Цитата: sgw2006 від Лютий 27, 2015, 19:05:51
Никогда не понимал конкретно этих "Псевдо философских , идиотских реклам" , такое вообще не поддаётся никакому анализу. Просто бред.
Ну кто , кто это слушает здраво?.
Це в кого як уява працює. Я не бачу в цьому ролику нічого, що б відштовхувало слухача. Реклама на радіо - це взагалі мистецтво створення образу голосом, тому природно, що вони апелюють до уяви.
Шкодую, що не записав рекламу однієї мережі хімчисток. Творці ролика спробували зробити ставку на таку собі колоритну сварливу жіночку, яка вичитує чоловіку, що "хідники не потріпав" і тим пилом дихати доводиться.
Після другого прослуховування я завжди перемикав на іншу станцію коли ця хрень в ефір виходила.
Ще в цієї мережі хімцисток була рекламна кампанія до 1-го вересня, слоганом якої став образ шкільної вчительки англійської, яка командним голосом вимовляла АР Ю РЕДІ ТУ СКУЛ? Це взагалі ППЦ був.
Хоча візуальна реклама у них не краща:
Spoiler