Есть лого:
Канал хоче показувати проекти, «що пропагують сімейні і духовні цінності та сприяють всебічному розвитку малюка»
Телеканал медіагрупи «Інтер» «Піксель» (переформатований Enter-music) стартує 15 квітня. Про це повідомили в прес-службі каналу.
За форматом «Піксель» буде дитячим пізнавальним анімаційним каналом (хоча в Нацраді представник каналу говорив, що в групі його позиціонують не як дитячий, а як сімейний канал).
В ефірі вийдуть мультсеріали різних світових виробників, класика вітчизняної мультиплікації, а також інтерактивні проекти власного виробництва, «що пропагують сімейні і духовні цінності та сприяють всебічному розвитку малюка».
За словами директора каналу Юрія Молчанова, за основу «Пікселя» брався канал CBeebies (один з двох дитячих каналів ВВС, розрахований на аудиторію до 6 років).
«Зараз телебачення збивається з ніг, намагаючись вразити глядача. Кожен телеканал запускає розважальні проекти, реаліті-шоу, які мають на меті шокувати або розважити. У такій гонитві за показниками та рейтингами ми забуваємо про одну з найважливіших функцій сучасного телебачення - виховну. Адже телевізійний проект може навчати та розвивати свого глядача, - зазначив пан Молчанов. - "Піксель" поверне моду на сімейний перегляд, коли перед одним екраном зможуть зібратись малюки, а також їхні найрідніші люди - бабусі, дідусі і батьки».
Зокрема, на телеканалі вийде канадський мультсеріал «Кайю» (Calliou), який отримав підтримку всесвітньої організації The Parents Television Council (PTC). Також на каналі виходитимуть проекти BBC, Rainbow, Sony, Cookie Jar, Warner Bros., «Союзмультфільму» та багатьох інших.