І ще людей дуже збиває з толку фраза "підключайтесь до... "
Відразу незрозуміло:
- як підключатись ?
- скільки це все-таки коштує, бо щрб у нас щось надурняк підключили.... Міраж !
- вперте запитання: а якого кабельного провайдера пропонують ? Де він ? Чи це супутник ?
Населення не сприймає, що до ефірної антени на хаті чи на підвіконні треба якось по-особливому "підключатись". Про те, щоб залізти на сайт NRADA навіть мови немає, замість цього запитання: а де про це подивитись, в Однокласниках чи в Контакті ?
Навіть адресу потрібної WEB-сторінки вбивають в пошуку Контакта, або в приліпленому до браузера MAIL,RU.
Доки не буде реклами, максимально розрахованої на людей темних і неосвічених, ефекту не буде.