Автор Zheka, Червень 11, 2012, 10:58:34
Цитата: taras_l від Липень 15, 2018, 13:01:33
Цитата: BanderaTV від Липень 15, 2018, 12:49:39А тепер пригадуємо, як він виглядав у 2000-xhttps://youtu.be/R61z1p0TI3whttps://youtu.be/-uv1M_n7neg
Цитата— До повернення на «Плюси» у вас був досвід здійснення «революції» на Новому каналі. Як ви самі розповідали, очолити його вас у 1999 році запросило керівництво українського відділення «Альфа-банку», який тоді був власником каналу. Як вам вдалося вивести в лідери програму «Репортер», а сам канал — у трійку лідерів країни?— Я потрапив на канал із командою проекту «Обличчя світу». Майданчиком для роботи була вже не програма, а цілий канал, хоча він вів мовлення лише на Київ. І наскільки я зрозумів, на той момент стратегія розвитку каналу, можливо, й існувала, але була достатньо дивною, економічно не обґрунтованою. І як людина, яка вже вміла заробляти кошти, я вирішив підняти перед акціонерами питання розвитку.Відтак мене запросили до Москви, де познайомився із власниками російської «Альфи». І думаю, що школа, яку вони мені тоді зробили стосовно розуміння бізнесу, багато в чому допомогла мені в майбутньому. Їхнє жорстке розуміння того, що таке бізнес, дозволило зробити з київського каналу третій за популярністю канал у країні достатньо коротким шляхом. Тому що перед тобою ставилася одна мета — гроші. А це дуже структурує характер мислення й характер ухвалення рішень. Канал фактично з моменту свого заснування перебував у «предпродажной подготовке». Ми завжди розуміли, що маємо заробляти для акціонерів гроші. А це багато в чому не те що стимулювало, а впливало на вибір тих чи інших проектів. І всі проекти, які ми робили, в першу чергу мали бути дешевими і ефективними.— Які саме проекти?— Ми купили тоді унікальну програму Нагієва «Окна» — купили недорого і випадково. Тому що я товаришував тоді з колегами з СТС — Романом Петренко, який потім працював на ТНТ, та його командою (СТС, ТНТ — російські федеральні телеканали. — Ред.). І ми, обговорюючи в коридорі різні проекти, почали говорити і про цей. Я кажу: «Ну давайте мы тоже поэкспериментируем». Ми ніколи не думали, що програма, яка нам обійшлася недорого, буде рейтинговим драйвером для каналу. Так само, як вийшло і з програмою «За стеклом», яка потім із скандалом закрилася, так само, як вийшло з деякими іншими проектами.Але найцікавіше було інше. Ми розуміли, що сперечатися з великими каналами — «1+1» і «Інтером» — неможливо з точки зору грошей, тому робили точкові удари по певних проміжках часу. Так, приміром, з'явилася програма «Підйом», тому що було ясно, що вранці ми можемо сперечатися. (Сміється.)— А як утворився так званий холдинг Пінчука, яким ви нефольмально керували?— Як я вже казав, у «Альфи» завжди була мета продати канал. Вони на цьому заробили. Щоправда, після революції, я так розумію, «они немножко пожалели об этом», тому що могли продати дорожче. Утім, лише тому. Я не знаю всіх принципів переговорів і причин, але, очевидно, у Пінчука була на той момент найкраща пропозиція з різних причин.