corazon
Тут все просто - тримають на випадок конкурсу, мовляв, ми є, в нас є супутникова ліцензія, ми хочемо мовити... Мовимо... Ні, ні, ми не тест.
Все по типу, як з плюсами, та гравіс кіно, ті також зациклювались на різних юридичних підприємствах та загрозою звільненя працівників, хоча всі знають, як все насправді.
На жаль у законодавстві відсутнє роз'яснення поняття тест, тестове мовлення і норми для такого принципу роботи, тож і регулятор дивиться на подібні речі трішки скрізь пальці, вірячи представникам, та знаючи дефакто правду.
Ну і логотип не прив'язується до конкретного підприємтва та відсутня можливість це зробити, НСТУ виключення з правил, тому і маємо в регіональних різні компанії з загальнонаціональними каналами в логотипах/позивних.
Я за автоматичне об'єднання, а не за заявковим принципом - так би зменьшилось паперової роботи, та й ліцензіатам ефірним було б легше.