Мобільні оператори

Автор alt, Червень 29, 2009, 22:59:13

Попередня тема - Наступна тема

koschkin

Абсолютно згоден.Нащо міняти,щоб прибрати бренд,той що є в сусідній країні і вважати себе ближче до Європи? А ще мене дивує,що в салонах з їх вивіскою беруть комісію 2грн за поповнення рахунку (бо салони дилерів) тільки один фірмовий салон в Краматорську не бере. Та мені не те що 2гривні шкода,а сам факт.Київстар і lifecell в своїх салонах поповнення без комісії. Ось так.
  •  

дрон

Цитата: koschkin від Грудень 07, 2016, 10:12:29
А lifecell біжать попереду всіx,а в Дон.обл. навіть не планують 3G покрити.

Не знаю як у Донецькій області, а у Харківській вже півроку, як Київстар замінив обладнання під 3 G з нокієвського на хуавеївське. Зараз по області закінчують налаштування.
  •  

koschkin

У нас (Дон.обл.) Київстар в вересні запустив 3G і міняли обладнання,покриті міста Краматорськ,Слов'янськ (що межує з Xар.обл.) зв'язок гарний,пробілів немає. А Водафон і Лайфсел не спішать.
  •  

velychko.op

Цитата: koschkin від Грудень 07, 2016, 17:33:01
У нас (Дон.обл.) Київстар в вересні запустив 3G і міняли обладнання,покриті міста Краматорськ,Слов'янськ (що межує з Xар.обл.) зв'язок гарний,пробілів немає. А Водафон і Лайфсел не спішать.
в мене на рівненщині водафон пішов на рокитне і сарни а в здолбунові досі немає... зате вивіску поміняли на магазині .... лайф і київстар працюють прекрасно
  •  

Ilya

Цитата: дрон від Грудень 07, 2016, 07:52:20
В Україні стандарт зв'язку 5G запрацює до 2020 року
Над розробкою стандартів зв'язку п'ятого покоління 5G в Україні працюватимуть мобільний оператор Lifecell та компанії Ericsson і Huawei.


http://hromadske.ua/posts/v-ukraini-pochnut-rozrobliaty-standart-zviazku-5g

Мне до одного места интернет 5G. Верните старую связь. После ввода 3G, находясь в радиусе 1-2 км от вышки, связь отвратительная и это все после ввода 3G. Раньше мог разговаривать в подвале гаража, а сейчас необходимо выйти на улицу, при учёте расстояние до вышки менее 1 км(((

P.S. Покупать телефон дороже 2000 грн. ради интернета не собираюсь (китай даже не рассматриваю, т.к. есть горький опыт и свало богу не мой :nosuper:, а клиентов)
P.S.2 Иногда не доходят пропущенные звонки, ради эксперимента пробовал на разных моб. телефонах.((( Раньше такого не наблюдал, и это после ввода 3G.
  •  

pavlo_r

Оператору це повідомити не пробували? У мене після введення 3G зв'язок ніде не погіршився, покриття 2G залишилося на попередньому рівні. В офісі останні 3 тижні спостерігаються проблеми з вхідними дзвінками (іноді мережа губить телефон, хоча покриття максимальне, вихідні дзвінки без проблем. Вхідні, якщо їх не переадресувало на автовідповідач — теж ОК). 3G там працює вже 1,5 року, а проблеми виникли лише зараз. Якщо перевести телефон в 2G — все ОК, Сьогодні подав заявку, обіцяли протягом тижня виправити.
  •  

Ilya

Звонил. Сказали что в процессе наладки и так с апреля.
  •  

pavlo_r

Що за оператор, якщо не секрет?
  •  

Ilya

  •  

дрон

#1704
Цитата: Ilya від Грудень 08, 2016, 00:41:57
Мне до одного места интернет 5G. Верните старую связь. После ввода 3G, находясь в радиусе 1-2 км от вышки, связь отвратительная

Проблеми з голосом у Київстара почалися минулої зими, коли встановлювали нокієвське обладнання. На деяких БС  (точно не на всіх) для того, щоб розвернути 3G обмежували потужності голосового обміну для розширення, завдяки цьому, інтернету. У Харкові теж кількість місць де відчувається погіршення при голосових викликах збільшилась, але з подібними проблемами зтикаються і у зв'язку і користувачі інших операторів.
Якщо вже так дошкуляє рівень послуг - для початку потрібно звернутися до колл-центру і залишити заявку.

Але вже точно, ніхто заради Ваших побажань, не буде міняти нове хуайвеївське обладнання на старе нокієвське...

Мені по роботі приходиться часто спілкуватися з колл-центром Київстару останні років п'ять, додам, що таки скоріше там реагують на проблеми з інтернетом, а не з голосом, але і на голосові проблеми теж реагують...


  •  

pavlo_r

Я зауважив, що цього року побільшало скарг на якість зв'язку від Київстар, але сам цим оператором давно не користуюся, тож нічого не можу сказати напевно. Регіон у нас Київстарний і буває, що доводиться дзвонити на його номери, але при інтерконекті проблем зі зв'язком між lifecell і Київстар не помічав. Чого не можу сказати про Vodafone
  •  

дрон

По роботі напряму спілкуюся з колл-центром Київстара, принаймні вони працюють цілодобово (хоча чисто на слух, кількість працівників там трохи зменьшилась).
А у Вадафону КЦ (принаймні для корпоративних клієнтів) працює лише по буднях і строго у днівний час...
  •  

BanderaTV

Від вчорашнього дня до нас з 3G (у тестовому режимі) прискакав останній оператор Vodafone. Хоча 3G від Київстару і lifecell працюють. Але чому зараз? Вони знають, що таке конкуренція?
м. Жовті Води
  •  

koschkin

Кол-центр lifecell взагалі щось дивне,кілька разів телефонував,треба чекати з'єднання по півгодини,а раз майже годину,іноді не вистачало терпіння. З Київстаром в мене все гаразд,3G в моєму місті (та і в регіоні)покриває тільки він,абонентська база менша за інших,мабуть тому і зв'язок гарний.А Водафон має найбільше абонентів,а 3G не запускає (окрім 1 або 2 БС в тестовому режимі)
  •  

pavlo_r

call-центр lifecell — це справді щось))) Хоча ще минулого року працював нормально. Вчора 30 хвилин провисів в очікуванні, плюнув і з'єднався через онлайн-чат (доволі шустро, до речі)
  •