Автор sten, Червень 11, 2011, 11:03:49
ЦитатаЦитуємо:8. Аудиторія «UA: Першого», попри коштовність телевиробництва разом із хронічним недофінансуванням, зросла на третину (33%), «UA: Культури» — на чверть (25%)....Взагалі, серед усіх платформ Суспільного офіційно вимірюються лише показники «UA: Першого», що не є адекватним виміром для контенту всієї компанії. ...
Цитата: kotenko. від Грудень 03, 2020, 19:15:32Найржачніше з коментування біатлону в минулому місяці:https://www.youtube.com/watch?v=1Uv4G-xcxOQ
ЦитатаДослідження засвідчило, що зросла частка українців, готових платити за контент, «створений в інтересах суспільства»: 18,2% у 2020 році проти 9% у 2017 році.