Виберіть стиль:

Автор Тема: Железная дорога  (Прочитано 61873 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Відсутній Djundich

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 762
  • -Отримані: 224
  • Повідомлень: 1442
  • Репутація: +271/-93
  • Розташування: БАРВАград (Борошневе)
Re: Железная дорога
« Відповісти #660 : Лютий 03, 2018, 10:25:40 »
Я уже нашел и добавил немного инфы в свое сообщение. Смотрю их нам довольно много дали, но по ТЧ-9 Мукачево я что-то не видел таких машин вообще пока.
« Останнє редагування: Лютий 03, 2018, 18:47:54 від Djundich »
Точка зрения зависит от точки сидения.

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1931
  • -Отримані: 803
  • Повідомлень: 2969
  • Репутація: +912/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповісти #661 : Лютий 24, 2018, 02:57:27 »
Новина від Голосу Америки

Компанія General Electric уклала свою найбільшу угоду в Україні
Міжнародна компанія "General Electric Transportation" та "Укрзалізниця" уклали рамкову угоду про співпрацю. Це - значна подія в модернізації транспортної інфраструктури України і дозволить країні посилити свою роль центру транспортування та торговельного коридору, йдеться в офіційному повідомленні компанії.
"Укрзалізниця" і "General Electric Transportation" домовилися про тривалу співпрацю з оновлення українських тепловозів, повідомляє Українська служба «Голосу Америки» з Києва. Угода передбачає як закупівлю нових локомотивів, так і модернізацію існуючого парку. В "Укрзалізниці" називають сьогоднішній контракт найбільшою інвестицію в розвиток рухомого складу за часи незалежності України.

В рамках угоди "General Electric Transportation" поставить 30 вантажних локомотивів до України протягом десяти років, а також надаватиме послуги з їх обслуговування та ремонту. Угода передбачає закупівлю та лізинг локомотивів американського виробництва і модернізацію українських тепловозів.

Сума угоди становить один мільярд доларів. Це найбільша угода, яку уклала компанія в Україні за 80 років своєї співпраці з Україною.

“Під час моєї зустрічі з президентом США Дональдом Трампом ми домовилися про те, що ми маємо наповнити україно-американські відносини конкретним змістом. І це відбулося. Ми домовились про співпрацю в оборонній сфері, в енергетичній сфері, в машинобудуванні, транспортному будуванні, в харчовій переробній промисловості. Домовились про збільшення американських інвестицій в Україну”, - наголосив на церемонії президент Петро Порошенко.

Українські аграрії і промисловці давно скаржилися на нестачу в країні вагонів і локомотивів. Через це, мовляв, продукцію, яку виготовили, не можуть вчасно доставити покупцю.

В "Укрзалізниці" виправдовувалися - нових тепловозів не закуповували останні 10 років. Наявна техніка - ненадійна і постійно ламається, ще й неекономна, споживає надміру багато пального. Партія локомотивів, яку поставить "General Electric Transportation" у співпраці з українськими підприємствами буде найбільшою з часу проголошення незалежності країни. Американці обіцяють максимально локалізувати виробництво в Україні. А це означає, збільшення замовлень для місцевих заводів.

"Угода засвідчує розширення нашої світової бази клієнтів і є багатообіцяючим кроком вперед у наших відносинах з "Укрзалізницею", що стане каталізатором для залучення міжнародного фінансування та пришвидшення економічного зростання в Україні", - заявив Рафаель Сантана, президент "GE Transportation".

https://ukrainian.voanews.com/a/uklele-najbilshu-uhodu-v-ukraini/4267908.html

Відсутній Djundich

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 762
  • -Отримані: 224
  • Повідомлень: 1442
  • Репутація: +271/-93
  • Розташування: БАРВАград (Борошневе)
Re: Железная дорога
« Відповісти #662 : Березень 30, 2018, 19:58:30 »
Документальный фильм - дизель-поезд ДР1 / DR1 DMU train documentary (with eng subtitles)
Точка зрения зависит от точки сидения.

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1931
  • -Отримані: 803
  • Повідомлень: 2969
  • Репутація: +912/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповісти #663 : Квітень 23, 2018, 15:21:43 »
Не знаю чи було вже це відео - японська залізниця на швидкості 350 км/г.


Відсутній Vova.UA

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 102
  • -Отримані: 169
  • Повідомлень: 2257
  • Репутація: +449/-3
  • Розташування: Львівська область, Пустомити.
Re: Железная дорога
« Відповісти #664 : Травень 07, 2018, 22:17:01 »
Моя зупинка попала в ТСН  :woohoo:

