📺 Клубний телеканал столичного «Динамо» буде «родом» з Латвії
ФК «Динамо» оформило ліцензію на телеканал в Латвії і тепер планує потрапити в кабельні мережі України як адаптований іноземний телеканал. Нацрада з питань телебачення та радіомовлення, яка спочатку була проти такої схеми, тепер передумала і готова "адаптувати" мовник.
Клубний телевізійний канал «FC Dinamo Kyiv TV» отримав ліцензію на мовлення від латвійського медіарегулятора ще у грудні 2020-го. В січні Нацрада з питань телебачення та радіомовлення розглядала питання адаптації телеканалу в Україні, але перенесла його на невизначений термін для з'ясування деталей.
Причина переносу була досить банальна – членів регулятора здивувало рішення не оформлювати ліцензію на мовлення в Україні. Пройшло три місяці і тепер в Нацраді ніби уже і не проти адаптувати «іноземний» канал «FC Dinamo Kyiv TV». Дане питання має бути винесене на одне із найближчих засідань – готується позитивне рішення. Для громадськості це буде пояснюватись досить банально – юридично нема причин, щоб відмовити.
Дистрибуцією телеканалу «FC Dinamo Kyiv TV» буде займатися компанія «Поверхность Інвест» Віктора Самойленка. Мовлення вестиметься англійською, російською та українською мовами. Європейська ліцензія начебто потрібна саме тому, що телеканал планує активно розвивати міжнародну дистрибуцію. Її якраз і оформила в Латвії «Поверхность» (є також інформація, що для телеканалу лише переоформили стару ліцензію, видану на канал «Кіно 1»). Хоча кому крім України може бути цікавий телеканал футбольного клубу з Києва зрозуміти важко.
В групи «Поверхность» на сьогодні оформлено на латвійських ліцензіях щонайменше п'ять телеканалів різної тематики – «Кіно1»/«Кіно2», «Спорт 1»/«Спорт 2» та Quiz TV (КВН і не тільки).
Повноцінний старт телеканалу ФК «Динамо» мав відбутися ще у лютому, але через затягування Нацради старт було відтерміновано на невизначений термін. Почати мали з трансляцій матчів першої, молодіжної, юнацьких команд «Динамо». Загалом на каналі мають показувати аналітичні та новинні програми, перед- та післяматчеві включення з коментарями, оглядами, інтерв'ю з футболістами, тренерами, керівництвом і співробітниками клубу, а й ретро-матчі «Динамо» і навіть художні фільми на спортивну тематику.
Київське «Динамо» обіцяло запустити власний клубний телеканал ще в 2008 році, але клуб випередив головний конкурент – ФК «Шахтар», запустивши однойменний телеканал у квітні 2020-го (мовник має українську ліцензію на кабельне мовлення за технологією ОТТ). На ринку навіть називалась сума в $3 мільйони, які тоді готові були потратити брати Суркіси на запуск каналу «Динамо». Останні роки матчі клубу присутні на YouTube, де, зокрема, ведуться прямі трансляції матчів. Нинішня команда YouTube-каналу має долучитися до нового клубного телеканалу. Кажуть також, що в команду FCDK TV ввійшли заступник головного редактора журналу «Футбол» Андрій Шахов з сином.