Болталка

Автор radiomen, Листопад 24, 2011, 08:18:55

Попередня тема - Наступна тема

admin

Думаю немало зависит от местных властей а также состава дома.
  •  

Ilya

Не отрицаю, но на примере моего города, скажу что ОСББ только одни ++++++.
  •  

Djundich

Любимые телеканалы: NewsOne, 112, Zik, Наш, КРТ.
  •  

Djundich

Цитата: admin від Жовтень 19, 2018, 23:42:03
Думаю немало зависит от местных властей а также состава дома.
Думаю что еще не мало важно состояние самого дома.

Вот у нас к примеру пресует мэрия (Балога младший), чтобы создать ОСББ в нашем доме.
У нас в городе каким-то удивительным способом, один человек умудряется быть председателем ОСББ в нескольких домах.
И тот факт что он приехал к нам для агитации, наводит на мысль что задумали они что-то не то.

Лично я вижу пока только минусы :
Spoiler
- Монополизм в сфере ЖКХ. Воду, газ и электричество горожанам продают только компании-монополисты, что сводит на нет возможность самостоятельного выбора поставщика;

- Общая оплата коммуналки. Теперь нет понятия личного долга - ОСМД рассчитывается с коммунальщиками за все потребленные ресурсы, такие как газ, вода и электричество совместно. Поэтому, чтобы не допустить задолженности, жителям придется платить за тех, кто этого не может или не хочет делать. Или заставлять соседей платить;

- Экстренный ремонт за свой счет (особенно актуально для старых домов). После того, как дом вошел в ОСМД, чиновники перестают отвечать за его состояние;

- Квартиры обязательно должны быть приватизированы. Это влечет за собой очередные затраты времени и денег;

- Ответственность не только за свою квартиру, но и за всю территорию дома. Теперь придется ухаживать за всей придомовой территорией - даже если раньше этим никто не занимался;

- Рыночные цены. Рассчитываться с подрядчиками придется не по «государственной», а уже по рыночной цене, которая, как правило, значительно выше;

Вполне понятно, что созданием ОСМД чиновники на местах хотят переложить ответственность за состояние домов на самих жильцов (тем более, что 70% жилого фонда требует срочного капитального ремонта), и улучшить "активы своего властного портфеля". Тогда проще будет заниматься только "полезным" делом: отчуждать коммунальную собственность, строить платные парковки, раздавать городскую землю своим - делать все то, ради чего они так рвались к власти.

Так что же для них лучше - стабильные денежные потоки "заработанные" на бездействия коммунальных предприятий, беззаботное систематическое и целенаправленное грабежа в будущем?
[close]
Любимые телеканалы: NewsOne, 112, Zik, Наш, КРТ.
  •  

pavlo_r

#9244
З'їли і не заплатили. Як минув день довіри в ресторанах Львова
http://tvoemisto.tv/exclusive/zily_i_ne_zaplatyly_chomu_provalyvsya_den_doviry_u_lvivskyh_restoranah_96349.html
Очікуваний результат акції, на яку накинулися любителі халяви, котрих в нас немало. Просто, якщо спроектувати поведінку людей на більш глобальний масштаб країни — перестаєш дечому дивуватися
UPD: в твіттері мені одна людина написала, що так рестораторів покарали за космічні ціни. Б :censored: це п :censored: ц. От можна вивести людину з совка, а совок з людини ніяк. Чи хтось когось змушує йти в той ресторан? Заклад відкрили для того, щоб він був прибутковим і ставити ціни він може які хоче. При тому, якщо туди ходять — значить все гаразд там із цінами. Кому ж вони здаються космічними — їжте вдома.
  •  

vital-fm

Павле, треба проводити таку ж акцію, тільки із страхуванням.
Щось типу плати вперед: приходиш, платиш скільки вважаєш за потрібне, замовляєш, їсиш, отримуєш чек - доплачуєш/залишаєш на чай.
Подібну штуку показували на новому в ревізорі.
По суті: може б їм справді трішки підкорегувати формат у відсотковому значенні, мовляв, ми також бізнес, і якщо у вас нема, а хочеться спробувати, давайте скільки можете, але не меньше...% від чеку.
Ще варіант - ведеться відеоспостереження за любителями халяви - результати в соцмережі.
Чи поставити обмеження чеку для нових чи сумнівних відвідувачів, як страхування.
Або ж журналістів на виході з бліц інтерв'ю.
Навіть у цьому матеріалі не було опитано відвідувачів, які, наприклад, мало заплатили, на предмет сприйняття цього дня.
  •  

