Залізниця

Автор admin, Липень 25, 2013, 14:26:14

Попередня тема - Наступна тема

pavlo_r

Вся справа в нормах польської мови: L - читається як ЕЛЬ, а тверде Л має такий вигляд: Ł, тому й Бальчун, що з точки зору української мови звучить природніше.
Щодо імені то:
CZ - читається як Ч
CH - читається як Х.
Щодо останнього я колись допускав помилку, читаючи Sucha Góra як Суча гора, хоча насправді вона Суха :)
  •  

ass1995

А я когда-то в 5 классе на уроке русского языка вместо "сушка" прочитал "сучка". Мы изучали правописание Ж/Ш и выполняли упражнение, где надо было вставить Ж или Ш и найти проверочное слово. И мне попалось СУ_КА, где я вместо Ш вставил Ч.  :-)

Потом я уже сообразил, что что-то не то, когда я не мог подобрать проверочное и слово и когда все в классе смеялись.  :-)
  •  

admin

http://timer-odessa.net/news/iz_za_otkaza_tormozov_v_ilichevskom_portu_stolknulis_dva_poezda_est_postradavshie_810.html
Из-за отказа тормозов в Ильичёвском порту столкнулись два поезда, есть пострадавшие
  •  

pavlo_r

  •  

admin

  •  

Djundich

Уж лучше веселая плацкарта с ароматами, нежели поездка в Украинской электричке ЭПЛ-2т и подобного типа вагонах Луганских.   Лично мне с Мукачева до Львова просидеть пять часов упершись коленями в соседа на против, а если еще рядом кто-то полный  :nono:

Тогда понимаешь что плацкарта это просто  :klass:
Любимые телеканалы: NewsOne, 112, Zik, Наш, КРТ.
  •  

admin

Одно другого хаять не мешает:-)
  •  

Ігор

Що ж там веселого? :) Кілька годин спостерігав, як по вагону бігають дєвочки, потім як вони сплять :D бо сам не міг заснути. В купе було спокійніше.
  •  

admin

  •  

дрон

#489
Україна розлютила росіян рішенням щодо мови на вокзалах
Росіян розлютила заява голови "Укрзалізниці" Войцеха Балчуна про дерусифікацію залізниці.
Текст його заяви опублікував 8 жовтня на своїй сторінці у Facebook міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
"До грудня 2016 р. всі квитки, назви станцій, оголошення, інформація на табло буде вестися виключно українською та англійською мовою! Одночасно, працюємо над декомунізацію назв станцій", - йдеться в повідомленні.
http://kozak.co.ua/index.php/about/2517-ukraina-rozliutyla-rosiian

Ось той пост повністю:  https://www.facebook.com/volodymyr.omelyan/posts/10154182780728439
Volodymyr Omelyan
Вчора о 16:06 ·

Укр/En
День УЗ продовжується.

Сьогодні обговорили ситуацію з залізничними пасажирськими перевезеннями.
Ігор Романків готовий бути флагманом реформ цього сектору. А Alexandr Krasnoshtan буде надійною підтримкою у цьому.
Домовилися, що наступного тижня відбудеться зустріч з громадськими активістами, під час якої розглянуть нові маршрути на зимовий сезон, і роботу з громадськістю буде формалізовано. А це означає, що УЗ нарешті матиме дієвий механізм зворотнього зв'язку щодо зручності графіків, комфортності поїздів, а платники податків і пасажири УЗ матимуть можливість впливати на це! Віктор Гарвона, Валерій Довгопол ;)

Цього року капітально відремонтуємо до 100 пасажирських вагонів, на наступний - 200! Сучасні, з вакуумними туалетами.

Начебто є рішення щодо безперебійної роботи вай-фаю в поїздах та запровадження електронного квитка на електричках. З наступного тижня розпочинаємо обговорення.

Будуть внесені зміни до стандартів, відмовимося від подушок "на пір'ї" і ковдр у пилюці. Буде введено європейський сервіс, який повністю відповідатиме гігієні та зручності.

