До дослідження радіослухання в містах-мільйонниках, яке проводить компанія GfK на замовлення індустріального об'єднання «Радіокомітет», приєдналася «Львівська хвиля». Про це повідомляє прес-служба «Радіокомітету». Договір підписано до кінця 2014 року.
Директор радіостанції Віктор Іваницький зазначив: «Оскільки найпотужніші рекламні агенції користають із соціології компанії GfK, то на часі постала потреба потрапити у це дослідження і "Львівській хвилі"».
Пан Іваницький зазначив, що перше соціологічне дослідження аудиторії радіостанція розпочала ще у 1997 році. Першими партнерами була компанія «Соціоінформ», згодом «Львівська хвиля» стала партнером Соціологічної групи «Рейтинг».
«Не виключено, що впродовж цього року ми працюватимемо і з котроюсь зі згаданих компанії для глибшого якісного вивчення аудиторії, - зазначив директор «Львівської хвилі».- Дослідження ж компанії GfK потрібні не тільки для визначення актуальної аудиторії, але і як аргумент в роботі із немісцевим рекламодавцем, який не знайомий із ефіром «Львівської Хвилі» і в формуванні рекламної стратегії своєї компанії послуговується у першу чергу цифрами».
«Вітаємо нового учасника дослідження радіослухання. Нам особливо приємно, що це - регіональна радіостанція, тому що ми розуміємо, наскільки за сучасних складних економічних умов компаніям важко інвестувати у свій розвиток. Вважаємо цей крок позитивним сигналом для ринку радіо. Зазначу, що із трьох регіональних гравців, які ставали учасниками дослідження радіослухання двоє - зі Львова, що не є дивним,
адже на Львівщині склалась нетипова ситуація, регіональні станції тут є повноцінними конкурентами і майже не здають позиції сильним мережевим гравцям», - зазначила керівник «Радіокомітету», виконавчий директор НАМ Катерина М'ясникова.
Нагадаємо, із жовтня 2013 року до даних дослідження «Радіокомітету» приєдналися два перші регіональні гравці - радіостанція «РадіоМікс» із Дніпропетровська та регіональна радіомережа «FM Галичина» зі Львова.
Радіостанція «Львівська хвиля» розпочала мовлення у серпні 1992-го року у Львові. «Бізнес започатковують кілька фанатиків, стартуючи всього на всього з 50-ти доларів», - йдеться в повідомленні. Із самого початку радіо працює цілодобово. Сьогодні формат мовлення - AC (Adult Contemporary) з елементами CHR (Contemporary Hit Radio). АС передбачає збалансоване інформаційно-розмовне навантаження впродовж години. Найпопулярнішими є композиції 90-их років, класичні композиції та «Золотий фонд» формату. Цільова аудиторія від 30 до 50 років. CHR, тобто сучасне хітове. Мета формату - «утримання у слухачів настроєвого піднесення». Цільова аудиторія - від 20 до 40 років.
Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення індустріального об'єднання «Радіокомітет».
«Радіокомітет» - міжгалузеве індустріальне об'єднання, створене наприкінці 2007 року для запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії. Членами «Радіокомітету» є два найбільші радіохолдинги України - группа ТАВР Медіа, «Український медіахолдинг», три мережеві рекламні агенції (Publicis Groupe, ADV Group Ukraine, Group M) та, у якості управляючого партнера, - Незалежна асоціація телерадіомовників(НАМ). Сьогодні «Радіокомітет» об'єднує практично 100% ринку радіо.
http://www.telekritika.ua/rinok/2014-04-29/93155