открытие детской ЖД.
Показати вміст


Каково было мое удивление увидеть в Ужгороде на детской ЖД локомотив ТУ2-098  :roll:
Когда я его в последний раз видел по Виноградово Зак.

Перевозка ТУ2-098


А вот что было еще два года назад.

« Останнє редагування: Квітень 29, 2017, 15:54:17 від Djundich »
Точка зрения зависит от точки сидения.

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1931
  • -Отримані: 803
  • Повідомлень: 2969
  • Репутація: +912/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповісти #619 : Травень 24, 2017, 08:02:54 »
Франція допоможе Україні змінити ширину залізничної колії

Україна може скористатися допомогою французів в питанні зміни ширини залізничної колії. Про це повідомляє Міністерство інфраструктури України.

"Французька сторона розгляне можливість експертно-консультаційної допомоги та сприятиме залученню коштів Європейського союзу для отримання технічної допомоги в реалізації проекту по системі зміни ширини колії в Україні", - відзначили в прес-службі відомства, коментуючи підсумки шостого засідання українсько-французької робочої групи з питань транспорту.

Там також додали, що "сторони проаналізували проведені роботи французькими компаніями та домовилися про подальші залучення французьких будівельних компаній до виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту доріг в Україні". У той же час, відбувся обмін пропозиціями щодо активізації співробітництва в сфері морського і річкового транспорту.

https://www.vectornews.net/news/business/25414-francya-dopomozhe-ukrayin-zmniti-shirinu-zalznichnoyi-kolyi.html

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4387
  • -Отримані: 3944
  • Повідомлень: 19931
  • Репутація: +4360/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #620 : Травень 24, 2017, 08:07:41 »
Там разговор про тележки с автоматической сменой ширины, а не про перешивку страны.
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1931
  • -Отримані: 803
  • Повідомлень: 2969
  • Репутація: +912/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповісти #621 : Травень 25, 2017, 00:17:44 »
Уже з 1 серпня ПАТ «Укрзалізниця» планує відправити в перший рейс поїзд Львів – Краків. Про це повідомив голова правління товариства Войцєх Бальчун під час прес-конференції у Львові сьогодні, 23 травня 2017 року – повідомляє прес-центр компанії «Укрзалізниця».

«Працюємо над запровадженням залізничного сполучення з Краковом. Можливо, приймемо пропозицію польських колег та реалізуємо проект за допомогою системи розсувних візків SUW-2000. Наразі вивчаємо варіанти», – повідомив Войцєх Бальчун.

Українські залізничники активно працюють над покращенням міжнародного сполучення із сусідніми країнами: «Безвіз відкриває перед нами нові перспективи, і Укрзалізниця має намір активно освоювати ринок міжнародних залізничних перевезень. Після Кракова плануємо зв’язати поїздом Чернівці з Румунією та інші проекти» - підкреслив у Львові Войцєх Бальчун.

http://www.polradio.pl/5/38/Artykul/308289

Відсутній Vova.UA

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 102
  • -Отримані: 169
  • Повідомлень: 2257
  • Репутація: +449/-3
  • Розташування: Львівська область, Пустомити.
Re: Железная дорога
« Відповісти #622 : Травень 27, 2017, 19:28:22 »
 :neutral:

AH.FM - Leading Trance Radio 
#1 FOR TRANCE - COMMERCIAL FREE 24/7


Відсутній Djundich

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 761
  • -Отримані: 224
  • Повідомлень: 1442
  • Репутація: +271/-93
  • Розташування: БАРВАград (Борошневе)
Re: Железная дорога
« Відповісти #623 : Травень 27, 2017, 22:58:32 »
Ужас, если я правильно понял то лоб, в лоб  :roll:
Как  :-? Как это возможно  :-?
Точка зрения зависит от точки сидения.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4387
  • -Отримані: 3944
  • Повідомлень: 19931
  • Репутація: +4360/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #624 : Травень 30, 2017, 17:44:56 »
закінчили будівництво перегону Розівка – Зачатівська на дільниці Комиш-Зоря – Волноваха. І вже сьогодні поїзди можуть курсувати новозбудованим перегоном. Загалом вклали понад 17 км залізничної колії, 4 комплекти стрілочних переводів та побудували 3 низькі платформи - майбутні зупинки для приміських поїздів."
Що мається на увазі - поклали другу колію чи щось банальніше?
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4387
  • -Отримані: 3944
  • Повідомлень: 19931
  • Репутація: +4360/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #625 : Травень 31, 2017, 15:40:14 »
ТЕЛЕГРАМА вiд 25.05.2017 р. N ЦМ-15/200

