Компанія \"регіоналів\" отримала рекордну кількість радіочастот
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення передала відразу 55 частот маловідомій компанії «Новий горизонт», що дозволяє їй створити одну з найбільших мереж в Україні. Раніше ще ніколи не виділялося так багато частот одній компанії.
Таким чином на радіоринку з\'явився новий гравець. Серед іншого йому дісталися 12 з 15 частот радіо «Мелодія» - колись великої мережі, яка припиняє своє існування. «Новий горизонт» буде здійснювати мовлення у Львові, Івано-Франківську, Житомирі, Кіровограді, Ялті та інших містах.
«55 частот - це чи не найбільша радіомережа по технічному покриттю», - зазначає голова наглядової ради BusinessRadioGroup («Шансон», «Шарманка», «MusicРадіо») Анатолій Євтухов.
Більше того, на цьому «Новий горизонт» зупинятися не збирається. За інформацією джерела на рекламному ринку, компанія створює холдинг, до якого увійде ще одна радіомережа. Необхідні для цього частоти компанія повинна отримати на найближчому конкурсі.
Компанія «Новий горизонт» досі не займалася радіобізнесом. «Це абсолютно новий гравець, який створює бізнес в інтересах окремих членів Партії регіонів», - заявило джерело видання, знайоме з обставинами створення компанії.
Очолив «Новий горизонт» відомий на радіоринку менеджер - Олексій Карпенко, колишній голова правління «Нашого радіо». Останнім часом він займався технічними питаннями радіомовлення в «Українському Медіа Холдингу».
Назвати бенефіціарів компанії Карпенко відмовився, відзначивши лише, що в розвиток мережі буде інвестовано близько 500 тисяч доларів. «Згідно з нашим бізнес-планом проект окупиться через 6-7 років», - уточнив він.
За словами голови Нацради з питань телебачення і радіомовлення Володимира Манжосова, на користь цього учасника конкурсу члени ради проголосували через кілька причин.
«Комусь із них сподобалася програмна концепція, когось переконала особистість генерального директора Олексія Карпенка, а деякі визнали, що нинішній радіоринок схиляється до монополізації, і йому потрібний новий гравець», - пояснив він.
Самого голову Нацради переконала оригінальна, за його словами, програмна концепція: 80% ефірного часу приділяється музиці, а 20% - інформаційним програмам.
Нагадаємо, на початку березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила ТОВ «Чорноморська телерадіокомпанія» в продовженні строку дії ліцензії і вирішила виставити на конкурс три частоти компанії.
Коммерсантъ-Украина