Українське радіо, Промінь та Культура

Автор admin, Січень 01, 2008, 22:24:54

Попередня тема - Наступна тема

Александр

#2295
Цитата: Radioneon від Березень 02, 2015, 19:54:32
  По загальній картині того, як себе поводить НРКУ , мав уявлення, що на подібних посадах давно сидять випадкові, байдужі до долі УР люди, яких треба "просити" за профнепригодність.
Знову нерозуміння ситуації. Це мені нагадує "якби я був директор...", або футбольного фана на дивані у телевізора - "ось я би точно забив гола..."
Я, як завжди, беру на себе роль адвоката. В НРКУ спеціалісти досить гарні і хочуть, щоб абсолютно усі програми УР були чутні всюди, але умови, в які поставлене державне мовлення, ніяк цьому не сприяє. Якщо у вас зарплати не хватає на все, то ви купляєте те, що найбільш потрібне та доступне. Ось так і НРКУ повинна викручуватись, коли їй дають мізерну зарплату. Той же Міщенко, наприклад, - спеціаліст з передавальної техніки вищого класу (довгий час працював в КРРТ), вимушений весь час займатись тим, що відписує у всі кінці листи з проханням надати можливості для трансляцій УР, плодить купи бумаг на ліцензування частот і виконує кропітку роботу бухгалтера по розрахункам і розподіленню щомісячно коштів між усіма філіями КРРТ строго в рамках дозволеного бюджетом і з тарифами на кожний передавач і час його роботи........ Це дуже кропітка робота, і йому мабуть немає місця знати ще про "Слобода FM" чи "Ваша хвиля". Йому навіть ніколи буває розмовляти з вами по телефону. Це я все знаю, бо працював з ним в одній кімнаті.
ЦитатаТакож щодо якості сигналу ніхто не звертає уваги. Хтось слухав сигнал УР-1 у Перелісках (Зіньків) на 102,5 МГц чи у Світловодську на 99,2 МГц (до речі, мовить цілодобово), якість звуку там нікуди не годиться. Чи в даних населених пунктах мовлення для галочки?
Ну ви теж цікаві. Хіба ж з Києва чутно, як працює передавач у Перелісках чи Світловодську? Коли я працював у НРКУ, то брав на себе функцію монітора, збирав інфо із листів радіослухачів в НРКУ, із інтернета від таких як ви радіохобістів, від усюди, де можна було, плюс свої персональні спостереження. В СРСР була практика регулярних звітів-рапортів від працівників обласних ТРК, але зараз це вже відійшло. Спробуй їх змусити робити, що вони не хочуть чи не вміють.
От якщо ви всі так піклуєтесь про УР і поширення його роботи, то мабуть пишіть ваші побажання краще на вище начальство: президенту, в кабмін, в нацраду, держкомтелерадіо... А стосовно якості сповіщайте краще концерн РРТ, бо це їхні передавачі загалом і лінії зв"язку глючать, а НРКУ дає звук вищої якості.
  •  

Александр

Вчера вечером УР1 на 1044 кГц временами было слышно на твердую 3. Небольшая помеха якобы от Ирана.
Кстати, выключились все УР1 на СВ (549, 837, 1044) в 22.00. Только кажется на 1404 из Измаила продолжалась работа.
  •  

vital-fm

Владе, та я теж б не підписав - заглянув тільки.
Олександре, скажіть мені будь ласка, чому "Ера", яка мовить в переважній більшості у великих містах, може зробити номер для моніторингу свого ефіру, а "УР" - ні?
Дуже гарний посил до слухачів, типу щось вам не подобається - дзвоніть ретранслятору, а хіба не компанія має слідкувати, отримувати і реагувати на інформацію від слухачів про якість сигналу, та оперативно звертатись до відповідних операторів ретрансляції?
Бо, погодьтесь самі, якщо це робить слухач, то на нього зачасту дивляться як на невідаючого про проблему, а якщо звернеться технічний відділ і т.д, то вони отримають відповідь, мовляв щось поламалось, не працює і т.д. І зможуть про це повідомити на своєму сайті.
  •  

