У Львові найпопулярнішими станціями є «Люкс ФМ» і «Львівська хвиля» – дані GfK Ukraine Місцеві радіостанції «Люкс ФМ» та «Львівська хвиля» залишаються лідерами радіоефіру у Львові. Про це свідчать об'єднанні дані третьої і четвертої хвилі дослідження*, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріальне об'єднання «Радіокомітет» компанія GfK Ukraine.
Опитування у Львові проводилося з 14 липня до 14 грудня 2014 року. У ньому взяли участь 837 респондентів, віком 12-65 років.
До топ-10 радіостанцій у Львові за показниками охоплення та рейтингу входять місцеві «Люкс ФМ», «Львівська хвиля» та «FM Галичина». Загальнонаціональна радіостанція «Люкс ФМ» вважається локальною, оскільки має власний ефір, відмінний від всеукраїнського. За словам програмного директора радіостанції Марти Більської, так історично склалося, що «Люкс ФМ» спочатку з'явився у Львові, а вже згодом станція здобула всеукраїнське охоплення. Саме тому, на її думку, львів'яни завжди вважали станцію своєю.
Також у фокусі уваги слухачів залишаються новинні формати - через напружені події у країні. Це підтверджують показники «Радіо 24», яке разом з радіо «Хіт ФМ» має однаковий рейтинг.
Генеральний директор ТРК «Люкс» («Люкс ФМ» та «Радіо 24») Роман Андрейко пояснює це так: «Якість інформаційного контенту, створеного в конвергентному ньюзрумі, і найкраща музика забезпечили те, що менш як за три роки існування «Радіо 24» увійшло до тoп-7 Львова в загальній аудиторії. При цьому, серед своєї цільової аудиторії (чоловіки 25-40) «Радіо 24» займає ще кращі позиції - четверте місце (за показником рейтингу rat#)».
Окрім місцевих радіостанцій, високі сходинки в топі посідають загальнонаціональні радіомережі «Хіт FM», «Наше радіо», Europa Plus, Kiss FM, «Авторадіо», «Ретро FM», «Русское радио Украина», Radio Roks.
Програмний директор Europa Plus, яка займає третю сходинку топу Львова за показником рейтингу, Денис Буданцев пояснює це так: «Радіостанція Europa Plus - це якісний європейський контент. Ми створили перше європейське ранкове Let's Go! Show, ми відбираємо музичні новинки Європи, ми націлені на європейську аудиторію в Україні, серце якої знаходиться саме у Львові. До речі, про Let's Go! Show: ведучі #СашаМашаФренк уже не просто працівники прямого ефіру, вони - медійні особи».
За його словами, Europa Plus займається не лише популяризацією європейських треків, а й просуває українських виконавців. А це, на думку програмного директора, також впливає на слухання радіостанції у Львові.
Як свідчать результати дослідження, типовий радіослухач у Львові - це чоловік (при цьому частка чоловіків є меншою, ніж по Україні загалом); віком 25-44 роки; одружений; має авто. Кожен другий слухач-львів'янин ходить у кафе, чи ресторан хоча б раз на місяць (це значно більше, ніж по всій Україні). Дохід середній (ця частка теж більша, ніж у загальноукраїнських показниках).
http://www.telekritika.ua/rinok/2015-03-17/105013