Ефірне телебачення та радіомовлення в Україні

Наземне ефірне мовлення => Аналогове та цифрове радіо => Приймачі та антени => Тема розпочата: Radioneon від Січень 28, 2012, 12:36:35

Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Radioneon від Січень 28, 2012, 12:36:35
Зібрався купувати автомагнітолу. Головне для мене - примач на 4 діапазони - ДХ, СХ, УКХ, ФМ з можливістю далекого прийому. такі зручності як usb, слот для карти пам'яті, розширені формати читання дисків вітаються.  
 Знайшов декілька моделей:
Sony CDX-GT457UE
Sony MEX-DV80EE
Kenwood KDC-4451UQ
Sony MEX-DV150UE
Blaupunkt Bremen MP76
 Може порадите щось інше. Буду вдячний за буд-яку інформацію.
А також , будь-ласка, просто залишайте коментарі щодо автомагнітол, якими користуєтесь і свої враження щодо їх роботи.  
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: front18krym від Січень 28, 2012, 16:20:12
Сейчас у меня Sony CDX-GT617UE (CD,MP3,WMA,AAC,Atrec CD + USB) радио ловит отлично в отличии от Clarion (модель не помню) были еще Panasonic и Pioneer там радио средненькое ну а самое лучшее радио было на кассетнике Blaupunkt в стерео ловило даже тогда когда Pioneer не ловил даже в моно.  
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Evgeniy від Січень 28, 2012, 18:03:08
У меня магнитола Pioneer c чуствительностью FM 8 дБф, она хорошо радио ловит от самых скромных антенн и с неплохой избирательностью, но стерео "открывается" только при хорошем сигнале.
 Cколько смотрел характеристики, самые лучшие показатели чуствительность/избирательность у Kenwoodов(80 дБ на +/- 400 кГц)и некоторых Сонях.
 Про современные Blaupunktы мало пишут характеристик тюнера, а цена на Blaupunkt Bremen MP76 немного удивила(3200 грн), правда даже в КВ что-то есть.  
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Ігор від Січень 28, 2012, 19:34:49
Раніше я використовував дві автомагнітоли Blaupunkt в якості тюнера вдома.
На першій прийом в моно був ідеальним на антену довжиною 1м. Але стерео жодного разу не спрацьовувало.
 
В другої стерео спрацьовувало, але на слабких станціях було чутно шум. В останній рік її роботи стерео вже не спрацьовувало. Пропрацювала вона в мене 5 років, часто не вимикав навіть місяць. Весною цього року пробило блок живлення і вона не вижила(

Зараз використовую JVC, до неї я не купував, а спаяв сам блок живлення з надійніших деталей.
Стерео спрацьовує дуже добре. А при сильніших сигналах якість звуку набагато краща.
Ще мені сподобалося те що там є лінійний вихід. На попередніх не було і я сам шукав і виводив.  
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Ігор від Січень 28, 2012, 20:15:10
Вирішив ше добавити по перших двох автомагнітолах.
Одного разу приїхавши до дому увімкнув її і помітив що вона взагалі втратила свою чутливість. Потім з'явилася, але вже не така як була раніше.
А тоді я пішов в гості до двоюрідного брата, він мені говорить: є автомагнітола яку не змогли відремонувати в майстерні якщо хочеш бери на запчастини! Я і взяв. Ввечері вирішив спробувати увімкнути, але там була купа контактів, подумав що не підключу, і помітив запобіжник. Подумав: там і плюс, а мінус це корпус. Підключив увімкнув, працює. Звук визначив таким методом: один провод на корпус іншим перевіряв де заграє? Так і з'явилася в мене друга.

