Вже другий день до нас в компанію дзвонить жінка з Краматорська (фізично перебуває в Краматорську) і з диким криком вимагає повернути їй гроші, які, як вона стверджує, були помилково переказані через термінал поповнення, (який теж фізично знаходиться в Краматорську) нам. Те, що з краматорського терміналу перевести гроші нам не можливо, як і те, що для переказу потрібно вказати персональний восьмизначний номер, для неї не аргумент. Бо їй хтось сказав, що гроші пішли у Львів. Порада подзвонити до власника терміналу її очевидно теж не влаштувала, бо сьогодні вона знову подзвонила нам. Але є в цій історії один позитивний момент. Ця жінка постійно повторює: «Я гражданка Украины, почему в своей стране я не могу найти свои деньги?»