Мобільні оператори

Автор alt, Червень 29, 2009, 22:59:13

Попередня тема - Наступна тема

GMB

жаль, что прекратилось все.  
записи з ТБ: http://www.youtube.com/user/Serery
                         http://www.dailymotion.com/serery
записи з радіо: http://soundcloud.com/gmb_krm
  •  

admin

а не могло быть иначе. Система не могла дальше жить.  
  •  

REX

Верно, все операторы работали в стандарте GSM, а DCC в стандарте  D-AMPS, но он не прижился. Хотя качество связи лучше, чем GSM. В свое время я работал с менеджером компании DCC, который строил эту сеть, поэтому кое-что достоверно знаю.  
  •  

oldman

Цитата: "Ігор" post=22798На їх сайті є карта покриття.
Кстати, Лайф, потом так и развивал сеть, как показано на этой карте. Обл центры, потом основные трассы, ну а дальше уже по мелким городам.  
  •  

admin

так на старую сеть опирался  
  •  

oldman

Цитата: "admin" post=22816так на старую сеть опирался
Да. Я имею в виду, что Лайф использовал план развития сети DCC. Хотя, что тут странного, почти все операторы точно так же строили сеть.
Ну с не большими различиями. UMC как-то больше старался покрыть города, а Киевстар после крупных городов начал покрывать оживлённые автострады. Но в результате, покрыли уже почти всё.  
  •  

velychko.op

ну а як ? головні траси і міста більше 100 тисяч це пріорітет...
DCC це компанія була Ахметова це потім купили частину акцій Астеліту туркиі почали просувати бренд лайф... з DCC думали що ще щось вийде і почали продвігати якийсь цифровий звязок... потім він заглух і залишився суто бренд Лайф.

на рахунок таких операторів як Велком, Голден Телеком, то Голден телеком дійсно скільки років він існував то весь працював у доларах і покриття було лише у здорових містах ...
Велком також особливо великого покриття немав... це вже з появою такого бренду як Мобі почалося масштабне розширення покриття, а згодом Білайн то вже Вімпелком розширив покриття до нац.масштабів, але як відомо Вімпелком купив Київстар і вирішив існувати на укр.ринку під брендом Київстар оскільки він популярніший ... всі вишки білайна познімали (ті які дублювали мережу), або використали для покращення мережі Киїастару  
  •  

oldman

Цитата: "mikhail" post=22819всі вишки білайна познімали (ті які дублювали мережу), або використали для покращення мережі Киїастару
Даа, аж больно смотреть было на этот демонтаж. Столько денег и сил когда вложено было, а тут два человека с болгарками, за два дня всё срезали, сняли и вывезли.  
  •  

velychko.op

Цитата: "oldman" post=22820
Цитата: "mikhail" post=22819всі вишки білайна познімали (ті які дублювали мережу), або використали для покращення мережі Киїастару
Даа, аж больно смотреть было на этот демонтаж. Столько денег и сил когда вложено было, а тут два человека с болгарками, за два дня всё срезали, сняли и вывезли.
у мене на трубі там пусте місце залишилося... антени висять по хронології зверху до низу по трубі... саме вище київстар потім іде лайф затим ішов білайн якого зняли... CDMA UA притулили там же де і вишка Київстару на тій же висоті а ще нижче за білайновську висить PeopleNet правда піпл там і залишився... і від білайна тікі місце залишились і будка  
  •  

***

Уряд скасував плату за з'єднання в мобільному зв'язку

В Україні офіційно скасували плату за з'єднання при розмовах по мобільному.

Про це ідеться у нещодавно затверджених Кабміном нових правилах надання телекомнікаційних послуг, передає Deutsche Welle.

За новими правилами абонент інтернету або мобільного зв'язку чи кабельного телебачення тепер платитиме лише за спожиті послуги.

Тарифи, коли говориш по мобільному 20 секунд, а платиш за хвилину - тепер поза законом.

Скасовується офіційно відтепер і плата за з'єднання.

Заступник директора дослідницької компанії GfK Ukraine Гліб Вишлінський наголошує, що нові правила надання телекомунікаційних послуг зобов'язують операторів якісніше інформування про вартість послуг, які надаються та зменшують можливість ошукувати споживачів "хитрощами з тарифами".

"Якщо оператор буде поводитися нечесно, то відповідно державні установи можуть застосовувати санкції до операторів телекомунікаційних послуг. Споживачеві навіть в суд не потрібно буде йти, а тільки звернутися зі скаргою до Національної комісії регулювання зв'язку та інформатизації", - прокоментував Вишлінський.

Окрім цього нові правила суттєво обмежують можливості операторів змінювати тарифний план.

Відтепер вони повинні чітко вказувати час, протягом якого тариф змінюватися не буде, а після цього строку оператори зобов'язані попереджати кожного абонента про зміну умов.

"Споживачі тепер повинні уважно стежити за повідомленнями на сайті оператора та ретельно перевіряти квитанції, наскільки вони відповідають заявленим тарифам, і чи не змінилися", - наголошує директор телекомунікаційної палати України Костянтин Грицак.

Він констатує, що правила справді більше захищають споживачів, але й бізнес, який займається телекомунікаціями не ображений.

Грицак зауважив, що документ збалансований, оскільки його узгодили з усіма учасниками ринку.

Мобільні оператори, які працюють на українському ринку теж вважають нові правила компромісними, але водночас наголошують, що більшість норм вони вже виконують і зараз.

Зокрема це стосується посекундної тарифікації та відмови від плати за з'єднання. Натомість, зараз більшість операторів використовують це як рекламний хід.

Одним зі спірних моментів при узгодженні нових правил було прописування у договорі між інтернет-провайдером та споживачем гарантованої швидкості інтернету.

Заступниця голови Інтернет асоціації України Тетяна Попова наголошує, що гарантувати сталу швидкість з'єднання - неможливо.

"Інтернет - це середовище з негарантованою передачею", – пояснює Попова й додає, що забезпечити обумовлену швидкість для мобільного Інтернету ще важче, адже не можна передбачити, скільки абонентів захочуть скористатися інтернетом в межах однієї мобільної станції.

Натомість у нових правилах Нацкомісія з регулювання зв'язку та інформатизації пішла інтернет-операторам назустріч і регламентувала мінімальну гарантовану швидкість доступу до всесвітньої мережі і лише ту, яка прописана у договорі оператора і абонента.  
  •  

velychko.op

абонплату введуть... так як вже київстар зробив  
  •  

Focs

або не буде безкоштовних дзвінків в мережі  
  •  

oldman

Цитата: "***" post=23094Окрім цього нові правила суттєво обмежують можливості операторів змінювати тарифний план.
Відтепер вони повинні чітко вказувати час, протягом якого тариф змінюватися не буде, а після цього строку оператори зобов'язані попереджати кожного абонента про зміну умов.
Оххх, это ж операторам как серпом по одному месту. :good:  
  •  

Гвоздецкий

Еще бы пенсионный сбор отменили. А вообще должна быть строго посекундная тарификация, а то, что заявлено как без платы за соединение, но с интервалом тарификации 1 минута со списанием в первую секунду - это скрытая плата за соединение и есть, ведь не будешь же разговаривать с секундомером и заканчивать разговор на последней секунде интервала.  
  •  

Sid Meyer

С какой радости отменять пенсионный сбор? У нас переполнен пенсионный фонд? Учитывая, что пол страны получают зарплату в конверте, пусть хоть через мобильную связь делятся с пенсионным фондом и зарабатывают себе на пенсию.  
  •