тут ще Даніо можуть не подовжити:
ролю є перевірки суб'єктів у сфері медіа. На виконання рішення Національної ради від 05.09.2024 № 2702 та наказу від 13.09.2024 № 05а/155 було здійснено планову виїзну перевірку діяльності ПМП «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ ДАНІО», м. Ужгород Закарпатської обл. (ідентифікатор медіа в Реєстрі суб'єктів у сфері медіа (далі – Реєстр) L10-00279), у зв'язку із закінченням строку дії ліцензії на мовлення стосовно дотримання вимог, передбачених статтями 21, 35 Закону України «Про медіа», за результатами якої складено акт від 18.10.2024 № 98. Під час опрацювання матеріалів планової виїзної перевірки ПМП «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ ДАНІО», м. Ужгород Закарпатської обл., встановлено, що в акті перевірки від 18.10.2024 № 98 зроблено висновок, що ознак порушень вимог законодавства не зафіксовано. Однак головним спеціалістом секретаріату представника Національної ради у Закарпатській області Ткачуком В.О., який був у складі робочої групи з проведення перевірки, акт планової виїзної перевірки суб'єкта у сфері медіа від 18.10.2024 № 98 не підписано, натомість зазначено: «не погоджуюся із результатами перевірки ПМП «ТРК ДАНІО», оскільки вбачаю порушення вимог пункту 7 частини першої статті 35 Закону України «Про медіа» та частини другої статті 9 Закону України «Про рекламу», а саме, під час закінчення ефірів програм, що транслюються угорською мовою, не відокремлена реклама - логотип TV21 UNGVAR та сторінки соціальної мережі фейсбук TV21UNGVAR. Запис ефірів трансляції суб'єкта у сфері медіа додається». 2 У зв'язку із зазначеним вище управлінням контролю, аналізу та стратегічного розвитку було проведено моніторинг мовлення ПМП «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ ДАНІО», м. Ужгород Закарпатської обл. (ідентифікатор медіа в Реєстрі L10-00279), за період з 07.10.2024 по 13.10.2024. Моніторингом мовлення за період з 07.10.2024 по 13.10.2024, здійсненим управлінням контролю, аналізу та стратегічного розвитку, було зафіксовано трансляцію інформації рекламного характеру, що не була чітко відокремлена від інших програм за допомогою звукових, візуальних, комбінованих засобів, титрів або коментарів ведучих з використанням слова «реклама», зокрема логотип ГО «Товариство угорської культури Закарпаття» «KMKSZ» (
https://kmksz.com.ua/uk/homepage) та логотип фонду Бетлена Габора (Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt) (
https://bgazrt.hu/), що є ознакою порушення вимог: - пункту 7 частини першої статті 35 Закону України «Про медіа» (Суб'єкти у сфері медіа зобов'язані: дотримуватися інших вимог та заборон, передбачених законодавством); - частин першої та другої статті 9 Закону України «Про рекламу» (Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу. Рекламні ролики (рекламні блоки) у лінійних аудіальних та аудіовізуальних медіа повинні бути чітко відокремлені від інших програм на початку і наприкінці рекламного блоку за допомогою звукових, візуальних, комбінованих засобів, титрів або коментарів ведучих з використанням слова «реклама»). За інформацією з відкритих джерел, фонд Бетлена Габора (Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt) (
https://bgazrt.hu/magunkrol/) є окремим державним фондом Угорщини, метою якого є сприяння реалізації цілей, пов'язаних зі стратегією національної політики уряду Угорщини. Його головним завданням є підтримка процвітання особистості та громади, матеріального та духовного зростання угорців, які проживають за кордоном, на їхній батьківщині, а також збереження їхньої культури. Своєю діяльністю управитель фонду сприяє зміцненню національної свідомості всіх угорців світу. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 8 Закону України «Про рекламу» у рекламі забороняється: використовувати офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, міжнародних організацій, міжнародних об'єднань, крім випадків, якщо: згадування в рекламі відповідного органу, організації чи об'єднання є вимогою закону; орган, організація чи об'єднання є рекламодавцем відповідної реклами чи таке використання відбувається з його дозволу чи на його замовлення; таке використання передбачено законодавством України про авторське право та суміжні права. Відтак трансляція в ефірі ПМП «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ ДАНІО», м. Ужгород Закарпатської обл., логотипу фонду Бетлена Габора (Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt) є ознакою порушення вимог: 3 - пункту 7 частини першої статті 35 Закону України «Про медіа» (Суб'єкти у сфері медіа зобов'язані: дотримуватися інших вимог та заборон, передбачених законодавством); - пункту 7 частини першої статті 8 Закону України «Про рекламу» (У рекламі забороняється: використовувати офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, міжнародних організацій, міжнародних об'єднань, крім випадків, якщо: згадування в рекламі відповідного органу, організації чи об'єднання є вимогою закону; орган, організація чи об'єднання є рекламодавцем відповідної реклами чи таке використання відбувається з його дозволу чи на його замовлення; таке використання передбачено законодавством України про авторське право та суміжні права). Відповідно до частини шостої статті 103 Закону України «Про медіа» у разі отримання додаткової інформації щодо предмета перевірки, яка впливає на результати розгляду питання про порушення законодавства та/або умов ліцензії та яка не була відома або не могла бути відомою на дату проведення відповідної перевірки, Національна рада ухвалює рішення про призначення додаткової перевірки (виїзної або безвиїзної). Розглянувши акт планової виїзної перевірки суб'єкта у сфері медіа від 18.10.2024 № 98, а також результати моніторингу мовлення ПМП «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ ДАНІО», м. Ужгород Закарпатської обл. (ідентифікатор медіа в Реєстрі L10-00279), за 07-13.10.2024, здійсненого управлінням контролю, аналізу та стратегічного розвитку, керуючись частиною четвертою статті 6, пунктом 7 частини першої статті 35, пунктами 22, 35 частини першої та пунктом 26 частини другої статті 90, пунктом 5 частини першої статті 91, статтею 97, частинами першою, третьою, шостою статті 103 Закону України «Про медіа», пунктом 7 частини першої статті 8, частинами першою, другою статті 9 Закону України «Про рекламу», Національна рада ВИРІШИЛА: 1. Призначити додаткову безвиїзну перевірку діяльності суб`єкта у сфері аудіовізуальних медіа ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ ДАНІО», м. Ужгород Закарпатської обл. (ідентифікатор медіа в Реєстрі суб'єктів у сфері медіа L10-00279), на предмет дотримання вимог пункту 7 частини першої статті 35 Закону України «Про медіа», пункту 7 частини першої статті 8, частин першої, другої статті 9 Закону України «Про рекламу». 2. Встановити строк проведення перевірки – з 30.01.2025 по 07.02.2025 включно.