fediv

Кілька днів тому, як відомо, сталась ДТП з автобусом колективу "Дизель шоу", загинула Поплавська, ще двоє артистів травмовані з госпіталізацією, важко травмований водій також госпіталізований. А далі йдуть деталі.
1. Травмованих артистів відвезли в клініку "Борис", важко травмованого водія відвезли в Боярську лікарню. Не царське це діло - всіх травмованих в одну лікарню.
2. Водій піде під суд. Водій був один, без змінного водія, а в дорозі водію не можна бути без перерви більше, ніж 4 години, потім відпочинок. Чи підуть під суд фінансові  менеджери, які економили на водіях пасажирського автобуса ? Скільки їжджу в відрядження, водіів в рейсі двоє, якщо це автобус, а не "Спринтер" чи "Рафік". Дуже економні люди в колективі "Дизель-шоу".
3. Іноді тягаємось в відрядження службовою машиною, на далеких поїздках водій влаштовує собі значну паузу, не менше ніж на півгодини, чи хвилин 40, він перекушує, п'є каву, а потім трохи дрімає. Він виконує правила безпеки, навіть якщо нам "хочеться додому".
4. Біля водія в таких автобусах пасажири не повинні сидіти, це службове місце для змінного водія, а не для Поплавської.

  •  

admin

Мені завжди думалось що "Борис" для тих в кого є договір з ними. З рештою згоден.
  •  

admin

https://habr.com/post/427155/
Автобус-фильтр из Саутгемптона — первый шаг к более чистым городам
  •  

admin

https://humus.livejournal.com/5075099.html
1978 год, Одесса, трамвай.
(Одесса никогда мне не нравилась, но нынешняя куда приятнее)
  •  
    Подякували за цей пост: DeJar

BanderaTV

#9250

Замість 1000 слів.
  •  

Ilya

Может кто-то подскажет в каком состоянии трассы "Киев-Харьков" и "Киев-Одесса", больше всего интересует Киевская обл.?
  •  

fediv

Їхав в кінці літа по Одеській трасі до Умані. Відремонтовані ділянки - хороші, а є ділянки, де, можливо, ремонт ще не дійшов, але вони і так придатні для їзди.
Якщо їхати приблизно 100 км/год то якихось претензій нема. А хто хоче натиснути від 160 км/год і вище, у тих, без сумніву, претензій багато.
Велика і незрозуміла реконструкція, коли до Борисполя під]їжджати "із Харкова", там новою об'їздною дорогою можна, не заїжджаючи в Бориспіль, повернути направо, і добратись до Броварів, але не в самі Бровари, а між Броварами і Києвом, щоб не їхати через два десятки світлофорів в Борисполі, чи два десятки світлофорів в Броварах.
Але все одно довго і незручно, і дорожних указчиків майже нема, той новий кусок об'їздної дороги практично порожній.
Взагалі, що стосується доріг навколо Києва, то таких видатних ям, які були кілька років тому весною (не пам'ятаю, в якому саме році), вже нема. Це ж не вигадка, я зараз можу їхати 100 км/год там, де мусив їхати 40 км/год.
Але є кусочок дороги, яку можна показувати в музеї. Біля Борисполя, недалеко від села Глибоке, є пару кілометрів дороги, яка НІКОЛИ не була поганою і НІКОЛИ не ремонтувалась. Ні латочки на дорозі, ні ями, вже багато років ця ділянка дороги чудова, і нічого її не бере.
  •  
    Подякували за цей пост: Ilya

admin

#9253
А які претензії можуть бути при 160???!!!

Станом на 2018 рік в Україні формально є лише одна автомагістраль — ділянка дороги М-03 від Борисполя до Києва[95]. При довжині всього 14 км вона має радше символічно-представницьке значення (міжнародний аеропорт — столиця України), ніж практичне. Дозволена швидкість 130 км/год.

Усе інше макс 110.
  •  

Ilya

fediv, спасибо.

Думаю лучше сделать крюк 200 км, но ехать и получать удовольствие от езды. Чем объезжать ямы на скорости 50-60 км/час.
  •