Українське радіо, Промінь та Культура

Автор admin, Січень 01, 2008, 22:24:54

Попередня тема - Наступна тема

Sanio

Прокололися з частотою для УР-1 в Ужгороді - там чомусь Закарпатська ОДТРК не відмовилася від своїх 12,5 год. ефіру на 103 МГц у Холмцях на користь НРКУ. В результаті в Ужгороді НРКУ має лише 11,5 год. ефіру і то у вечірній та нічний час, і транслює Промінь замість УР-1!
  •  

vital-fm

Може ще відмовиться і проведуть конкурс вже коли запустять НРКУ.
  •  

Александр

А мене цікавить, де тепер будуть транслюватись сесії ВР. Раніше всі розклади роботи передавачів і передач на УР1 були підпорядковані задля безперервної їх трансляції. Категорично заборонялось в цей час робити інші передачі. Навіть профілактики назначались на понеділок, коли сесій звичайно не буває. Правда, Аврахов потім ввів новини кожний час. Що тепер? В Києві може тільки на УКХ, а також по Україні на СХ буде?
  •  

Ігор

Там де ліцезія на 24 години, можна слухати. Наприклад в БЦ чи Тетієві.
  •  

vital-fm

#2044
До кінця цієї сесії ще будуть на УР1, потім залежно як приймуть календарний план.
А й справді як будуть транслювати?
, десятихвилинна врізка ОДТРК якраз попадає на трансляції, зокрема о 16.10
На НРКУ якось незрозуміло, в четвер не було новин о 15-ій і не переривали, а о 16-ій вже були.
Ігоре, суспільне мовлення і ВР якось не звучить, так що можуть на першому каналі залишитися тільки підготовлені програми про діяльність ВР.
Ще можна проводи та СХ відокремити від основної мережі і там пускати засідання ВР для пенсіонерів.
  •  

Ігор

  •  

Александр

ЦитатаЩе можна проводи та СХ відокремити від основної мережі і там пускати засідання ВР для пенсіонерів.
Чому тільки для пенсіонерів? Молодим теж мабуть повинно бути цікавим, які закони приймають на їх голову для їх гарного життя і як проходить обговорення і голосування. Було б непогано хоча б на СВ 549 залишили для ВР, щоб можна було чути по всій Україні. Проводів по Україні майже ніде вже немає. Можна і в Т2 дивитись Раду, якщо де повезе з прийомом.
  •  

admin

Потрібно дивитися, чи може пересічний украінець мати вільний час щоб днем слухати раду. Більшість робочих місць слухати, та ще й вдумчиво, радіо не дозволить. Тому виходить для пенсіонерів та домохозяйок.
  •  

Radiostyle

Цитата: Александр від Грудень 25, 2014, 08:54:19
А мене цікавить, де тепер будуть транслюватись сесії ВР. Раніше всі розклади роботи передавачів і передач на УР1 були підпорядковані задля безперервної їх трансляції. Категорично заборонялось в цей час робити інші передачі. Навіть профілактики назначались на понеділок, коли сесій звичайно не буває. Правда, Аврахов потім ввів новини кожний час. Що тепер? В Києві може тільки на УКХ, а також по Україні на СХ буде?
На проводовому навіть переривають (а значить і на УКХ),включення обл. студії і тех.перерви з 14 до 15 немає)
  •  

vital-fm

#2049
Не зайнята роботою молодь може "Раду" подивитись, а зайнята роботою не буде задумуватись, що там сказав Шуфрич і що на це відповіла йому Кужель.
Хіба що робота якась не потребуюча концентрації.
Зараз складається враження, що у ВР замість законів змагаються в красномовстві, перетворюючи законодавчий орган в Шустер on-line, останнього теж в депутати треба було, на спікера блін.
Так що фактично нічого корисного від заняття прослуховуванням ВР на УР молодь не отримає.
Залишити трансляцію в кабелі на "Раді", щоб депутати працювали над законами, а не над тим, щоб сподобатись електорату.
Тут вже писали, що активний час прослуховування УР 19 - 22 година, зробити в цей час нарізку з виступів, аналіз законів достатньо.
Не знаю, як парламентські радіоканали влаштовані в інших країнах.
  •  

Zheka

Если будут вещать в Запорожье на том же оборудовании, что сейчас ЗОДТРК, то пусть лучше вообще не запускаются. Качество вещания 103.7 по городу сейчас оставляет желать лучшего.
  •  

vital-fm

Та на тому ж і будуть, вони ж тепер суспільні, а не державні, хто зна скільки будуть отримувати на розвиток, а треба ж ще утримувати СХ.
  •  

igor0x2dcom0x2dua

Добре, що хоч в ТисаFM не всі частоти забрали. А то якщо УР суспільним мовленням розвалять то може нічого свіжого україномовного в ефірі не залишитися.
  •  

admin

А що у Тиси залишилось? Півчастоти?
  •  

admin

Цитата3. Запровадження проекту єдиної ФМ-мережі державного радіо. Створення та розвиток мереж радіомовлення


Висока ймовірність створення неприпустимих радіозавад діючим засобам аналогового звукового мовлення, аналогового телевізійного мовлення на 4-5 телевізійних каналах та діючим засобам спеціальних користувачів зумовило фактичну вичерпаність радіочастотного ресурсу, для створення цілісної мережі мовлення Українського радіо в діапазоні частот 87,5-108 МГц з максимальним охопленням території та населення України.
Нижче викладені основні напрями діяльності регулятора з вирішення цієї проблеми.