Александр

#2298
ЦитатаОлександре, скажіть мені будь ласка, чому "Ера", яка мовить в переважній більшості у великих містах, може зробити номер для моніторингу свого ефіру, а "УР" - ні?
Я про це не знаю. Знаю тільки, що на УР радіослухачі завжди писали листи чи звонили в редакції, писали в інтернеті на адміна. Потім ці звернення вивчались в технічному відділі, робились висновки і надавалися обов"язково (суворий контроль за виконанням) відповіді слухачам і в відповідні служби.  Але для цієї роботи необхідно мати робітників. Колись я виконував цю функцію.
ЦитатаДуже гарний посил до слухачів, типу щось вам не подобається - дзвоніть ретранслятору, а хіба не компанія має слідкувати, отримувати і реагувати на інформацію від слухачів про якість сигналу, та оперативно звертатись до відповідних операторів ретрансляції?
Бо, погодьтесь самі, якщо це робить слухач, то на нього зачасту дивляться як на невідаючого про проблему, а якщо звернеться технічний відділ і т.д, то вони отримають відповідь, мовляв щось поламалось, не працює і т.д. І зможуть про це повідомити на своєму сайті.
Звісно Ви маєте деяку рацію. Це теж треба. Але я мав на увазі, що навіщо мати додатковий вузол передачі інформації, тим більше, що може практично нікому це робити в НРКУ (?). І знову проблема з бумажками, бо на словах не все це діє, як треба. Якщо захочете, то й прямо на РЦ подзвоните. Ось, наприклад, надав на це можливість Суперсон з МРЦ. Беріть приклад з fmdxua - він завжди знайде, як звернутись куди треба. А в УР звертаються більше з приводу якості і змісту програм.
  •  

vital-fm

Мені здається, що багато для цього не треба.
1 на спеціальному телефонному номері, що збирає заявки про якість трансляції і, в разі, якщо таких небагато комунікує з КРРТ та іншими, паралельно може дивитись, наприклад наш форум, або ж моніторити зміни на сторінці каналу на сайті.
Ось SO читає наприклад, Ви когось з технічної служби знаєте, і так можна зробити УР кращими.
  •  

admin

Если перевести на русский, то его величество НРКу привыкло работать по особенному, по королевски. А сигналами следить это не царское дело, понимаешь, им  письма с высокими материями подавай.
  •  

Yuriy

Просто на НРКУ всё ещё действует принцип- так сойдет.  Если бы их программы зависли от прямых денег слушателей,как на NPR, то шевелились бы очень быстро и всё сообщали, если проблема на объекте.
  •  

vital-fm

#2302
Юрію погоджуюсь, тут мав переписку на фб через повідомлення, не будучи в друзях, так якщо у зарубіжних відповідали і на такі повідомлення, то наші вже на це не дивляться, типу це спам.
Напевно на поштовий індекс чекають листи, втім це вже трохи офтоп.
П.С. Даремно хвалив укртелеком - "Культура" знову аут.
  •  

Radioneon

Цитата: Александр від Березень 03, 2015, 11:27:53
Знову нерозуміння ситуації. Це мені нагадує "якби я був директор...", або футбольного фана на дивані у телевізора - "ось я би точно забив гола..."
Я, як завжди, беру на себе роль адвоката. В НРКУ спеціалісти досить гарні і хочуть, щоб абсолютно усі програми УР були чутні всюди, але умови, в які поставлене державне мовлення, ніяк цьому не сприяє. Якщо у вас зарплати не хватає на все, то ви купляєте те, що найбільш потрібне та доступне. Ось так і НРКУ повинна викручуватись, коли їй дають мізерну зарплату. Той же Міщенко, наприклад, - спеціаліст з передавальної техніки вищого класу (довгий час працював в КРРТ), вимушений весь час займатись тим, що відписує у всі кінці листи з проханням надати можливості для трансляцій УР, плодить купи бумаг на ліцензування частот і виконує кропітку роботу бухгалтера по розрахункам і розподіленню щомісячно коштів між усіма філіями КРРТ строго в рамках дозволеного бюджетом і з тарифами на кожний передавач і час його роботи........ Це дуже кропітка робота, і йому мабуть немає місця знати ще про "Слобода FM" чи "Ваша хвиля". Йому навіть ніколи буває розмовляти з вами по телефону. Це я все знаю, бо працював з ним в одній кімнаті.