З другою мучився з енергоспоживанням. Я спочатку слухав радіо підключаючи до неї колонки, але моргало підсвічення. Потім я увімкнув в коло конденсатор, і все пройшло.
Пізніше я вивів лінійний вихід і цим вирішив проблему енергоспоживання, тому що не тратилася енергія на підсилення. Так роблю і по сьогоднішній день.  
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Valdis від Січень 28, 2012, 22:20:19
Родная Мэрседесовская магнитола(спринтэр),лучше пока не видал!  
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Vova.UA від Січень 28, 2012, 22:43:10
Цитата: "Valdis" post=15772Родная Мэрседесовская магнитола(спринтэр),лучше пока не видал!
В сусіда в Жигулях колись стояла рідна Опелівська магнітола. ФМ ловила не гірше Дегена.  
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: kart від Січень 29, 2012, 12:55:31
Мені сподобалася рідна Маздівська!  
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Evgeniy від Жовтень 14, 2012, 13:39:21
Как-то увидел на одном сайте, что появились автомагнитолы Sony с новым тюнером Digital Clarity Tuner. Нашёл здесь (http://www.avtozvuk.com/az/2012/06/022.htm) такую информацию
Spoiler
Кстати, коль скоро словосочетание «Digital tuner» давно уже закрепилось за аналоговыми тюнерами с синтезатором частоты (а где вы в последний раз видели «приёмник» со шкалой и верньером настройки?), то для обозначения реально цифрового тюнера приходится идти на лингвистические изыски вроде Digital clarity tuner. Я бы написал «Digital demodulation tuner» — оно, конечно, не так пышно, зато соответствует действительности: в тюнерах такого рода (например, в схеме TDA7706) в аналоге осуществляется только выделение поднесущей частоты, а дальше (то есть ещё до получения звукового сигнала) идёт оцифровка. А вам не приходил в голову вопрос: с чего это возник такой интерес к FM (и попутно — к АМ) вещанию, что даже разработали микросхемы для его оцифровки? Ответ, если его знаешь, прост и логичен. Цифровое вещание и, в частности, HD radio (напомним, кто пропустил: в данном случае HD означает не High Definition, a Hybrid Digital) осуществляется с использованием того же ЧМ-канала. А чтобы микросхема HD radio (STA680) могла работать с «цифрой», надо проделать с ЧМ-сигналом некоторые подготовительные процедуры. Для этого и предназначена TDA7706, а оцифровка аналогового ЧМ/АМ-вещания — это побочный продукт её деятельности. HD-вещания (просвещённо предполагаю) у нас не предвидится, по меньшей мере, до достройки Сколкова и закрытия зимней олимпиады в Сочи, мы с вами определённо не проиграли — хоть побочный продукт получили. «Истинно цифровой» тюнер имеет уровень шумов (-73 дБА), которого уже лет 15 не удаётся достичь «в аналоге». И АЧХ у него — поглядеть приятно, не то что послушать.
 (http://www.avtozvuk.com/az/2004/06/JVC/shx_feat03_02.jpg)
[close]
Решил и себе приобрести модель CDX-GT267ME, хотя бы для УКВ тюнера. После месяца эксплуатации могу сказать, что чувствительность к стерео у этой магнитолы оказалась действительно невероятной при слабом сигнале. Единственно небольшой минус, что при совсем слабом сигнале резко снижается громкость и нет переключения в моно. Сразу создалось ощущение "цифры")). Но главное, что избирательность у неё тоже очень хорошая, даже на 50 кГц получалось разделять сигналы(91,75 и 91,8), что было совсем нехарактерно для предыдуших магнитол Sony(и многих других с обычным тюнером).
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: MrVlaDor від Жовтень 14, 2012, 18:33:21
Цитата: "Evgeniy" post=15760У меня магнитола Pioneer c чуствительностью FM 8 дБф, она хорошо радио ловит от самых скромных антенн
Если верить показаниям встроенного S-метра приемника Sony XDR-F1HD, то зачастую, при отсутствии помех, мне удается идентифицировать станцию уже при силе сигнала в 3-4 дБф.
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Vova.UA від Січень 13, 2013, 20:47:18
Хто знає, як в оцій байді (зараз не згадаю точно модель) включити РДС ? Я знайшов лише кнопку переключення з годинника на частоту(або теги в мп3), а інфа радіостанцій не хоче відображатись.
(http://i.piccy.info/i7/9ad329579c88d5c43ef3f7662d86c971/4-55-676/32225576/DSC00011.jpg)
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: samostav від Січень 14, 2013, 00:45:19
рдс должно само включатся,у меня на соньке старой так.
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: Vova.UA від Січень 16, 2013, 14:28:47
Та я знаю, що має само включатися. Але постійно світиться тільки частота, або годинник. На деяких магнітолах ще є кнопка PTY, але на тому Піонері на половині кнопок вже надписи стерті ...
Назва: Про автомагнітоли.
Відправлено: admin від Січень 16, 2013, 15:04:17
DEH-2530r
http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/InstrManuals.nsf/0/230218D9E9BE2AA3C1256CB50035C568/$File/DEH-P2530R_RU.pdf
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Vova.UA від Жовтень 04, 2014, 21:31:31
Хто знає, чи поягне імпульсний БП стару магнітолу, яка видає 2х20 Ват ? Мені впринципі на повну катушку викручувати не треба. І чи не буде перешкод від сього блока ?
Напр. http://aukro.ua/blok-pitaniya-12v-2a-12v-2a-i4648067124.html (http://aukro.ua/blok-pitaniya-12v-2a-12v-2a-i4648067124.html)
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: admin від Жовтень 04, 2014, 22:19:33
12*2=24 Вт, малувато імхо
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Vova.UA від Жовтень 04, 2014, 23:00:01
Ну я ж кажу - мені не треба з тої магнітоли все можливе витягувати))) Більше цікавить - чи не буде шумів всяких - бо кажуть - для такого діла більше трансформаторний блок підходить. В мене колись трансміттер був підключений до +3В з сис.блока - то свистів ужасно :(
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: admin від Жовтень 04, 2014, 23:33:52
Я не пробував ніколи. А що блока живлення старого системнику не можна знайти?
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: anatolij69 від Жовтень 04, 2014, 23:41:04
Подключение автомагнитолы к блоку питания компьютера