AH.FM - Leading Trance Radio 
#1 FOR TRANCE - COMMERCIAL FREE 24/7


Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4391
  • -Отримані: 3945
  • Повідомлень: 19941
  • Репутація: +4361/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #665 : Травень 26, 2018, 09:55:08 »
Новый Бескидский тоннель: Кто приложился к инфраструктурному проекту пятилетки Жесткий контроль и масштабные приготовления. Так можно описать церемонию открытия Бескидского тоннеля. ЦТС удалось на ней побывать и немного пообщаться с теми, кто финансировал строительство, проектировал тоннель и воплощал проект в жизн
https://cfts.org.ua/articles/2018/05/25/novyy_beskidskiy_tonnel_kto_prilozhilsya_k_infrastrukturnomu_proektu_pyatiletki_47454/100904
https://tov-tob.livejournal.com/147246.html
« Останнє редагування: Травень 26, 2018, 10:02:48 від admin »
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4391
  • -Отримані: 3945
  • Повідомлень: 19941
  • Репутація: +4361/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #666 : Травень 26, 2018, 10:02:17 »
https://cfts.org.ua/photoalbums/kak_ukrzaliznytsya_stroit_zheleznuyu_dorogu_v_aeroport_borispol
Как "Укрзализныця" строит железную дорогу в аэропорт Борисполь Уже полтора месяца железнодорожники строят новую ветку, которая позволит соединить столицу с ее главным аэропортом. Какие изменения произошли за это время?
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній kotenko.

  • Експерт
  • ******
  • Подяки
  • -Надані: 101
  • -Отримані: 190
  • Повідомлень: 668
  • Репутація: +212/-2
  • Розташування: Сербинівка, Полтавщина
    • https://www.youtube.com/channel/UCO7TovW1pKQsgThq5TEttQw
Re: Железная дорога
« Відповісти #667 : Травень 26, 2018, 13:37:54 »
https://cfts.org.ua/photoalbums/kak_ukrzaliznytsya_stroit_zheleznuyu_dorogu_v_aeroport_borispol
Как "Укрзализныця" строит железную дорогу в аэропорт Борисполь Уже полтора месяца железнодорожники строят новую ветку, которая позволит соединить столицу с ее главным аэропортом. Какие изменения произошли за это время?
Особисто бачив те будівництво.
Бачачи, як в еліті нашого футболу щороку лопаються футбольні клуби, вважаю, шо через кілька років буде так лопатись олігархічний медіаринок.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4391
  • -Отримані: 3945
  • Повідомлень: 19941
  • Репутація: +4361/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #668 : Червень 04, 2018, 20:29:34 »
« Останнє редагування: Червень 04, 2018, 20:36:24 від admin »
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній Левандівка

  • Досвідчений
  • ****
  • Подяки
  • -Надані: 119
  • -Отримані: 75
  • Повідомлень: 286
  • Репутація: +121/-19
  • Розташування: Львів

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4391
  • -Отримані: 3945
  • Повідомлень: 19941
  • Репутація: +4361/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #670 : Липень 10, 2018, 23:00:27 »
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 13 червня 2018 р. № 411-р
Київ

Про передачу державного майна публічному акціонерному товариству “Українська залізниця”

Передати об’єкти залізничного транспорту за переліком згідно з додатком 1 та об’єкти незавершеного будівництва за переліком згідно з додатком 2 із сфери управління Державного агентства з управління зоною відчуження публічному акціонерному товариству “Українська залізниця” із закріпленням їх за товариством на праві господарського відання.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 21






Додаток 1
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 13 червня 2018 р. № 411-р

ПЕРЕЛІК
об’єктів залізничного транспорту, що передаються із закріпленням на праві господарського відання публічному акціонерному товариству “Українська залізниця”

Найменування об’єкта

Інвентарний номер

Залізнична колія II станції Янів протяжністю 1,03 кілометра, в тому числі стрілочні переводи № 1, 3, 5, 6, 8, 20

103030052

Залізнична колія IV станції Янів протяжністю 1,3 кілометра, в тому числі стрілочні переводи № 9, 14

103030062

Залізнична колія Вільча - Янів з 46 км ПК 02+80 м по 74 км ПК 07+00 протяжністю 28,42 кілометра, в тому числі:
стрілочні переводи № 1, 2, 3
гідротехнічні споруди - 12 одиниць
міст

с-16567

Залізнична колія лінії Вільча - Янів протяжністю 12,9 кілометра

103030053

Під’їзна підвищена колія на станції Вільча протяжністю 1,24 кілометра

103030063

Під’їзні колії I, III на станції Янів протяжністю 0,9 кілометра, в тому числі стрілочні переводи № 2, 4, 10, 11, 13, 15-19, 22-28

103030055

Під’їзна колія V на станції Янів протяжністю 1,25 кілометра, в тому числі стрілочні переводи № 7, 12, 21

103030054




Додаток 2
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 13 червня 2018 р. № 411-р

ПЕРЕЛІК
об’єктів незавершеного будівництва, що передаються із закріпленням на праві господарського відання публічному акціонерному товариству “Українська залізниця”

Колія № 4 станції Янів

Перехідні ланки на вході-виході станційних колій в бік станції Вільча

Технологічний тупик

Закрита стоянка для одного тепловоза на станції Янів

Площадка для вивантаження важковагових та великогабаритних вантажів на станції Янів
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4391
  • -Отримані: 3945
  • Повідомлень: 19941
  • Репутація: +4361/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #671 : Липень 10, 2018, 23:00:45 »
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4391
  • -Отримані: 3945
  • Повідомлень: 19941
  • Репутація: +4361/-159
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповісти #672 : Липень 10, 2018, 23:01:02 »
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.