Цікава особливість, як тільки відмовилися від корупційних схем при закупці миючих розчинів - одразу стало можливим відмити вагони від багаторічного бруду. І, так, знімемо фіранки чи, як дехто їх називає, "занавєски". Виключно ролети на вікнах.

Обговорили питання приведення до єдиних норм залізничних станцій.

Гостро стоїть питання єдиного корпоративного стилю УЗ. Навіть, ці нові 100 вагонів могли би вже бути витримані в одному тренді. Чекаємо...

До грудня 2016 р. всі квитки, назви станцій, оголошення, інформація на табло буде вестися виключно українською та англійською мовою!
Одночасно, працюємо над декомунізацію назв станцій.

І, прошу пам'ятати. Це все буде поступово. Але буде!
Будьте активними, слідкуйте за змінами і реагуйте!
Лише так змінюється держава!!

Войцех Балчун
  •  

admin

Стопудово Порошенко виноват"!!!!!


Что хорошего происходит на УЗ прямо сейчас:



Войцех Балчун: Це картинки з повсякденності компанії, що в кризі. Аналіз фактів дає уявлення про масштаби і способи зловживань та розкрадань. П'ять місяців – мільйон доларів. 7-8 тонн солярки щодня. «Наліво». Прямо з тепловоза - у каністри. Машиніст, помічник машиніста – «у ділі». Або безпосередньо у депо. Прямо у бензовоз. Тут ранг вже вищих начальників. Конкретні прайси. Начальник депо – 500 тисяч гривень щомісяця. Мовчання працівника ВОХР – 500 гривень за одну поїздку. Мільйон гривень – за відновлення на посаді начальника депо. Ще мільйон щомісяця – за невтручання.

Хитрощі машиністів: виведення з ладу систем контролю, псування систем захисту теплового режиму дизеля, злив пального по ходу тепловоза. Організована, продумана, зухвала система. Задіяні всі. Залізничники, місцеві правоохоронці і бандити, скупники палива. Погрози начальнику, що насмілився кинути виклик і почав ламати схеми. Все це просто оперативна інформація. Встановлені факти. Перевірені випадки. Спрацювали наші, так звані, «мобільні групи». Приклад тільки одного локомотивного депо. Можу назвати. «ТЧ-3 «Мелітополь». П'ять місяців жорсткої боротьби з крадіжками, кадрові рішення, контроль норм витрат палива – економія тільки по вказаному депо – майже 1300 тонн. Рахуємо разом: майже мільйон доларів! За п'ять місяців! Тільки по одному депо! А по компанії загалом? Чи для вас, колеги-залізничники, це не новина?

Будемо використовувати всі можливості для економії пального і боротьби з грабунком. Досвід роботи «мобільних груп» заслуговує на увагу. Варто посилити відповідальність, у тому числі матеріальну, машиністів локомотивів. Маємо ідею онлайн-моніторингу руху. Переглянемо норми питомих витрат. По кожному конкретному депо. Опрацьовуємо пропозицію створення департаменту енергоменеджменту.

А, може, просто треба не красти?
  •  

pavlo_r

Цитата: admin від Жовтень 28, 2016, 20:41:29
А, може, просто треба не красти?
Точно Порошенко. Через своїх поплічників ламає віковічні традиції українських залізничників. Паскуда.
  •  

admin

  •  

igor0x2dcom0x2dua

Цитата: admin від Жовтень 28, 2016, 20:41:29
7-8 тонн солярки щодня. «Наліво».

Так ось чому деякі львівські маршрутки коптять як тепловози.  :lol:
  •  

admin

РЕАЛИИ ПРОЦВЕТАЮЩЕГО ДЕБАЛЬЦЕВО - ЗАХАР ЗАКРЫВАЕТ ЖД УЗЕЛ
http://zloy-odessit.livejournal.com/1950236.html
  •