Мережеве болото. Як великі медіа-холдинги вбивають креативне українське радіоhttp://tyzhden.ua/Society/70599Хто не читав ще цієї статті будь ласка обовязково її прочитайте ,особливе прохання до ADMINA прочитати цю статтю і ви будете знати, чому зараз в Україні все так погано з радіо. А я процитую декілька рядків з цієї статті 1;Ще якихось 10 років тому українські фм радіостанції важалися одними з лідерів радіоринку в Східній Європі, як за рівнем довіри і цікавості слухачів до радіо .Так і за розмірами рекламних бюджетів .1990 роки породили цілу низку талановитих радіодіджеїв і хвилю нової української музики. Однак останне десятиліття нівелювало вдалий початок, адже протягом нульових українські радіостанції втрачали як популярність так і оригінальність .Паралельно також зявились великі медіахолдинги, які призвели до загибелі регіональних радіостанцій. Українські радіостанції нині стали всуціль мережевими, а тому однотипними ,безликими машинами для продажу реклами й до того ж майже без українського контенту.2;Найбільша проблема українського радіо в його жадібних і лінивих керівниках важає Сергій Бриль ,який колись багато часу працював на Гала радіо .Українське радіо перебуває в стані клінічної смерті погоджується Ярослав Лодигін діджей Просто радіо .Нещодавно я розмовляв з власником одного з радіохолдингів говорить радіодіджей dg Толя і цей власник радіохолдингу дослівно мені сказав -;МУЗИКА ДЛЯ МЕНЕ -ЦЕ ЛАЙНО,ЛОПАТА ДЛЯ ЗАГРІБАННЯ ГРОШЕЙ;І ви хочете, щоб такі безчесні в професійному сенсі люди думали про щось окрім фінансового боку справи. Одним словом принцип це лише бізнес і нічого особистого нині превалює в українському радіопросторі .Всі представники фм станцій говорять про деградацію радіо порівняно з часами кінця 90 років .Українське радіо сьогодні стало повністю фономо-статичним .У світі реально радіо лишається дуже впливовим медіа каналом, який реально слухають. Там радіо зробило ставку на особистості, як ведучих так і гостей .Кожна фм станція має свою унікальну вузьку нішу. Радіостанці в світі людей будять ,епатують, змушують людей думати, чимось цікавитись. Натомість в Україні зробили ставку на те що радіо не має нічим дратувати, нічим не відрізнятися ,ні дочого не спонукати ,а головне якнайбільше реклами на радіо Та реклама це колос на глиняних ногах, оскільки реклами незабаром може стати на радіо менше ,якщо радіо не зміниться .Радіо має бути носієм власної позиції тоді довіра від слухачів і рекламодавців виросте в рази. Клацаєш поспіль 25 станцій і вони абсолютно нічим не відрізняються одна від одної, бо в ефірі геть нічого не відбувається нарікає Олег Леженцев .Саме з появою великих радіохолдингів почалася деградація українського радіо .Замість живого мовлення ми отримали нудні корпорації .Керуючись логікою керівництва радіохолдингів простіше взагалі замінити живе радіо, трансляцією великих міжнародних мереж насамперед російських і так само тупо продавати рекламу. Яскраві особистості тепер не хочуть йти працювати на радіо. Контент власне музика українських радіостанцій нагадує нафталінове болото. Тільки за 2012 рік ЧАСТКА УКРАЇНОМОВНОГО ПРОДУКТУ ЗМЕНШИЛАСЬ НА 10% І СТАНОВИТЬ НА РАДІОСТАНЦІЯХ 3,4%. Працівники всіх радіо сказали що їм байдужа доля української музики.