Залізниця

Автор admin, Липень 25, 2013, 14:26:14

Попередня тема - Наступна тема

admin

В Макеевке (Ханженково) сошел с рельс электропоезд. Вероятнее всего после столкновения с автомобилем.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=5878.msg413805#msg413805
  •  

admin

  •  

дрон

На те же грабли: «Укрзализныця» возобновит закупку поездов Hyundai
23.10.2015 14:51

Госкомпания «Укрзализныця» планирует в следующем году купить два скоростных поезда Hyundai Rotem.
Об этом на сегодняшней пресс-конференции сообщил и.о. главы правления компании Александр Завгородний, сообщает профильный портал Центр транспортных стратегий.

«За три месяца мы провели переговоры со всеми крупными компаниями, которые занимаются строительством подвижного состава, и если будет найдено финансирование, то в 2016 году начнется создание и модернизация локомотивного парка и пассажирского парка дальнего сообщения», — рассказал Завгородний.

Чиновник добавил, что поезда Hyundai Rotem должны быть модернизированы с учетом параметров украинских железных дорог и проблем с их эксплуатацией не будет.

Завгородний сообщил, что также предусмотрена закупка двух украинских поездов производства Крюковского вагонзавода.

«По плану, который мы разработали в 2016 году, планируется закупить 3300 грузовых полувагонов, около 3500 зерновозов хотят построить частные инвесторы и порядка 1500 зерновозов планируем построить мы сами. В составе нашей компании есть три вагоноремонтных завода, которые могут строить такой подвижной состав», — рассказал также Завгородний о планах по обновлению вагонного парка.
Как известно, к Евро-2012 Украина закупила десять южнокорейских скоростных поездов Hyundai. Сразу после начала эксплуатации они начали массово выходить из строя из-за проблем с пантографами (токоприемниками). В начале прошлого года все десять поездов были сняты на некоторое время с эксплуатации для ремонта в связи с обнаруженными неисправностями кузова и несущей конструкции вагонов.
http://politolog.net/ukrnews-php/na-te-zhe-grabli-ukrzaliznycya-vozobnovit-zakupku-poezdov-hyundai/
  •  

admin

Почему по тем же граблям? Версия будет уже модернизированная. А оные отлично бегают.

Отправлено из tapatalk

  •  

pavlo_r

З 19 грудня почне курсувати прямий потяг Варшава – Львів
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/society/1169218-z-19-grudnya-pochne-kursuvati-pryamiy-potyag-varshava-lviv.html
  •  

дрон

З Днем Залізничника усіх причетних!
  •  

дрон

У темі були матеріали про китайську залізницю.

А тут на очі потрапили відео 580-тонної мостобудівної машини, якою та залізниця будувалася.

https://www.youtube.com/watch?v=DmLhkS46jpw&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=5_8Rls2AAJw&feature=youtu.be


https://www.youtube.com/watch?v=B6X82g2UZOs
  •  

admin


https://www.facebook.com/Mashroo3na/videos/933792326651764/
сервис блин
  •  

admin

11 млн доларів інвестицій в українську залізницю – вдалий приклад співпраці держави і бізнесу, - Андрій Пивоварський
На цьому він наголосив під час урочистостей з нагоди відкриття ділянки другої магістральної колії перегону 12-18 км дільниці Чорноморська – Берегова, побудованої на кошти інвесторів на умовах державно-приватного партнерства. Від сьогодні на цій ділянці працюватиме друга колія та дві приймально-відправні колії.

Запуск в роботу перегону протяжністю 5 км, що розташований поблизу порту «Южний», став успішним результатом співпраці держави в особі Укрзалізниці та бізнесу в особі групи терміналів ТІС та ТОВ «Бориваж». Загальна сума коштів, вкладених у проект, склала близько 11 млн доларів. Це рекордна сума, яку приватні інвестори вклали у розвиток Укрзалізниці. Побудовані потужності передаються на баланс Укрзалізниці.

«Цей успішний приклад державно-приватного партнерства позитивно вплине на економіку як Одеського регіону, так і України в цілому. В результаті зароблять всі: бізнес за рахунок ефективнішої логістики, порти – за рахунок портових зборів, Укрзалізниця – за рахунок більшого обсягу вантажопотоків. Більше того, це ще й нові робочі місця для портовиків і залізничників. Я вдячний всім учасникам цього проекту та закликаю бізнес: приходьте до нас з пропозиціями і проблемами, будемо разом працювати над їхнім вирішенням», - зазначив Андрій Пивоварський.

