Болталка

Автор radiomen, Листопад 24, 2011, 08:18:55

Попередня тема - Наступна тема

Zheka

Работает может и все, но страницы очень медленно грузятся.
  •  

Гвоздецкий

Цитата: "Zheka" post=45037Работает может и все, но страницы очень медленно грузятся.
Пару часов назад такое было, сейчас вроде бы нормально.
  •  

admin

та нормально вроде
  •  

Ігор

В мене все нормально працює.
  •  

Ігор

Одеська траса убита, а Обухівська - повна протилежність. Навіть добре видно розмітку.
  •  

дрон

Українське відділення ЄОЖ проаналізувало законопроекти про створення суспільного мовлення
http://stv.mediasapiens.ua/material/15199
  •  

pavlo_r

Бойові "зайці"

У Львові безбілетний пасажир побив контролера ЛКП "Львівелектротранс", повідомляє КорреспонденТ.net. Подія ця трапилась 11 лютого. Хуліган вдарив контролера в обличчя і зник з місця події. Керівництво електротрансу вже звернулось в міліцію за фактом побиття свого співробітника. Також видання, посилаючись на директора підприємства Ореста Козака, зазначає, що постраждалий перебуває в лікарні. Особисто я не один раз ставав свідком суперечок між "зайцями" і контролерами, тому в загальному схвалюю ініціативу супроводу працівників контролю охоронними службами, але останні кілка перевірок на які довелось натрапити мені проводилися без охоронців - контролери сам на сам були із знахабнілими безбілетниками. Можливо не зовсім етичним є застосування епітету "знахабнілий" стосовно цієї категорії пасажирів, але судіть самі: повна вартість разового проїзду в львівському електротранспорті становить 1, 50 грн; пільгова - 0,60 грн. Економлячи ці суми "жертви контролю" як правило привселюдно і голосно сперечаються з контролерами відмовляючись платити штраф (якщо не помиляюсь, його розмір - 25 грн.) Але суперечки це справа дрібна. Куди серйозніша - нанесення тілесних пошкоджень під час виконання службових обов'язків. Такі дії, як на мене, повинні бути не лише покарані, їм потрібно надати розголос, аби служили хоч якимось застереженням для тієї категорії громадян, які ніяк не можуть зрозуміти, що за надані послуги потрібно платити. Мені кілька раз доводилось чути звинувачення на адресу контролерів у протиправному вимаганні оплати штрафу. Не заперечую, що такі дії мали місце, але чомусь я ще жодного разу з моменту запровадження безкондукторної схеми оплати за проїзд у 2008 (можливо 2009 р.) не став жертвою жодних протиправних дії з боку контролерів, а постійна потреба пересування по місту робить необхідним часте користування послугами електротранспорту. Для мене 1,50 грн., це встановлена ціна за послуги перевезення яка мене влаштовує і яку я постійно сплачую зовсім не через страх бути оштрафованим.
  •  

sohok

Цитата: "admin" post=45161журнализдика
заказная статья с единственной целью - показать уменьшение украинского языка на радио.
совершенно упущен ряд ключевых моментов
Ви всю статтю читали там не тільки про українську мову пишуть ,а взагалі про радіо в Україні. А якщо не говорити про українську мову ,а взагалі про радіо в Україні ви згідні, що там пишуть про радіо ,що керівники радіостанцій думають тільки як загрібати лопатою гроші від реклами, а зовсім не думають як розвивати радіостанції для думаючих людей і радіостанції в Україні перетворились з живих радіостанцій на музичні шкатулки
  •  

admin

да, я статью читал, считаю что проблемы высветлены однобоко.
совершенно не учтён ряд факторов который привёл к подобной ситуации
и почему в нынешних реалиях состояние радио в Украине и не может быть другим
и главный месседж статьи - это как раз украинский язык на радио

а про бабло и лопаты - поинтересовался бы что большенство радиостанций и 0 не выходит, а потом бы уже умничал :evil:
типичный хохол - только и умеет требовать и чужое бабло считать :sick:
  •  

sohok

Якщо радіостанції в Україні такі збиткові, тоді чому тільки в Києві 27 радіостанцій, а в обласних центрах також багато радіо. І чому радіохолдинги платять великі гроші нацраді, щоб получити фм частоти по всій Україні. Якщо так збиткові радіо для чого відкривати стільки радіостанцій по Україні .Створили б тоді одну радіостанцію і вона не була збиткова .Так що не правду вони говорять, що радіо зараз збиткове
  •  

admin

охренительные аргументы

лучше посчитай стоимость рекламы в секунду, умножено на максимально возможное время рекламы в сутки, умножено на 30 дней.(и это без учёта скидок)

И посмотрим какие лопаты и где валяются.
  •  

sohok

А хіба це не аргументи, якщо радіо так збитково для чого бізнесмену купляти радіочастоти і створювати нові радіостанції ,якщо  після цього вони будуть мати тільки збитки Радіохолдинги хіба благодійники, що створюють радіо просто так і не заробляють на радіо ніяких грошей Не потрібно їм брехати що це збитково
  •  

admin

ні, це не аргумент.
Комусь подобається Шансон, бажає його слухати і робить радіостанцію.
Комусь потрібна політична реклама (якби радіостанції дійсно заробляли гроші то не рекламували б лише один політичний бік).
Те саме з телеканалами. Яскравий приклад - телеканал "Україна".

Брехати? а де докази брехні? Вони в тебе є? Якщо немає то відправлю у бан. Бо мені це все набридло.
  •  

Ігор

  •  

дрон

Радіо в Україні та світі. Цікаві факти
http://radioukr.com.ua/ua/1463

Деякі визначні дати з історії радіо в Україні та світі
http://radioukr.com.ua/ua/1461
  •