 

http://napoisk.ru/a_avto.htm (http://napoisk.ru/a_avto.htm)
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: DeJar від Жовтень 05, 2014, 01:06:21
Цитата: Vova.UA від Жовтень 04, 2014, 21:31:31
Хто знає, чи поягне імпульсний БП стару магнітолу, яка видає 2х20 Ват ? Мені впринципі на повну катушку викручувати не треба. І чи не буде перешкод від сього блока ?
Напр. http://aukro.ua/blok-pitaniya-12v-2a-12v-2a-i4648067124.html (http://aukro.ua/blok-pitaniya-12v-2a-12v-2a-i4648067124.html)
Рік тому купляв подібний імпульсний БЖ (12v 2a) для живлення автомагнітоли. Результат - поганий прийом навіть місцевих FM-станцій. З фільтрами експериментувати не хотілося, просто перейшов на звичайний трансформаторний БЖ. Ефір став чистим.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Don_Andrey від Жовтень 05, 2014, 11:22:34
Заводил магнитолу (12*2W RMS) от блока питания стронг 8502 (12В 1А). Работало это дело где-то до 30% громкости, громче блок питания уходил в защиту, фона в динамиках не было, но для радио это смерть. На нашем рынке разница в цене 2-ух и 4-ех амперных блоках была менее 40грн., себе выбрал по мощнее, запас карман не жмет. В отличии от компьютерных БП тут можно подрегулировать выходное напряжение (себе поставил 13.5В т.к. номинальные параметры магнитолы достигаются именно при этом напряжении) и нет активного охлаждения.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Evgeniy від Жовтень 05, 2014, 20:33:18
Я себе купил БП такой: (http://img06.allegroimg.pl/photos/400x300/46/69/48/00/4669480096)
Мощности с запасом) И самое главное – полное отсутствие шумов, даже если антенна рядом с ним. В пластике был БП – прилично шумел. Поэтому советую блоки только в металлическом корпусе.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Ігор від Жовтень 05, 2014, 21:39:30
Цитата: DeJar від Жовтень 05, 2014, 01:06:21
Рік тому купляв подібний імпульсний БЖ (12v 2a) для живлення автомагнітоли. Результат - поганий прийом навіть місцевих FM-станцій. З фільтрами експериментувати не хотілося, просто перейшов на звичайний трансформаторний БЖ. Ефір став чистим.
Я тільки і користуюся трансформаторним БЖ
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: yadro від Жовтень 06, 2014, 23:52:12
Абсолютно випадково заскочив на цю тему.
Підсилювачі і радіоприйом - колись ця тема дуже мене цікавила. Підсилювач, зроблений за схемою Сухова (з журналу "Радио") і досі у мене працює.

Але хвалитися не хочу. Хочу сказати ось що.

Імпульсний блок живлення із хорошим, добре прорахованим  мережевим фільтром чудово працює і не створює радіоперешкод, навіть якщо його майже не екранувти.

Всі давні пристойні підсилювачі мають живлення з звичайним, низькочастотним трансформатором, але це не стосується сучасних підсилювачів. Те ж саме можна сказати і про хороші, не китайські радіоприймачі. Широтно-імпульсний блок живлення наступає і перемагає.

Ринок наповнений не радіоприймачами, а якимось китайським радіо-барахлом, деяке барахло навіть недешеве.

Автомагнітоли ніяким боком не захмщені від радіоперешкод від поганенького блока живлення з широтно-імпульсним перетворенням. Навіть в самому автомобілі, якщо неудачно вибрати точку заземлення, можна одержати багато перешкод від власної системи запалення.