3.1. Національна рада планує завершити роботу щодо реалізації ініційованого Національною радою Проекту створення єдиної національної радіомережі Українського радіо (надалі в тексті – Проект) з метою максимального охоплення території України програмами державного радіо (програма УР-1).


3.2. Реалізація Проекту сприятиме створенню єдиної радіомережі, в якій транслюватимуть свої програми НРКУ та ОДТРК, розподіляючи ефірний час таким чином, щоб актуальна інформація загальнонаціонального і регіонального значення своєчасно і в повному обсязі доводилася до радіослухачів кожного регіону.


3.3. Метою Проекту є охоплення території України програмами Українського радіо, забезпечення доступу широких верств населення України до інформації, яка ґрунтується на демократичних принципах журналістики, різноманітності, плюралізмі думок та сприяння в реалізації державних програм щодо забезпечення інформаційної безпеки України.


3.4. Проектом передбачено долучення ФМ-частот ОДТРК на тих територіях, де відсутнє ФМ-мовлення НРКУ, шляхом переоформлення ліцензій на мовлення НРКУ та ОДТРК.


3.5. Для забезпечення покриття сигналом Українського радіо території України необхідно використати додаткові ФМ-частоти з потужністю від 1 кВт до 5 кВт, які заявлені для прорахунку в Державному підприємстві «Український державний центр радіочастот» (надалі в тексті – УДЦР).


3.6. З метою реалізації Проекту на початку 2015 року Національна рада завершить проведення конкурсу на отримання ліцензій на мовлення на додаткові частоти.


3.7. Проект уможливить збільшення мережі ФМ-діапазону НРКУ на 32 додаткові частоти з обсягом мовлення 20 годин на добу в 12 областях України (Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Львівська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська), де буде створено єдину ФМ-мережу державного радіо.


3.8. Запроваджені заходи уможливлять розбудову єдиної радіомережі ФМ-частот, яка в подальшому трансформується в мережу суспільного мовлення.


3.9. З урахуванням пропозицій, наданих Державним комітетом телебачення і радіомовлення України (надалі в тексті - Держкомтелерадіо), Національна рада розроблятиме заходи з приведення сітки мовлення НРКУ та ОДТРК до уніфікованої у ефірній (УКХ, ФМ) та проводовій мережах Українського радіо, зважаючи на наявність ліцензій у редакцій міськрайонного мовлення.


3.10. Створення нових каналів радіомовлення та розбудова діючих радіомереж загальнонаціональних, регіональних та місцевих мовників відбуватиметься на замовлення Національної ради у порядку, визначеному Планом розвитку та чинним законодавством.


3.11. Можливість та умови користування частотним ресурсом визначатимуться відповідними висновками щодо можливості та умов користування радіочастотним ресурсом України для потреб телерадіомовлення в порядку, визначеному Законом України «Про радіочастотний ресурс України».


3.12. Телерадіоорганізація, яка має на меті створення нового каналу мовлення з використанням радіочастотного ресурсу, подаватиме до Національної ради пропозиції зі створення нового каналу мовлення, які включатимуть в себе програмно-економічне обґрунтування, перелік технічних характеристик радіоелектронного засобу мовлення за формою, наведеною у додатках 8-11 до Порядку надання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, від 01 листопада 2012 року № 559, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 січня 2013 року за № 57/22589, та згоду власника висотної споруди на встановлення технічного засобу мовлення.


3.13. Національна рада після розгляду зазначених пропозицій телерадіоорганізацій розглядатиме питання про замовлення розроблення висновків щодо можливості та умов користування радіочастотним ресурсом України для потреб телерадіомовлення.


3.14. Національна рада здійснюватиме розбудову мереж радіомовлення за наявності висновків щодо можливості та умов користування радіочастотним ресурсом України для потреб телерадіомовлення (звукове мовлення) шляхом ліцензування на конкурсних засадах (за результатами відкритих конкурсів) відповідно до вимог Закону України «Про телебачення і радіомовлення». З метою подальшої розбудови існуючих ФМ-мереж надаватиметься пріоритет у конкурсах діючим ФМ - мережам та місцевим мовникам.


3.15. З метою збереження цілісності мережі радіомовлення загальнонаціональних та регіональних каналів мовлення та програмного наповнення дані про додаткові частоти або додатковий час мовлення, отримані на конкурсних засадах, заноситимуться до раніше виданих Національною радою ліцензій на мовлення.


3.16. З метою захисту національної безпеки в радіомовленні, яка передбачає забезпечення можливості отримання інформації (радіомовлення, сигнали, спеціальні повідомлення) на всій території України та за її межами, забезпечуватиметься загальнонаціональною державною радіомережею у діапазоні середніх та довгих хвиль.


3.17. Національна рада підтримуватиме модернізацію середньохвильової мережі державного радіомовлення.


3.18. Національна рада спільно з Держкомтелерадіо, УДЦР аналізуватиме стан використання частотних присвоєнь нижнього піддіапазону ультракоротких хвиль (65,8-74 МГц) та спільно з Адміністрацією зв'язку України напрацьовуватиме пропозиції щодо перспективності їхнього подальшого використання з урахуванням досвіду європейських країн.


3.19. З метою визначення фактичної території розповсюдження програм рекомендувати ліцензіатам надавати до Національної ради виміри напруженості електромагнітного поля або карти покриття, які будуть враховуватися під час ліцензування, зокрема, на підставі інформації щодо фактичної експлуатації радіоелектронного засобу, зазначеної ліцензіатом у заяві про переоформлення ліцензії.
  •