Залізниця

Автор admin, Липень 25, 2013, 14:26:14

Попередня тема - Наступна тема

admin

  •  

Александр

Может уже обсуждалось, но я не понимаю, почему у нас до сих пор называется Південно-Західна залізниця?
http://swrailway.gov.ua/
хотя Киев и Чернигов явно не на юго-западе Украины, а, например, в Сумах, Харькове, Полтаве - Південна
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D0%97%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F
Если считать по географии самой Украины, то тогда логично должна быть и Південно-Східна і Північна.
Очевидно, не могут расстаться с совковым прошлым, когда эти названия были приняты, исходя из географии СССР.
  •  

admin

тут даже не совкое а имперское
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AE%D0%B3%D0%BE-%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B0
Ю́го-За́падная желе́зная доро́га (укр. Південно-Західна залізниця) — одна из самых старых железных дорог Украины. Управление Юго-западной железной дороги расположено в столице Украины — городе Киеве.Начальник - Кривопишин, Алексей Мефодиевич, полный кавалер ордена «За заслуги», полный кавалер ордена Святого Равноапостольного князя Владимира, кавалер ордена князя Ярослава Мудрого V степени Железнодорожная сеть дороги расположена в северных и северо-западных регионах Украины, а кажущееся сегодня нелогичным название «Юго-Западная» сохранилось с дореволюционных времён.
  •  

admin


Прибытие электропоезда "Ласточка" в Лоо. Рожденный ползать, летать не может.Но "Ласточка" научит".

вот вам и выдвигающиеся ступеньки и прочие ништяки

только низкий ПС и низкие платформы
  •  

Александр

А еще инвалидский знак на вагоне.. Хотел бы я посмотреть, как он будет высаживаться.
Вот вам и результат олимпийского благоденствия в Сочах. :bravo:
  •  

admin

Маршрут движения поезда № 740ЛШ, Киев Пасс-Кр Рог Гл (з 14 грудня)

КИЕВ ПАСС   -   -   17:29
И Т ШЕВЧЕН   19:33   1 мин   19:34
КР РОГ ГЛ   22:30   -   -


Маршрут движения поезда № 740ДП, Кр Рог Гл-Киев Пасс

КР РОГ ГЛ   -   -   08:01
И Т ШЕВЧЕН   10:54   1 мин   10:55
КИЕВ ПАСС   13:00   -   -
  •  

admin

  •  

pavlo_r

Thieri Newman (це той який про Т2 дуже активно колись сперечався у FB):

Було нудно їхати в поїзді, попросився до кабіни машиністів. Цікаві штуки розказували хлопці. 28 категорій пільговиків. Якщо раніше локальні пасажирські перевезення були дотаційними за рахунок вантажних перевезень, то з деякого часу вантажні перевезення віджало сімейство Януковича. Парк дизельних поїздів відживає свій другий термін. Виявляється, що вітка від Тернополя до Заліщиків одна з найскладніша в Україні через значні перепади висот. Недавно Крюківський вагонобудівний завод на цій вітці тестував нову модель приміського поїзда. Якщо до Заліщиків якось поїзд доїхав, то назад ледве добрався - три дизельні двигуни автомобільні двигуни, які крутять електрогенератори, буквально закипали від навантаження. Будуть переробляти редуктори. З електрофікацією також проблеми. Бо на одних ділянках треба проводити мережу на постійному струмі, а на інших вже можна проводити на змінному струмі. Через велику кількість поворотів дуже зношуються колісні пари... Цікаво побачити дорогу з кабіни машиністів, яку до того бачив лише з бокових вікон!


  •  

admin

только в этой стране...


З території бойовиків в Волноваху прибув потяг з вугіллям

Українські прикордонники у Волновасі затримали потяг з вугіллям, який прибув з підконтрольних терористам територій Донецької області. Про це повідомила прес–служба Державної прикордонної служби.

У відомстві зазначили, що контроль вмісту складу був проведений в рамках виконання завдань, поставлених главою держави Петром Порошенком і українським урядом, щодо здійснення підвищеного контролю з виявлення зброї, засобів терору і диверсій, протидії протиправній діяльності та недопущення незаконного переміщення товарів і вантажів.

Оглянувши склад, українські прикордонники виявили величезну партію вугілля, загальним обсягом понад 768 тонн, а також вантаж металобрухту. Для кого призначався цей вантаж і звідки саме він слідував зараз з'ясовують співробітники правоохоронних органів. До закінчення перевірки законності переміщення цього вантажу, поїзд був заарештований.
  •  

admin

  •  

pavlo_r

#310
100 років не їздив електричками. Точніше десь з 2010-го. Якось так вийшло, що все поїздами або маршрутками пересувався. І от вчора, щоб згаяти надлишок вільного часу та трохи розвіятися вирішив зганяти на день в Тернопіль. При чому саме електричкою. І от, що мене здивувало: вартість проїзду зі Львова до Тернополя (~130 км.) 11 гривень, фактично не змінилася за п'ять років. Я на повному серйозі очікував не менше 20 і то в кращому разі. При тому, що вартість проїзду маршруткою до мене в село (55 км.) з того часу зросла з 13 до 21 гривні. Не сумніваюсь, що ціна 11 гривень не рентабельна, а якщо врахувати, що основний пасажиропотік між містами становлять студенти, які їздять ще дешевше - то взагалі якийсь капєц виходить.
  •  

admin

ой, та там просто суцільний жах
електрички в Україні це хоч бери та викидуй та роби по новому
якщо цікаво там на skyscrapercity є тред про залізницю, немало вже написано на цю тему
  •  

vital-fm

Павле, я собі уявляю, що у пенсіонерів буде, коли з червня їм пільги відмінять, а дачний сезон тільки буде в розпалі.
  •  

pavlo_r

Правильно зроблять. Пільги у нас - це не менший жах ніж тарифи. А пенсіонерам нічого не буде. Живуть же якось ті, в кого нема такого блага, як залізнична колія під боком.
  •  

vital-fm

...Та воно то так, але від них в перші дні провідники такого наслухаються.
Тут в Тернополі на 50 копійок маршрутки хочуть підняти тариф, так чим їм тільки не дорікали, коли директор підприємства у прямий ефір прийшов.
І якихось перевізників ніби то можуть знайти, які дешевше будуть возити, і, що совісті нема, і т.д...
Ну і Міськрада це підтримує, хоча підвищення неминуче.
  •