В Першого в SD-версії тепер такий ж логотип, як і в HD-версії.
І ще, попри війну, цього року таки буде ребрендинг, що є кощунством.
https://corp.suspilne.media/document/1179Обговорення питань порядку денного1. Обговорено питання затвердження Платформи бренду та дизайнсистеми бренду Суспільного мовника (АТ «НСТУ»).
За результатами обговорення
вирішили:
відповідно до статті 5, пункту 1 частини третьої статті 12 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення», пунктів 66, 84, підпунктів 2, 3 пункту 135 Статуту акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1039 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2020 № 737), з урахуванням підпункту 1 пункту 2 рішення правління АТ «НСТУ» від 05.07.2021 № 256, на виконання пункту 3 розділу «Стратегічний маркетинг» блоку 1 Річного плану діяльності АТ «НСТУ» на 2022 рік, затвердженого протоколом засідання Наглядової ради АТ «НСТУ» від 2 23.12.2021 № 66, та з метою поліпшення ефективності просування та позиціонування бренду АТ «НСТУ»:
1) затвердити Платформу бренду та дизайн-системи бренду Суспільного мовника (АТ «НСТУ») (далі – бренд Суспільного), що додається;
2) юридичному департаменту (І. Даніш) забезпечити подання до Укрпатенту заяв щодо реєстрації торговельних марок та отримання свідоцтв на торговельні марки, визначені згідно із затвердженим брендом Суспільного;
3) департаменту організації та розвитку мереж телерадіомовлення (Д. Грузинський) забезпечити подання до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення заяв про переоформлення ліцензій на мовлення у зв'язку із зміною логотипів каналів мовлення АТ «НСТУ»;
4) установити, що перехід на бренд Суспільного здійснюється після внесення відповідних змін до ліцензій на мовлення АТ «НСТУ»;
5) департаменту комунікацій зі ЗМІ та громадськістю (О. Бондарук) після внесення Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення змін до ліцензій на мовлення забезпечити інформування суспільства щодо змін логотипів каналів мовлення та платформ АТ «НСТУ»;
6) визнати таким, що втратив чинність, підпункт 2 пункту 2 рішення правління АТ «НСТУ» від 05.07.2021 № 256 після переходу на бренд Суспільного;
7) члену правління АТ «НСТУ» А. Таранову вжити всіх необхідних організаційних заходів щодо переходу на бренд Суспільного на каналах мовлення та платформах АТ «НСТУ».
Голосували: за – 6, проти – 0.
Рішення прийнято.