DAB/DAB+, DRM в Україні

Автор Radiostyle, Березень 02, 2016, 20:31:51

Попередня тема - Наступна тема

optimist

#285
До речі є ж ще гібридне радіо. Коли FM хвиля зникає, або сигнал поганий, то приймач  зразу переходить на IP потік, тобто Інтернет, або у DAB+ (якщо наявний такий формат радіомовлення).
Хоча, то й же RadioPlayer доступний і в сучасному авто Android Auto чи Apple CarPlay. Може в майбутньому ТАВРи на основі радіоплеєра реалізують гібридне радіо в авто. Але тоді постає питання  Інтернету для гібридного радіо, тобто слухачу треба або вмикати точку доступу Wi-Fi на своєму смартфоні, або мати магнітолу із підтримкою 4G. Сімку можна взяти на основі Інтернет сім пари.
  •  

vital-fm

Цитата: ProRadio від Вересень 11, 2023, 15:10:26Ну, напрацьована... Але ж, повторююсь: їм перш за все треба УР, Промінь і Культуру в ефірі мати, і жертвувати жодним із них заради Точки вони навряд чи наважаться.
Якщо врахувати той момент, що DAB брався, бо не було ні променя ні Культури в верхньому піддіапазоні, а тепер є, то чому б і ні.
Як варіант це могло б послужити подальшим аргументом для отримання додаткової київської частоти, мовляв, ну ось ми в цифрі мовимо, "слухачі Марії зацінили".
А, в разі конкурсу, зайшли б з тим, що переоформляли.
Хоча конкурс і зараз можна провести, все впирається в актуальність, може ставка на якусь з наявних в резерві частот.
  •  

ProRadio

Цитата: AlexM14 від Вересень 11, 2023, 21:24:19Норвегія і Швейцарія - невдалі приклади, бо обидві не входять до ЄС, а ЄС не має хвилюватися, що хтось з його громадян поїде за його межі, кудись де згортають FM на користь цифри...

Вони не входять в ЄС де-юре, але по факту вони з ним дуже сильно інтегровані. Я, звісно, не вивчав цього питання, але майже переконаний у тому, що громадяни країн ЄС мають абсолютний безвіз з обома цими країнами і навпаки. Принаймні, їхні сусіди. Тобто, максимально прозорі кордони, пов'язана економіка, родинні зв'язки тощо. Тому фактично це спільний європейський простір. Норвегія, до речі, входить в НАТО - і вже всі її сусіди так само. Цей нюанс теж варто враховувати. Що ж до Швейцарії, то, я так розумію, що з Італії в Німеччину і навпаки їздять саме через неї, а не гаком через Австрію чи Францію. Тобто, ну ніяк без неї не обійтися.
До речі, я не думаю, що покупець автомобіля аж занадто сильно переплачує за наявність у приймачі опції прийому цифри. Припускаю, що ціна питання - додати в автомагнітолу цифровий тюнер - кілька десятків євро максимум. В загальній ціні автівки покупець цього і не помітить.
  •  

admin

Це все не зовсім так. Туристичний безвіз зі Швейцарію це так, а працювати потрібна віза або вид на проживання. Цікавий також феномен прикордоння зі спеціальним режимом оподаткування.
Доречі більшість поїздів Італя-Німеччина через Бреннерский  перевал тобто через Австрію. Нічний через Тарвізо тобто теж через Австрію.
Через Швейцарію хіба що Франкфуртський раз в день.

  •  

ProRadio

#289
Цитата: vital-fm від Вересень 11, 2023, 23:41:07Якщо врахувати той момент, що DAB брався, бо не було ні променя ні Культури в верхньому піддіапазоні

Ні, не тому. Навряд тобто. Швидше взяли з прицілом "на майбутнє", аби потім не стикатися із ситуацією "ресурс, на жаль, вичерпано".

Цитата: vital-fm від Вересень 11, 2023, 23:41:07Як варіант це могло б послужити подальшим аргументом для отримання додаткової київської частоти, мовляв, ну ось ми в цифрі мовимо, "слухачі Марії зацінили".

Радіо Марія - це взагалі інша історія. Це - релігійне радіо. Із чіткою аудиторією, яка побіжить купувати приймач, навіть якщо там буде прийматися лише одна Марія.


Цитата: vital-fm від Вересень 11, 2023, 23:41:07Хоча конкурс і зараз можна провести, все впирається в актуальність, може ставка на якусь з наявних в резерві частот.

Моє ІМХО - все впирається у відсутність політичної волі щодо виділення частотного ресурсу під Точку.

Вересень 12, 2023, 00:01:08
Цитата: admin від Вересень 11, 2023, 23:49:16Це все не зовсім так. Туристичний безвіз зі Швейцарію це так, а працювати потрібна віза або вид на проживання. Цікавий також феномен прикордоння зі спеціальним режимом оподаткування.
Доречі більшість поїздів Італя-Німеччина через Бреннерский  перевал тобто через Австрію. Нічний через Тарвізо тобто теж через Австрію.
Через Швейцарію хіба що Франкфуртський раз в день.



Ну так мова саме про туристичний безвіз. Той, хто приїздить працювати, може й замінити приймач "під місцевий стандарт". А от той, хто просто заїхав туди погуляти  не має відчувати дискомфорту. До того ж, директива писалася точно не "під Швейцарію", а "взагалі"
  •  

vital-fm

Цитата: ProRadio від Вересень 11, 2023, 23:58:06Радіо Марія - це взагалі інша історія. Це - релігійне радіо. Із чіткою аудиторією, яка побіжить купувати приймач, навіть якщо там буде прийматися лише одна Марія.
"
В темі точки про вікову ЦА вже писалось, якщо Марії буде альтернатива, з тією ж таки програмою привітань...
Згадайте останні дні Мелодії Карпія.
Ніша слабозайнята, тож, якби суспільне під цей проект щось вибило для потенційних слухачів...
  •  

admin

#291
Цитата: ProRadio від Вересень 11, 2023, 23:58:06Вересень 12, 2023, 00:01:08
Ну так мова саме про туристичний безвіз. Той, хто приїздить працювати, може й замінити приймач "під місцевий стандарт". А от той, хто просто заїхав туди погуляти  не має відчувати дискомфорту. До того ж, директива писалася точно не "під Швейцарію", а "взагалі"
Про те що Швейцарія невдалий приклад і директива не писалася для неї я і кажу.

Вересень 12, 2023, 08:39:49
Краще б роумінг безкоштовний з ЄС зробили, мудаки. Особливо якщо мова про "заїхати погуляти". 
А з іншого боку вся ця історія про "дискомфорт" вигадана тому нестиковкам не немає чому дивуватися. 
PS нагадаю що мені до Кьяссо зараз година 44 з пробками навколо Мілану, 16 років життя на півночі Італії і завдяки сусідству Швейцарія, Австрія та Німеччина це ті країни які я знаю краще в Европі.
  •