Виберіть стиль:

Автор Тема: Железная дорога  (Прочитано 89376 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Відсутній pavlo_r

  • Глобальний модератор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 2061
  • -Отримані: 3198
  • Повідомлень: 7243
  • Репутація: +3470/-167
  • Розташування: Lviv
    • notatnyk.org
Re: Железная дорога
« Відповідь #480 : Серпня 02, 2016, 16:03:22 »
Вся справа в нормах польської мови: L - читається як ЕЛЬ, а тверде Л має такий вигляд: Ł, тому й Бальчун, що з точки зору української мови звучить природніше.
Щодо імені то:
CZ - читається як Ч
CH - читається як Х.
Щодо останнього я колись допускав помилку, читаючи Sucha Góra як Суча гора, хоча насправді вона Суха :)
Чим більше я знаю людей, тим більше я люблю собак

Відсутній ass1995

  • Глобальний модератор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 1047
  • -Отримані: 1189
  • Повідомлень: 3115
  • Репутація: +1577/-164
  • Розташування: Одесса / Черноморск (Ильичёвск)
Re: Железная дорога
« Відповідь #481 : Серпня 02, 2016, 17:14:28 »
А я когда-то в 5 классе на уроке русского языка вместо "сушка" прочитал "сучка". Мы изучали правописание Ж/Ш и выполняли упражнение, где надо было вставить Ж или Ш и найти проверочное слово. И мне попалось СУ_КА, где я вместо Ш вставил Ч.  :-)

Потом я уже сообразил, что что-то не то, когда я не мог подобрать проверочное и слово и когда все в классе смеялись.  :-)

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4940
  • -Отримані: 4198
  • Повідомлень: 21201
  • Репутація: +4619/-161
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповідь #482 : Серпня 02, 2016, 21:05:38 »
http://timer-odessa.net/news/iz_za_otkaza_tormozov_v_ilichevskom_portu_stolknulis_dva_poezda_est_postradavshie_810.html
Из-за отказа тормозов в Ильичёвском порту столкнулись два поезда, есть пострадавшие
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

У мэра Киева пусть курсы риторики пройдёт)))

Відсутній pavlo_r

  • Глобальний модератор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 2061
  • -Отримані: 3198
  • Повідомлень: 7243
  • Репутація: +3470/-167
  • Розташування: Lviv
    • notatnyk.org
Re: Железная дорога
« Відповідь #483 : Серпня 17, 2016, 19:51:30 »
Чим більше я знаю людей, тим більше я люблю собак

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4940
  • -Отримані: 4198
  • Повідомлень: 21201
  • Репутація: +4619/-161
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповідь #484 : Серпня 30, 2016, 10:13:18 »
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

У мэра Киева пусть курсы риторики пройдёт)))

Відсутній Djundich

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 823
  • -Отримані: 251
  • Повідомлень: 1616
  • Репутація: +304/-95
  • Розташування: БАРВАград (Борошневе)
Re: Железная дорога
« Відповідь #485 : Серпня 30, 2016, 12:57:43 »
Уж лучше веселая плацкарта с ароматами, нежели поездка в Украинской электричке ЭПЛ-2т и подобного типа вагонах Луганских.   Лично мне с Мукачева до Львова просидеть пять часов упершись коленями в соседа на против, а если еще рядом кто-то полный  :nono:

Тогда понимаешь что плацкарта это просто  :klass:
Точка зрения зависит от точки сидения.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4940
  • -Отримані: 4198
  • Повідомлень: 21201
  • Репутація: +4619/-161
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповідь #486 : Серпня 30, 2016, 14:05:04 »
Одно другого хаять не мешает:-)
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

У мэра Киева пусть курсы риторики пройдёт)))

Відсутній Ігор

  • Глобальний модератор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 1274
  • -Отримані: 729
  • Повідомлень: 6243
  • Репутація: +903/-8
  • Розташування: Синява
    • Зорі
Re: Железная дорога
« Відповідь #487 : Серпня 30, 2016, 16:27:49 »
Що ж там веселого? :) Кілька годин спостерігав, як по вагону бігають дєвочки, потім як вони сплять :D бо сам не міг заснути. В купе було спокійніше.

