Не думав, що справді є підходяща тема, але ось.
StarLightMedia розробляє 68 нових проєктів на 2021-2022 рокиЦитатаТелевізійний холдинг StarLightMedia (ICTV, Новий канал, СТБ, М1, М2, «Оце») розробляє 68 нових проєктів на 2021-2022 роки. Про це холдинг повідомив у презентаційному фільмі [до слова, триває 28 хв.] для партнерів і рекламодавців, який 8 грудня оприлюднив на YouTube.
Я упущу рекламне (кому реально цікаво перейдіть по статті) і процитую найцікавіше
ЦитатаICTV пишається тим, що у 2020 році став каналом №1 серед українських глядачів, а «Факти тижня» – найкращою та найвпливовішою інформаційною тижневою програмою. Наразі аудиторія каналу складається на 58% із чоловіків, на 42% із жінок. «Початково задуманий як канал для чоловічої аудиторії, він став цікавим і жінкам. І за рахунок такого позиціонування збирає дуже широку аудиторію», – зауважив керівник дивізіону «Мовлення» StarLightMedia Дмитро Троїцький.
Чого так не люблять уточнювати "
за якою цільовою авдиторією"
Хоча справді, так за цільовими авдиторіями 18-54 і 14-49 (міста 50+) він - лідер. Що ще треба?
ЦитатаУ фільмі повідомили, що на Новому каналі мріють запустити власну адаптацію ігрового реаліті Fort Boyard.
Хм.. Амбітні плани, але судячи з усього, треба чекати...
Цитата«Нам довелося зсунути ядро аудиторії в бік 25-35 і трохи змінити позиціонування. Ми вже не про перший досвід у житті, а про стосунки в парі та як залишитися собою у світі гендерного протистояння», – розповіла керівна директорка Нового каналу Ольга Задорожна.
ЦитатаСТБ на 2021 рік готує прем'єру нового шоу від кухаря-телеведучого Ектора Хіменес-Браво, нове студійне суботнє шоу Dizel Night від команди «Дизель студіо», яка створює «Дизель шоу» для ICTV, реаліті «Супербабуся», а також продовження проєктів власного виробництва «МастерШеф», «МастерШеф. Професіонали», «Холостяк», «Холостячка», «Супермама», «Хата на тата», «Битва екстрасенсів».
Стоп. "Супержінка" (правда то було на Тет), "Супермама", "Супербабуся"
(знаходите зв'язок, так?)...
.
Чого ж не піти далі: Суперпрабабуся, Супердитина, Суперонук, Суперчоловік (ну а як же без іншої гендерної версії), Суперкоханець, Суперкішка, Суперслюсар, Суперпрезидент, врешті решт
... Стоп, ні останнє забудьте.
ЦитатаУ 2021 році СТБ продовжить працювати під слоганом «З любов'ю можливо все». «СТБ чекає шлях переродження. Фактично ми створюємо новий канал на основі інсайтів і любові глядачів до старого бренду», – повідомив Дмитро Троїцький.
Тобто по суті, як всі решта - експериментуєте з ядром аудиторії