Бо купляли ще до повномасштабки. На останньому до 24.02.22 конкурсі на Т2 (той самий, де більшість місць у місцевих MX дісталася Аверсу) Апостроф подавався на Львів та Одесу як псевдомісцеві канали "Апостроф Львів" та "Апостроф Одеса" відповідно, але невдало. Щоб компенсувати програш, за лічені тижні до вторгнення Апостроф купує у Гончаренка та його соратників телеканал "Думская.TV", який після настання Нового року припинив продукувати власний контент на користь подальшого розвитку однойменного сайту. І до серпня 2023 року
Думская.TV ретранслював Апостроф під своїм логотипом та без логотипу "мережевого партнера". Потім логотип Думської зник остаточно.
Тобто, у Апострофа були плани розширити мовлення у Т2 за рахунок регіоналок, але через війну закінчилися гроші.