Не зрозумілі 1000 і 1 причина по якій переносять ребрендинг ген з 2018 (так-так, в плані на 2019 був як-раз таки ребрендинг, і всі ми пам'ятаємо крики Лодигіна), айдентика то старіє з часом і перестає бути актуальною і модною.
І проблема в тому що вони паралельно, чомусь, тримають два бренди тим самим тянуть весь рудимент в бренд "Суспільне", замість того аби "обрубати кінці", за які наче й хочеться пишатися, але за які нереально соромно і які є таким собі вже тавром.
Це ж підтверджується тим що "Українці вважають найбільш патріотичними та державницькими новини на «UA: Першому»", в патріотичному немає нічого поганого і це добре, але знову ж таки тавро "Державницький" тянегнеться ще з часів (НТКУ), і це по факту означає що люди все ще вважають UA: Перший, який доволі довгий час вже називають "Суспільним" (так, він є таким але за брендом "перший" шлейф, який вже ніяк не прибрати і таким чином створилася колізія UA: Перший (наступник УТ1) == Суспільне) - державним.
Тут потрібно було робити трохи різко, а не тягнути Бог зна скільки, просто так. Ок, не було можливості піару на "бордах", але хоч кінці відрубайте, і так - я за зміну бренду, хоч навряд-чи це сильно допоможе в найближчій перспективі. І дуже сподіваюсь що мої роздуми щодо асоціацій не підтвердяться.