Пане Олександре, чудово, що в нас є можливість на цьому форумі спілкуватись з Вами та читати Вашу експертну думку.  Ви працювали в НРКУ , тому , звісно, краще інших на цьому форумі знаєте про роботу НРКУ та рівень кваліфікації її  кадрів.
Похвалитись тим, що особисто знаю пана Міщенка, я, звісно, не можу. Але , розумієте, в данному випадку - в мене, як в рядового слухача і спостерігача ззовні, складається своя -суб"єктивна(!) - думка.. Звісно, я можу помилятися, але картина роботи НРКУ загалом говорить сама за себе.
Розумію, що, наприклад,  Міщенко не сидить без діла - бюрократична паперова суєта - відписки, записки, звіти, купа документів з держзакупівлями , держтелерадіо та держбюджетом... Дуже добре, що Міщенко добросовістна людина, що намагається виконувати свою роботу якісно. Але який результат від цього? Пересічному громадянину, наприклад, байдуже скільки звітів склав Міщенко, йому це не цікаво - де результат?
(Вибачте, трохи офф-топу. )Це мені трохи нагадує одну з передач на телеканалі "Тravel", де експерт з готельного бізнесу намагається впорядкувати  невдалий бізнес підприємців, при цьому  нещадно їх критикує та соромить. Ті в свою чергу теж(як і співробітники НРКУ)  роздратовано відмахуються ,  та скаржаться експерту, що працюють по 20 годин на добу, втомлюються,  а отримують лише скарги клієнтів, їх негативні відгуки і постійні збитки. Тоді експерт пояснює, що зайнятість не показник ефективності  праці. Ії  показник - прибуток, який прямо пропорційно залежить від кількості клієнтів...
І як це не сумно, але і досі  багато з громадян України навіть не здогадуються , що НРКУ взагалі існує, а тим більше - що воно мовить на якомусь там УКХ. От Вам і результат.
Мені завжди боліло те, що НРКУ такий легендарний та потужний з величезним творчим потенціалом, але дуже незграбний та вайлуватий гравець на українському медійному просторі.  І на мою думку, справа тут не в Міщенку, а в неспроможній системі управління та в радянському сприйтятті сучасності керівництва, яке не здатне  реалізувати творчу енергію колективу і донести її до найширшої та найвідданішої аудиторії, яка доречі існує вже багато років, не зважаючи на цілеспрямовану роботу зацікавлених осіб по її знищенню. Іншими словами - керівництву не вистачає грошей чи вміння, чи бажання, чи може хтось заважає, чи все одразу,. ?
Мені подобається фраза героїні Віри Алентової - директора заводу в фільмі "Москва сльозам не вірить" на уявну відмовку  співробітника заводу про певні труднощі  на виробництві: "Ну, давайте я расскажу Вам о своих трудностях - мы с Вами посидим и погорюем... Преодоление этих трудностей и есть Ваша работа. За это Вам и платят заработную плату. И на будущее - давайте договоримся: меня не интересует почему "нет", меня интересует, что Вы сделали, чтобы было "да"!
   Може Міщенко особисто і не повинен знати , що в Кременчуці мовить УР-1, але ж він же не один у відділі працює - повинні бути ще спеціалісти, які повинні обов"язково бути в курсі справи.  Принаймні він повинен як начальник організувати робочий процес.  Якщо ж в Кременчуці УР саме по собі живе ,а такий собі "список Міщенка" - сам по собі, то тоді ,дійсно, немає чого дивуватися , що НРКУ "пасе задніх". 
Для довідки. Міщенко Олександр Мусійович, заступник начальника управління поширення радіомовної продукції, начальник відділу взаємодії з операторами зв'язку.

