Ще трохи про lifecell. Коли з'явилася можливість персоналізувати свій номер не ідучи в сервісний центр, я одразу скористався нею і прив'язав його (номер) до паспорта за допомогою BankID. Все пройшло успішно, але при наступному заході в Мій lifecell мені відображалася не інформація про те, що номер зареєстровано, а була і далі доступна можливість реєстрації. Я запитав оператора в чаті чи все ок з моєю персоналізацією. Отримав відповідь, що ок, номер зареєстровано на мій паспорт. Тим не менш сьогодні я довідався, що оператори, втч lifecell вже реєструють номери не через BankID, а за допомогою електронно-цифрового підпису. Оскільки в персональному кабінеті мені і далі була доступна можливість реєстрації номера, я отримав ЕЦП в ПриватБанку і пройшов процедуру реєстрації повторно. Після введення даних паспорта, система повідомила мені, що я вже зареєстрований, але запропонувала додати мій номер (той самий, що я реєстрував вже) до моїх паспортних даних. Я додав. Тепер при вході в Мій lifecell нарешті відображаються мої персональні дані, а не форма реєстрації. Єдине, що при спробі завантажити підписану заяву вантажиться битий PDF-файл