Що ж тут зробиш, якшо проблема в менеджменті, який, як виразитись управлінською термінологією, не володіє ні системним, ні ситуаційним підходом і живе, як його і аудиторія, 2013 роком, або ще гірше, в совку.
Та й медіагруп у нас точно забагато: у Польщі 3 найбільших( по 10+ каналів) медіагрупи: TVP, Polsat, TVN і купа дрібних: Canal+,Puls, 4Fun Media, Eleven, ZPR Media.
А у нас 5 великих медіагруп(по 5-7 каналів, виняток- в НСТУ 2 загальнонац. канали) і лише одна дрібна(Кирнос із Niki Junior, Niki Kids, EU Music, і то чи надовго).
І то український рекламний ринок не може дати прибутку ТБ, як у західних сусідів.
Так що добре, що вже вступили в дію квоти, хоч із перехідним періодом. Бо це може видавити з медіапростору такі неповороткі канали, як Інтер, НТН.