Ігор писав(ла):ЦитатаВ мене зараз в пошті 664 листи. Рік назад від розсилок було декілька тисяч повідомлень. Вже рік чищу пошту, замучився. Ще трохи залишилося
Всім відома така опція електронної пошти як автовідповідь. Це коли при отримані вхідного листа поштовий робот сайту відсилає відправнику повідомлення, що лист доставлено і він очікує поки його прочитають. Так от, один мій хороший друг, вебмайстер маючи в своєму розпорядженні дві поштові скриньки, наприклад
mylo1@mysite.ups i
mylo2@mysite.ups встановив як адресу відправника свого сайту
mylo1@mysite.ups, а адресу отримувача
mylo2@mysite.ups. Тобто, коли система(сайт)надсилає адміну лист то він йде на
mylo2@mysite.ups, де як адреса відправника (сайту) значиться
mylo1@mysite.ups. Система працювала безперебійно і надійно, поки вебмайтер не почав експерементувати з настройками і не встановив на обох скриньках опцію автовідповіді. Буває, що я не часто заглядаю на пошту, мій друг теж на кілька днів лишився без інету і пошту не перевіряв, а коли перевірив...
Сталось так, що в нього на сайті зареєструвався новий користувач (таке було не часто, але було). Поштовий робот сайту, який маскувався під адресою
mylo1@mysite.ups відразу ж повідомив про це адміна надіславши лист нв скриньку
mylo2@mysite.ups і процес пішов: зі скриньки
mylo2@mysite.ups на
mylo1@mysite.ups прийшло повідомлення (автовідповідь) і зустріло відповідну реакцію, а саме автовідповідь на автовідповідь, на яку теж була отримана автовідповідь. Так поштові роботи переписувались між собою дня зо два. Скільки взагальному повідомлень опинилось на обох скриньках я вже не пам\"ятаю, але вебмайстер добряче провозився з їх видаленням, бо як з\"ясувалось ф-ція \"Знищити всі\" на тій версії поштового двіжка стирала за раз тільки 200 листів...