Побудову додаткової колії на ділянці Чорноморська – Берегова зумовило зростання обсягів перевезень у частині Одеської залізниці, що розташована поблизу порту «Южний», на узбережжі Аджалицького лиману. Так, за останні 14 років обсяги вантажів, які перевозить залізниця в районі лиману, зросли в 3,4 рази. Запуск другої магістральної колії покликаний запобігти дефіциту пропускної спроможності ділянки між станціями Чорноморська і Берегова на найближчі кілька років.

Відкриття колії 6 листопада – це завершення третього етапу проекту, який дасть змогу збільшити вантажообробну спроможність цієї ділянки втричі з часу старту проекту в 2007 році. Проведені роботи дозволять залізниці перевозити додаткові 10 млн тонн вантажів на рік.


Довідка
Реформа залізничної галузі – один з пріоритетних напрямків роботи Міністерства інфраструктури. Головною метою змін є лібералізація ринку залізничних перевезень та запровадження ринкової моделі функціонування галузі. Міністерство розробило проект Закону «Про залізничний транспорт», який впровадить новий підхід до організації перевезень: лібералізує ринок залізничних перевезень, кардинально змінить принципи тарифоутворення, введе поняття соціальних перевезень. Ці заходи сприятимуть розвитку конкуренції та покращенню інвестиційної привабливості галузі. Наразі законопроект знаходиться на розгляді Кабінету Міністрів.

За результатами оцінки компанії Deloitte, вартість активів «Укрзалізниці» склала 245 млрд грн. 21 жовтня відбулася реєстрація публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», 100% акцій якого належатимуть державі. Уряд уже затвердив Статут публічного акціонерного товариства, який змінить модель керівництва підприємством з одноосібної на колегіальну. Створення ПАТ покликане розділити державну та бізнесову функції, які досі поєднувала «Укрзалізниця». Функції державного управління відійдуть до новостворених державних структур – Агентства залізничного транспорту, а також Нацкомісії з регулювання у сфері транспорту (НКРТ), яка відповідатиме за тарифоутворення. «Укрзалізниця» здійснюватиме бізнес-функцію. Такий підхід підвищить ефективність управлінських процесів та приведе їх у відповідність до європейського зразка.
http://new.mtu.gov.ua/news/23650.html
__________________
  •  

admin


Необхідність проведення поточного ремонту в обсязі ПР-3 зумовила довгострокову відставку від експлуатації двоповерхових електропоїздів Skoda


09.11.2015


Згідно з контрактом від 13.01.2011 р. із компанією «Skoda Vagonka a. s.» (м. Острава, Чехія) у 2012 році придбано два електропоїзди серії EJ 675 № № 001/002 та 003/004. Електропоїзди введені в експлуатацію в травні 2012 року. Виконання технічних обслуговувань та поточних ремонтів електропоїздів проводиться фахівцями електровозного депо Харків-«Головне», які пройшли відповідне навчання на виконання ремонтних робіт електропоїздів серії EJ 675.




При досягненні планового міжремонтного пробігу електропоїзд EJ 675 № 003/004 із 26.11.2014 року був відставлений від експлуатації на поточний ремонт в обсязі ПР-3. Введення електропоїзда EJ 675 № 003/004  в експлуатацію заплановано в кінці грудня 2015 року.


Згідно з укладеним договором між Південною залізницею та «Skoda  Transportation a. s.» (Чешська республіка, м. Пльзень) на обслуговування гальмівного обладнання «DAKO-cz, a. s.» електропоїзда EJ 675 № 003/004 — із 09.11.2015 року спеціалістами «Skoda  Transportation a. s.» розпочнуться роботи з технічного обслуговування з подальшим монтажем гальмівного обладнання «DAKO-cz, a. s.» на електропоїзд EJ 675 № 003/004 на території електровозного депо Харків-«Головне».


Також згідно з умовами укладеного договору між Південною залізницею та ПрАТ НВЦ «Трансмаш» на капітальний ремонт колісних пар електропоїзду EJ 675 № 003/004 отримано з ремонту 16 одиниць колісних пар 4 причіпних вагонів, 8 одиниць колісних пар 2 моторних вагонів знаходяться в ремонті.


01 bНа підставі отримання у вересні поточного року відкоригованого матеріально–технічного плану було укладено договори Південною залізницею на постачання запасних частин, матеріалів, необхідних для виконання поточного ремонту в обсязі ПР-3 електропоїзду EJ 675 № 003/004.


Із 11 березня поточного року електропоїзд EJ 675 № 001/002 був також відставлений від експлуатації для виконання планового поточного ремонту ПР-3. У зв'язку з обмеженим лімітом фінансування плану ремонту основних фондів на 2015 рік поточний ремонт в обсязі ПР-3 електропоїзда EJ675 №001/002 не передбачено. Виконання поточного ремонту в обсязі ПР-3 електропоїзда EJ675 №001/002 заплановано на  протязі січня-травня 2016 року.