Деякі автомагнітоли розраховані на непроходимо погані, нікчемні динаміки. Підключити таку магнітолу до хороших колонок - це не звук, а ненормально підняті високі і низькі частоти.

На форумах радистів тема радіприйому, перешкод і автомагнітол настільки велика, як ракова пухлина, що розмови на нашому форумі порівняно з тими форумами виглядають, як одна буква з усього китайського алфавіту.

Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: admin від Січень 15, 2016, 22:02:32
Ахренеть, с 12 минуты
http://www.youtube.com/watch?v=TcQGRCVQEOc#
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: vital-fm від Січень 16, 2016, 00:49:08
Ага, увімкнув магнітофон і перелякався.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Evgeniy від Лютий 21, 2017, 20:26:31
Небольшой обзор тюнера новой магнитолы Sony CDX-G1100UE - модель 2016 года. Уже хорошо знакомый фирменный Digital Clarity Tuner тут уже претерпел значительные изменения. Пошли инженеры тут, конечно, навстречу массовому потребителю, и как следствие допилили нехилым IF фильтром дабы убрать шипение как таковое. Но из-за него же теперь при очень слабом сигнале звук стал неравномерным, как-бы проглатывает то, что не доходит до нужного порога С/Ш. Слушать станции едва пробивающиеся из шумов весьма некомфортно. И неожиданно стали пробиватьмя гармоники звукового тракта с 6 ТВК на 91,6 и 88,7 МГц, что, кстати, характерно также и для новых Kenwoodов, даже не знаю чего так. Это из обнаруженных минусов, но всё-таки положительные моменты также весомы. И самый главный момент - более высокая избирательность! По этому параметру тюнер превозошёл возможности предыдущего Clarity Tuner и теперь он наилучший из всего, что я когда-либо слушал. Плюс разделение стерео каналов стало ещё шикарнее звучать.
И для наглядности обзор приёма дальних станций в притирку с местными. Замечу, что расстояние 7 км это до самого передатчика, приём ведётся в пределах города.
https://youtu.be/lilA3jgDA-A
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: vetal-rock від Червень 08, 2017, 01:23:40
ЦитатаНо в данном случае это зеркалка даже не на -10.7, получилось бы 80,6, а зеркалка второго порядка, т.е. скорее всего в приемнике рассогласован вход и выход пьезокерамического полосового фильтра, который просто тупо включен между тремя ногами микросхемы, без LC контуров и т.п.

Вон у товарища на даче, в 15 км от города на старый советский проигрыватель с приемником, на 69.4 Шансон ловится, который у нас на 90.8. Соответственно -21.4.

И вообще, немного увлеклись, это уже тема про радиоприемники.

Не дуже розбираюся в техніці, але на касетній магнітолі Pioneer KEH-P7910R я теж помітив різницю -21,4. Музику з FM-модулятора, який налаштовано на частоту 87,5 МГц, також можна почути на частоті 66,1 МГц. І це незважаючи на те, що у магнітолі досить хороший звук. 
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Don_Andrey від Червень 08, 2017, 22:32:28
Модулятор не показатель, точнее показатель насколько плохим может быть излучатель сигнала.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: DeJar від Червень 08, 2017, 23:36:53
10.7 МГц - это промежуточная частота, стандартная для большинства FM приёмников.
А зеркальный канал сдвинут по частоте на удвоенное значение промежуточной частоты, т.е. на 21.4 МГц
В последнем примере всё правильно: приёмник настроен на частоту 66.1 МГц, его гетеродин работает на 66.1 + 10.7 = 76.8 МГц, зеркальный канал будет на 76.8 + 10.7 = 87.5 МГц
Для более глубокого понимания гуглите "супергетеродинные приёмники".
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: vetal-rock від Червень 08, 2017, 23:55:59
Цитата: DeJar від Червень 08, 2017, 23:36:53
10.7 МГц - это промежуточная частота, стандартная для большинства FM приёмников.
А зеркальный канал сдвинут по частоте на удвоенное значение промежуточной частоты, т.е. на 21.4 МГц
В последнем примере всё правильно: приёмник настроен на частоту 66.1 МГц, его гетеродин работает на 66.1 + 10.7 = 76.8 МГц, зеркальный канал будет на 76.8 + 10.7 = 87.5 МГц
Для более глубокого понимания гуглите "супергетеродинные приёмники".

