Перевіркою встановлено:
Указом Президента України № 635/2015 від 13.11.2015 року в Україні
28 листопада 2015 року було оголошено днем пам'яті.
У зв'язку з цим 28 листопада 2015 року було проведено моніторинг програм ДП «НОВИЙ ОБРІЙ», м. Київ, на предмет дотримання Правил ведення мовлення на теле- і радіоканалах у дні трауру (скорботи, жалоби) та дні пам'яті і Указу Президента України № 635/2015 від 13.11.2015 року.
Зафіксовано порушення пункту б) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та Указу Президента України № 635/2015 від 13.11.2015 року, оскільки оскільки о 16:00 не було оголошено хвилину мовчання в ефірі ДП «НОВИЙ ОБРІЙ», що суперечить вимогам Указу (оголосити загальнонаціональну хвилину мовчання 28 листопада 2015 року о 16:00). Хвилину мовчання було оголошено о 12:00.
Також було зафіксовано порушення пункту б) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (телерадіоорганізація зобов'язана виконувати рішення Національної ради), оскільки інформація про День пам'яті жертв голодоморів в Україні 28.11.2015 не подавалась до 08:53, а також після 21:00, що свідчить про недотримання п. 4 Правил ведення мовлення на теле - і радіоканалах у дні трауру (скорботи, жалоби) та дні пам'яті, затверджених рішенням Національної ради від 23.07.2015 № 1146
(у день пам'яті телерадіоорганізації зобов'язані внести до телерадіопередач та сітки мовлення такі зміни: поширювати мінімум раз на дві години в ефірному часі інформацію про день пам'яті).
Аналізуючи стан дотримання ліцензіатом Правил, необхідно врахувати, що для забезпечення мовлення особливого характеру 28.11.2015 компанія внесла зміни до сітки мовлення, адаптувала програми відповідно до вимог Правил, припинила трансляцію розважальних передач та аудіовізуальних творів мажорного характеру. Періодично поширювались повідомлення про День вшанування пам'яті жертв голодоморів, було призначено відповідальну за виконання наказу особу.
Інформація про день пам'яті жертв голодоморів в Україні подавалась з 08:53 до 21:00 у семи випусках новин та у трьох роликах соціальної реклами.
Пояснення керівництва: працівник, відповідальний за формування плей-листа за 28.11.2015, з власної ініціативи привів ефір у відповідність до Правил, які вже втратили чинність, за що йому було оголошено догану.