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4940
  • -Отримані: 4198
  • Повідомлень: 21201
  • Репутація: +4619/-161
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповідь #488 : Вересня 21, 2016, 16:24:29 »
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

У мэра Киева пусть курсы риторики пройдёт)))

Відсутній дрон

  • Профі
  • *******
  • Подяки
  • -Надані: 1970
  • -Отримані: 816
  • Повідомлень: 2997
  • Репутація: +925/-62
  • Розташування: Харків
Re: Железная дорога
« Відповідь #489 : Жовтня 09, 2016, 16:33:42 »
Україна розлютила росіян рішенням щодо мови на вокзалах
Росіян розлютила заява голови "Укрзалізниці" Войцеха Балчуна про дерусифікацію залізниці.
Текст його заяви опублікував 8 жовтня на своїй сторінці у Facebook міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
"До грудня 2016 р. всі квитки, назви станцій, оголошення, інформація на табло буде вестися виключно українською та англійською мовою! Одночасно, працюємо над декомунізацію назв станцій", - йдеться в повідомленні.
http://kozak.co.ua/index.php/about/2517-ukraina-rozliutyla-rosiian

Ось той пост повністю:  https://www.facebook.com/volodymyr.omelyan/posts/10154182780728439
Volodymyr Omelyan
Вчора о 16:06 ·

Укр/En
День УЗ продовжується.

Сьогодні обговорили ситуацію з залізничними пасажирськими перевезеннями.
Ігор Романків готовий бути флагманом реформ цього сектору. А Alexandr Krasnoshtan буде надійною підтримкою у цьому.
Домовилися, що наступного тижня відбудеться зустріч з громадськими активістами, під час якої розглянуть нові маршрути на зимовий сезон, і роботу з громадськістю буде формалізовано. А це означає, що УЗ нарешті матиме дієвий механізм зворотнього зв'язку щодо зручності графіків, комфортності поїздів, а платники податків і пасажири УЗ матимуть можливість впливати на це! Віктор Гарвона, Валерій Довгопол ;)

Цього року капітально відремонтуємо до 100 пасажирських вагонів, на наступний - 200! Сучасні, з вакуумними туалетами.

Начебто є рішення щодо безперебійної роботи вай-фаю в поїздах та запровадження електронного квитка на електричках. З наступного тижня розпочинаємо обговорення.

Будуть внесені зміни до стандартів, відмовимося від подушок "на пір'ї" і ковдр у пилюці. Буде введено європейський сервіс, який повністю відповідатиме гігієні та зручності.

Цікава особливість, як тільки відмовилися від корупційних схем при закупці миючих розчинів - одразу стало можливим відмити вагони від багаторічного бруду. І, так, знімемо фіранки чи, як дехто їх називає, "занавєски". Виключно ролети на вікнах.

Обговорили питання приведення до єдиних норм залізничних станцій.

Гостро стоїть питання єдиного корпоративного стилю УЗ. Навіть, ці нові 100 вагонів могли би вже бути витримані в одному тренді. Чекаємо...

До грудня 2016 р. всі квитки, назви станцій, оголошення, інформація на табло буде вестися виключно українською та англійською мовою!
Одночасно, працюємо над декомунізацію назв станцій.

І, прошу пам'ятати. Це все буде поступово. Але буде!
Будьте активними, слідкуйте за змінами і реагуйте!
Лише так змінюється держава!!

Войцех Балчун
« Останнє редагування: Жовтня 09, 2016, 16:40:36 від дрон »

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4940
  • -Отримані: 4198
  • Повідомлень: 21201
  • Репутація: +4619/-161
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповідь #490 : Жовтня 28, 2016, 20:41:29 »
Стопудово Порошенко виноват"!!!!!