М ДН залiзниць України, ДС вантажних України, ГIОЦ, ЦД, ПКТБ IТ, ТМСофт, ЦКРУ, ЦКI, ЄРЦ, ЦСЗ, ЦКР, ЦТЛ, ЦЛ, ЦРП, Лiски
 
     Наказом ПАТ "Укрзалiзниця" вносяться змiни до роздiлу 4 Алфавiтного списку рiчкових i морських портiв ТК N 4:
     у графi 1 пунктiв 3, 4 перейменовуються морськi порти:
     Iллiчiвськ на Чорноморськ рос Черноморск;
     Октябрьск на Спецiалiзований морський порт Ольвiя рос Специализированный морской порт Ольвия.
     М ГIОЦ. Iнформуйте причетних.

                     ЦМ
                  Ю. А. Меркулов
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1931
  • -Отримані: 803
  • Повідомлень: 2969
  • Репутація: +912/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповісти #626 : Червень 03, 2017, 22:46:10 »
Укрзалізниця відкрила продаж квитків до польського міста Холм у міжнародних залізничних касах. Вартість проїзду складатиме 203,24 грн. Поїзд № 751/752 Ковель – Холм відправиться в перший рейс вже через тиждень. Маршрут обслуговуватиметься складом рейкового автобуса - читаємо на сайті Укрзалізниці. Залізничники обіцяють, що залежно від попиту і потреби залучатимуть інший рухомий склад.
Як нагадує прес-служба Укрзалізниці – це вже другий денний поїзд до Польщі. У грудні 2016 року Укрзалізниця запустила швидкісний поїзд сполученням Київ – Львів – Перемишль, який нині користується великим попитом.
Завдяки спільним зусиллям українських і польських залізничників квитки до Перемишля з середини червня вже можна буде купити онлайн. Укрзалізниця нагадує, що вартість квитків на міжнародні напрямки може змінюватися залежно від курсу валюти в день придбання квитка.
Раніше повідомлялось, що новий рейковий автобус Pesa за маршрутом Ковель – Холм здійснив свій перший тестовий рейс 5 травня. Також повідомлялося, що польські прикордонники запропонували проводити прикордонний контроль пасажирів поїзда «Ковель - Холм» на своєму боці під час годинної стоянки в польському Дорогуську, в той час як українські залізничники хотіли це робити під час руху рейкового автобуса – інформує zaxid.net.
uz.gov.ua/zaxid.net/Л.З.
http://polradio.pl/5/38/Artykul/310089

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1931
  • -Отримані: 803
  • Повідомлень: 2969
  • Репутація: +912/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповісти #627 : Серпень 15, 2017, 13:07:21 »
Німецький радник про "Укрзалізницю": Відкотилися туди, де були три роки тому
У питанні реформ та подолання політичного впливу "Укрзалізниця" опинилася там, де була три роки тому, розповів у інтерв'ю DW колишній радник керівництва УЗ Штефан Гофзесс.
http://www.dw.com/uk/%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8E-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%8F-%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B8-%D0%B4%D0%B5-%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%B8-%D1%82%D1%80%D0%B8-%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D1%82%D0%BE%D0%BC%D1%83/a-40058364?maca=ukr-Facebook-dw

велике інтерв'ю, ось лише цитата звідти:
"А яка Ваша думка про проблему рентабельності пасажирських перевезень "Укрзалізниці", адже більшість українців не зможе оплачувати ринкові тарифи?
Коли я працював, то витрати на пасажирські перевезення покривали перехресними дотаціями за рахунок вантажоперевезень. Уряду та місцевій владі потрібно виокремити пасажирські перевезення від вантажних. А вже потім цілеспрямовано виділяти дотації "Укрзалізниці" на покриття витрат, пов'язаних із перевезенням пасажирів. Але тарифи на вантажні перевезення слід підвищити однозначно."(кінець цитати)

Відсутній Djundich

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 761
  • -Отримані: 224
  • Повідомлень: 1442
  • Репутація: +271/-93
  • Розташування: БАРВАград (Борошневе)
Re: Железная дорога
« Відповісти #628 : Вересень 11, 2017, 22:32:53 »
Обожаю ездить в поезде. а если не езжу то смотрю подобные видео.

Точка зрения зависит от точки сидения.

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1931
  • -Отримані: 803
  • Повідомлень: 2969
  • Репутація: +912/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповісти #629 : Вересень 15, 2017, 08:23:27 »
Ранковий потяг Інтерсіті 719П Харків — Київ.  Двоповерхова "Шкода".
Квитки, чомусь набагато дешевші від квитків на "Хюндаї"...