Цитата: Александр від Березень 03, 2015, 11:27:53
Ну ви теж цікаві. Хіба ж з Києва чутно, як працює передавач у Перелісках чи Світловодську? Коли я працював у НРКУ, то брав на себе функцію монітора, збирав інфо із листів радіослухачів в НРКУ, із інтернета від таких як ви радіохобістів, від усюди, де можна було, плюс свої персональні спостереження. В СРСР була практика регулярних звітів-рапортів від працівників обласних ТРК, але зараз це вже відійшло. Спробуй їх змусити робити, що вони не хочуть чи не вміють.
От якщо ви всі так піклуєтесь про УР і поширення його роботи, то мабуть пишіть ваші побажання краще на вище начальство: президенту, в кабмін, в нацраду, держкомтелерадіо... А стосовно якості сповіщайте краще концерн РРТ, бо це їхні передавачі загалом і лінії зв"язку глючать, а НРКУ дає звук вищої якості.
Для слухача тема покриття та якості сигналу НРКУ є актуальною, навіть, стратегічною і люди це розуміють, відгукуючись шквалами дзвінків в ефір, а от керівництво - ні. Для мене це було завжди загадкою, яку я ніколи не розумів. Бо саме цей зворотній зв"язок із слухачем є обов"язковою складовою такого собі  радіомовного діалогу . Нещодавно на Культуру телефонує слухач і скаржиться на якість трансляції, його переривають і роз"єднують, мовляв, зараз не ця тема передачі. А йому не цікаво слухати твори Моцарта у якості як з консервної бляшанки. Це йому зараз заважає , це для нього зараз актуально , а НРКУ  начеб-то боїться підіймати такі теми в ефірі - керівники поховалися. То для кого працює НРКУ без зворотнього зв"язку? Для галочки? Як небудь.  Наприклад ,я неодноразово звертався з приводу низької якості  трансляції УР-1 в Жовтні, щоправда електронним листом, писав і адміністратору сайта УР - реакції нуль.
Як налагодити цей зв"язок? Насправді є різні варіанти - було б бажання. Телефонний номер, електронна скринька , поштова адреса для паперових листів (типу "НРКУ, Хрещатик,26, Київ-1 , 01001" та невеликий штат для прийняття , обробки інформації та передачі її до технічного відділу.
На радіо "Культура" декілька років тому виходила, здається,  5-ти хвилинна передача, в якій читали листи слухачів та давали на них відповіді, але її пізніше зняли з ефіру.  Невже ,хоча б  раз на місяць, наприклад , у перший понеділок чи п"ятницю місяця,  не можна організувати прямий ефір, щоб надати слухачам оперативну технічну інформацію та відповісти на їх запитання?
На сайті  НРКУ взагалі хаос. Вже кілька років пройшло, а ще ніяк частоти і час роботи Променя і Культури не можуть позначити на карті  покриття. Про ВСРУ теж немає ніякої інформації, окрім застарілої про супутниковий прийом.. Подібний брак інформації де і як можна слухати УР є неприпустимим. Вона повинна звучати в ефірі, систематично - де, як і на яких актуальних(!) частотах можна почути НРКУ. Особливо це актуально зараз - щодо нині тимчасово окупованих регіонів України.
  Про якість звуку. Слухачу все одно що там видає НРКУ і хто псує її "вищу якість" на шляху до нього  - РРТ, Укртелеком, Укркосмос, ще хтось чи щось... , йому важлива якість звуку, який буде видавати його радіоприймач. А НРКУ, як юридична особа хай сама скаржиться до РРТ як  юридичної особи, а слухачі можуть тільки допомогти колективними паперовими зверненнями у разі потреби. Якщо скаржитися до РРТ поодинці та ще й як фізична особа - діла не буде - один в полі не воїн...
Отже, висновок: "Если я, вместо того, чтобы оперировать каждый вечер, начну у себя в квартире петь хором, у меня настанет разруха. Если я, входя в уборную, начну, извините за выражение, мочиться мимо унитаза и то же самое будут делать Зина и Дарья Петровна, в уборной начнется разруха. Следовательно, разруха не в клозетах, а в головах. Значит, когда эти баритоны кричат «бей разруху!» — Я смеюсь. [...] Клянусь вам, мне смешно! Это означает, что каждый из них должен лупить себя по затылку! И вот, когда он вылупит из себя всякие галлюцинации и займется чисткой сараев — прямым своим делом, — разруха исчезнет сама собой. Двум богам служить нельзя! Невозможно в одно время подметать трамвайные пути и устраивать судьбы каких-то испанских оборванцев! Это никому не удается, доктор, и тем более — людям, которые, вообще отстав в развитии от европейцев лет на 200, до сих пор еще не совсем уверенно застегивают свои собственные штаны!". Профессор Преображенский.
Час відкривати світ...
  •  