На базі електровозного депо Харків-«Головне» колективом депо був створений кабінет із навчання конструкції та ремонту електропоїздів серії EJ 675. У кабінеті є стенди, плакати та відеоматеріали, призначені для вивчення експлуатації та ремонту  електропоїздів серії EJ 675. Із 09.11.2015 року фахівцями компаній «Skoda  Vagonka a. s.», «Skoda  Transportation a. s.», «DAKO-cz, a. s.» буде проведено навчання 4 фахівцям із електровозного депо Харків-«Головне» з ремонту гальмівного обладнання «DAKO-cz, a. s.» та пуско-налаштувальними роботами.


Прес-центр Південної залізниці
----------------------------------
плановый ремонт которые длится больше года, на двухсистемных (читайте очень нужных) поездах
  •  

admin

  •  

admin

Между террористическими «ЛНР» и «ДНР» разгорается «рельсовая война»
В «ЛНР» хотят вывести Луганскую дирекцию железнодорожных перевозок Донецкой железной дороги из-под подчинения Донецкой дирекции.

Об этом на своей странице в Facebook сообщил сопредседатель общественной организации «Правое дело» Дмитрий Снегирев.

По его словам, главарь «ЛНР» Игорь Плотницкий, в рамках торговой войны между самопровозглашенными «республиками», требует от начальника так называемой Луганской дирекции железнодорожных перевозок Геннадия Бородина полной независимости от Донецка.

«Луганская дирекция еще до начала вооруженного противостояния на Донбассе подчинялась Донецкому офису Украинской железной дороги. Без согласования с Донецком в Луганске не могли принять ни одного решения – от графика движения, до принятия на работу сотрудника», - отметил Снегирев.

Он напомнил, что статус территорий изменился на «временно оккупированные», но система подчинения Луганской дирекции осталась неизменной.

По информации Снегирева, по состоянию на 1 декабря в штате Луганской дирекции 800 человек, «которые не выходят на работу – они не уволились, но отсутствуют по разным причинам на своих рабочих местах, а в Луганской дирекции не могут их уволить без согласования с Донецком, а Донецк такого согласия не дает».

«Примечательно, что этот повод использован Плотницким для установления тотального контроля за работой железной дороги на оккупированной части Луганщины. Сейчас, Плотницкий требует от Бородина не выполнять распоряжения своего непосредственного руководства из Донецка и заявляет о подчинении так называемой Луганской дирекции непосредственно «Совету Министров» ЛНР», - уточнил сопредседатель «Правого дела».

«Фактически, речь идет о продолжение «торговой войны» между двумя «республиками», в рамках которой руководством «ДНР» был введен запрет на проезд вагонов, идущих с «ЛНР», через железнодорожную станцию «Дебальцево». В свое время через этот запрет на подъездных путях со стороны станции «Штеровка», «Карахаш» и «Должанская» скопилось около 60 вагонов с угольным концентратом», - резюмировал Снегирев.
  •  

дрон

Чехия возобновляет сегодня прямое железнодорожное сообщение с Киевом

Прага-Киев, Декабрь 01 (Новый Регион, Виктория Матвиенко) – С декабря будет возобновлено прямое железнодорожное сообщение Праги с Киевом. Об этом сообщил пресс-секретарь «Чешских железных дорог» Петр Штяглавский, передает «Радио Прага». Штяглавский отметил, что поезда на данном участке будут следовать через словацкие Гуменне и Львов.
Из Праги поезда будут курсировать ежедневно, время отправления — 23:09.

Напомним, прямое железнодорожное сообщение было обеспечено в последний раз через Краков в 2011 году. Как известно, «Укрзализныця» собирается вернуть в эксплуатацию два пассажирских двухэтажных поезда Skoda чешского производства. Как сообщил исполняющий обязанности главы правления компании Александр Завгородний, поезда намерены пустить по маршрутам: Полтава — Кременчуг — Киев и Кременчуг — Днепропетровск — Харьков.

http://nr2.com.ua/transport/CHehiya-vozobnovlyaet-segodnya-pryamoe-zheleznodorozhnoe-soobshchenie-s-Kievom-112552.html
© HP2

  •  

admin

да лучше бы не позорились....37 часов Карл!
  •  

admin

#434
http://railway.lviv.ua/info/media/video-zakhidnyi-ekspres
Західний експрес
21.11.2015 - модернізація мосту на Івано-Франківщині http://wikimapia.org/#lang=it&lat=49.060292&lon=24.791594&z=17&m=b&show=/14537612/uk/Залізничний-міст-через-р-Дністер&search=%D0%84%D0%B7%D1%83%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C
  •