На китайських радіоприймачах аналогічна ситуація. У моїй місцевості (Первомайськ) на 69,9 МГц можна почути Радіо РОКС Україна, "дзеркалка" якого розташована на частоті 91,3 МГц. Частота гетеродина відповідно дорівнює 80,6 МГц.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Denis05ua від Січень 28, 2020, 16:54:32
Цитата: admin від Січень 16, 2013, 15:04:17
DEH-2530r
http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/InstrManuals.nsf/0/230218D9E9BE2AA3C1256CB50035C568/$File/DEH-P2530R_RU.pdf
Посилання не відкривається :cry:
Нове посилання: https://catalogs.pioneer-car.eu/Manuals/DEH_P2530R_DEH_P2530R_RU_manual/GetPDF.ashx :super:
Особисте :дякую:.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: BanderaTV від Січень 28, 2020, 20:11:47
Цитата: Denis05ua від Січень 28, 2020, 16:54:32
Посилання не відкривається :cry:
Ви спочатку погляньте дату оригінального посту, а потім щось пишіть! Бо виглядає, це якось недолуго.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Denis05ua від Лютий 14, 2020, 14:31:39
ЦитатаДо речі, чути його вже трохи краще, але все одно найгірше, на жаль.
На автомагнітолі у машині (у якій ми зранку їдемо до школи) така ж ситуація, але чути тихо. Тому водій постійно регулює гучність звуку. А також ця автомагнітола не має ні CD, ні SD, ні USB, ні AUX на передній панелі. Також пресет каналу можна змінювати за допомогою стрілки верх-вниз. Це друга по найгіршості автомагнітола, з якою ми їдемо. Краще би порекомендував водію 717 пілоту іншу магнітолу.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Sid Meyer від Грудень 24, 2022, 16:47:28
Купив Mazda з Америки і дізнався, що там інша сітка частот і половина наших FM-станцій в неї не попадають. Це "парні" частоти - 91,4, 102,0, 106,8.

Північна Америка:
FM 87,9-107,9, крок 0,2 МГц (деякі магнітоли ловлять від 87,75 - звук ТБ-каналу);
MW 530-1700, крок 10 кГц.

Більша частина Європи:
FM 87,5-108,0, крок 0,1 МГц;
MW 531-1602, крок 9 кГц.

Вичитав прошивку тюнера, поміняв  в ній частоти - тепер все працює  :dance:
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: DVB від Грудень 24, 2022, 18:08:35
Шкода, що у нас не прийняли такий стандарт з сіткою 0,2 мГц. Ато понавидають дозволів в сусідніх містах з кроком 0,1 мГц. А люди потім не можуть слухати.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: admin від Грудень 24, 2022, 18:25:37
Ахахаха (читаючи цей торік з Італії).
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: Ігор від Грудень 25, 2022, 20:40:45
Цитата: Sid Meyer від Грудень 24, 2022, 16:47:28
Купив Mazda з Америки і дізнався, що там інша сітка частот і половина наших FM-станцій в неї не попадають. Це "парні" частоти - 91,4, 102,0, 106,8.

Північна Америка:
FM 87,9-107,9, крок 0,2 МГц (деякі магнітоли ловлять від 87,75 - звук ТБ-каналу);
MW 530-1700, крок 10 кГц.

Більша частина Європи:
FM 87,5-108,0, крок 0,1 МГц;
MW 531-1602, крок 9 кГц.

Вичитав прошивку тюнера, поміняв  в ній частоти - тепер все працює  :dance:
буває що останнім часом їдеш у когось в машині, а слухати парні частоти неможливо.
Назва: Re: Про автомагнітоли.
Відправлено: digitalif від Грудень 28, 2022, 13:29:30
Цитата: Sid Meyer від Грудень 24, 2022, 16:47:28
Купив Mazda з Америки і дізнався, що там інша сітка частот і половина наших FM-станцій в неї не попадають. Це "парні" частоти - 91,4, 102,0, 106,8.

Північна Америка:
FM 87,9-107,9, крок 0,2 МГц (деякі магнітоли ловлять від 87,75 - звук ТБ-каналу);
MW 530-1700, крок 10 кГц.

Більша частина Європи:
FM 87,5-108,0, крок 0,1 МГц;
MW 531-1602, крок 9 кГц.

Вичитав прошивку тюнера, поміняв  в ній частоти - тепер все працює  :dance:

Поділіться досвідом, будь ласка, як поетапно це робиться. Можливо, комусь згодиться.