Александр

Radioneon, чудова і солідна Ваша стаття. Можна публікувати в Телекритиці. :wink:
ЦитатаІ на мою думку, справа тут не в Міщенку, а в неспроможній системі управління та в радянському сприйтятті сучасності керівництва, яке не здатне  реалізувати творчу енергію колективу і донести її до найширшої та найвідданішої аудиторії, яка доречі існує вже багато років, не зважаючи на цілеспрямовану роботу зацікавлених осіб по її знищенню. Іншими словами - керівництву не вистачає грошей чи вміння, чи бажання, чи може хтось заважає, чи все одразу,. ?
Підписуюсь під цим. Справа в тому, що радіокомпанією традиційно правлять журналісти. Вони загалом і гадки не мають про технічні проблеми. І без толку буває розповідать журналісту в редакції про них. Тому вони відмахуються від таких тем. Вони ТВОРЦІ - повністю занурені в свої програми, їх виготовлення і т.п. Це теж нелегка справа.
ЦитатаМоже Міщенко особисто і не повинен знати , що в Кременчуці мовить УР-1, але ж він же не один у відділі працює - повинні бути ще спеціалісти, які повинні обов"язково бути в курсі справи.  Принаймні він повинен як начальник організувати робочий процес.
Він про передавачі все знає, бо вся ця бухгалтерія проходить через його руки, але, дійсно, самому організувати моніторинг важко. Не знаю, хто є ще в його відділі - напевно тільки ще жінка, яка теж повністю задіяна з бумажками. Спитайте в SO, може він підкаже. Є ще мінімум два начальства, включаючи заступника Генерального директора з питань розвитку мереж радіомовлення. До речі, в самій НРКУ зараз і гендіра немає. Десь читав, що знову може стати Віктор Набруско, який був до Аврахова.
Але головне, що мене цікавить - чи є заміна Міщенку, бо він вже може вийти на пенсію. Рівного йому спеціалісту по передавачам і цій кухні в НРКУ я не знав. Тому на ньому і пашуть. Він останній з могікан. Не знаю, як тепер з заміною. Окрім Віталія нікого не бачу... :wink:
ЦитатаЯк налагодити цей зв"язок?
Це я не можу знати. Може SO підкаже. В інтернеті там теж бардак, може нікому їми керувати. Колись я на них насідав в частині частотних розкладів. Адже мабуть теж скорочують штати. Хоча в програмних розкладах навіть занадто гарно.
Короче, біда з технікою в НРКУ. Як вони думають викручуватись з ціми проблемами? Загадка.


  •  

vital-fm

Олександре, ну як же ж я без вас, будемо командою.
:music:
  •  

Владислав

У Запоріжжі УР-1 вже мовить в УКХ, ФМ поки мовчить через те,що НРКУ не перерахувала гроші Запорізькій філії РРТ.
  •  

admin

  •  

SO

Цитата: admin від Березень 06, 2015, 10:22:35
Господи, какие же они дебилы.

А ты не обзывайся, там совсем все не так, там конфликт с ОДТРК за ФМ-частоту, которую у них отобрали и передатчик, на который они не хотят выводить УР-1!
  •  

admin

#2309
что значит конфликт? лицензия у УР-1 есть? есть. нефиг яйца чесать, доставайте (покупайте,орендуйте) свой ФМ передатчик. Вам не обязаны предоставлять передатчики.
Увы, дебилы, так как имея частоту в ФМ продолжается работа в УКВ, из-за того что им видишь ли все должны. А за 2,5 месяца нельзя было разобраться с проблемой.
  •