Суспільне мовлення, починаючи з 23 травня, оновлює дизайн-систему своїх активів. Відповідне рішення було ухвалене правлінням Суспільного, а 19 травня Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення були внесені зміни до ліцензій мовника. Оновлення відбудеться в телевізійних, радіоефірах й на діджитал-платформах і Суспільного мовника Кіровоградщини.
Мета оновленої дизайн-системи — об'єднати всі майданчики Суспільного в єдину екосистему. Ця система, по-перше, повинна бути зрозумілою і чіткою для навігації на ТБ, радіо, на цифрових платформах, в соцмережах; а також — демонструвати приналежність кожного активу до Суспільного Мовлення.
За задумом дизайнерів, призма якнайкраще відображає переваги, які має Суспільне Мовлення — це прозорість, баланс, різноманіття контенту і платформ для його поширення.
Сьогодні розпочинається поступове оновлення представлення Суспільного, що торкнеться всіх платформ та проявів бренду.
Під єдиною парасолею об'єднані платформи культурного спрямування: телеканал UA: КУЛЬТУРА став Суспільне Культура, та отримав спільну кольорову айдентику із Радіо Культура і платформою Суспільне Культура у діджитал.
Відбудеться уніфікація лінійних телеканалів: Перший канал Суспільного мовлення і регіональні філії, зокрема Кропивницька філія, об'єднані єдиним блакитним кольором з материнським брендом.
https://kr.suspilne.media/articles/15929