Что хорошего происходит на УЗ прямо сейчас:



Войцех Балчун: Це картинки з повсякденності компанії, що в кризі. Аналіз фактів дає уявлення про масштаби і способи зловживань та розкрадань. П’ять місяців – мільйон доларів. 7-8 тонн солярки щодня. «Наліво». Прямо з тепловоза - у каністри. Машиніст, помічник машиніста – «у ділі». Або безпосередньо у депо. Прямо у бензовоз. Тут ранг вже вищих начальників. Конкретні прайси. Начальник депо – 500 тисяч гривень щомісяця. Мовчання працівника ВОХР – 500 гривень за одну поїздку. Мільйон гривень – за відновлення на посаді начальника депо. Ще мільйон щомісяця – за невтручання.

Хитрощі машиністів: виведення з ладу систем контролю, псування систем захисту теплового режиму дизеля, злив пального по ходу тепловоза. Організована, продумана, зухвала система. Задіяні всі. Залізничники, місцеві правоохоронці і бандити, скупники палива. Погрози начальнику, що насмілився кинути виклик і почав ламати схеми. Все це просто оперативна інформація. Встановлені факти. Перевірені випадки. Спрацювали наші, так звані, «мобільні групи». Приклад тільки одного локомотивного депо. Можу назвати. «ТЧ-3 «Мелітополь». П’ять місяців жорсткої боротьби з крадіжками, кадрові рішення, контроль норм витрат палива – економія тільки по вказаному депо – майже 1300 тонн. Рахуємо разом: майже мільйон доларів! За п’ять місяців! Тільки по одному депо! А по компанії загалом? Чи для вас, колеги-залізничники, це не новина?

Будемо використовувати всі можливості для економії пального і боротьби з грабунком. Досвід роботи «мобільних груп» заслуговує на увагу. Варто посилити відповідальність, у тому числі матеріальну, машиністів локомотивів. Маємо ідею онлайн-моніторингу руху. Переглянемо норми питомих витрат. По кожному конкретному депо. Опрацьовуємо пропозицію створення департаменту енергоменеджменту.

А, може, просто треба не красти?
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

У мэра Киева пусть курсы риторики пройдёт)))

Відсутній pavlo_r

  • Глобальний модератор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 2061
  • -Отримані: 3198
  • Повідомлень: 7243
  • Репутація: +3470/-167
  • Розташування: Lviv
    • notatnyk.org
Re: Железная дорога
« Відповідь #491 : Жовтня 28, 2016, 21:17:05 »
А, може, просто треба не красти?
Точно Порошенко. Через своїх поплічників ламає віковічні традиції українських залізничників. Паскуда.
Чим більше я знаю людей, тим більше я люблю собак

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4940
  • -Отримані: 4198
  • Повідомлень: 21201
  • Репутація: +4619/-161
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповідь #492 : Листопада 01, 2016, 17:00:57 »
Строительство разъезда 393 км

Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

У мэра Киева пусть курсы риторики пройдёт)))

Відсутній igor0x2dcom0x2dua

  • Учасник
  • ***
  • Подяки
  • -Надані: 71
  • -Отримані: 111
  • Повідомлень: 191
  • Репутація: +114/-0
Re: Железная дорога
« Відповідь #493 : Листопада 01, 2016, 18:23:03 »
7-8 тонн солярки щодня. «Наліво».

Так ось чому деякі львівські маршрутки коптять як тепловози.  :lol:

Відсутній admin

  • Адміністратор
  • Профі
  • *****
  • Подяки
  • -Надані: 4940
  • -Отримані: 4198
  • Повідомлень: 21201
  • Репутація: +4619/-161
  • Розташування: Brescia (BS), Italy
  • Software Engineer
    • укртвр
Re: Железная дорога
« Відповідь #494 : Листопада 02, 2016, 12:23:56 »
РЕАЛИИ ПРОЦВЕТАЮЩЕГО ДЕБАЛЬЦЕВО - ЗАХАР ЗАКРЫВАЕТ ЖД УЗЕЛ
http://zloy-odessit.livejournal.com/1950236.html
Проблема в том, что человек - существо эффективное. Он прилагает экстра-усилия только тогда, когда понимает, что они окупятся. А когда возврат инвестиций неясен, тогда и усилия будут посредственными.

Русские своих не бросают. А кого бросили, те не свои.

У мэра Киева пусть курсы риторики пройдёт)))