Залізниця

Автор admin, Липень 25, 2013, 14:26:14

Попередня тема - Наступна тема

admin

Ситуация с ПАО Лугансктепловоз оказалась еще более печальной, чем предполагалась. Сегодня остаткам коллектива на собрании озвучили свежие новости.

Как таковой ПАО Лугансктепловоз остается по месту юридической регистрации — в Северодонецке. Там будут работать около 30 человек. Скорее всего директор, бухгалтера, юристы.

То что остается в Луганске — будет называться «Лугмаш». От всего завода остаются 3 цеха.

35 инжинеров из ЦКБ (центральное конструкторское бюро) и ЦТБ (центрально-техническое бюро) и еще несколько технических работников объединяют, так сказать, под одну крышу. Скорее всего будет какая-то ремонтная база. Но точно этого пока никто не знает.

Всем остальным предлагают уволиться. За это выплатят в качестве компенсации то ли 2, то ли 3 зарплаты. В принципе, даже не плохо. Могли бы просто выкинуть людей на улицу, аргументировав войной и не заплатить ничего.

Работники завода на условиях анонимности рассказывают, что сейчас ситуация намного хуже, чем в 90х. Тогда хоть зарплату и задерживали, но были заказы. Предприятие, не смотря на все трудности, кое-как выживало. Рабочий процесс шёл. Сейчас — всё мертво! Заказов нет вообще.

Спрашивать про «русский мир с колбасой по 2.20» и «Донбасс, который кормит всю Украину» у удрученных работников Лугансктепловоза уже желания нет. Большинство из них вряд ли признаются, даже сами себе, что они сами виноваты во всех проблемах, и что накликали беду на свою голову. И что предприятие могло бы наращивать производство, нанимать новых работников, увеличивать зарплаты, если бы они сами не бегали и не призывали путена с его войсками.

Для справки:

В 2008 году завод выпустил 85 секций тепловоза 2ТЭ116У, три тепловоза ТЭП150, 18 секций электровоза 2ЕЛ5, 56 вагонов пригородных электропоездов постоянного и переменного тока, а также значительное количество запасных частей, однако в ноябре 2008 года перешёл на трёхдневную рабочую неделю. В 2009 году завод сократил производство втрое, выпустив 36 секций тепловозов 2ТЭ116У и два электровоза.

В 2010 году завод выпустил 66 секций тепловозов 2ТЭ116У и 2ТЭ116УМ, две секции электровоза 2ЕЛ4 и шесть секций электровоза 2ЕЛ5, а также один поворотный круг. Основными заказчиками завода являлись «Российские железные дороги» и «Укрзализныця».

В 2012 году завод выпустил 162 секции локомотивов (на 60% больше, чем в 2011 году).

В июле 2013 года завод сертифицировал новую модель тепловоза — трёхсекционный тепловоз 3ТЭ116У.

После начала боевых действий хозяйственная деятельность завода оказалась осложнена.

В начале июня 2014 неизвестные лица похитили с территории завода три плавающих транспортёра ПТС-2.

4 августа 2014 завод остановил производство, поскольку в результате артиллерийского обстрела была разрушена подстанция. В последующие дни в результате артиллерийских обстрелов были разрушены четыре цеха завода.

В состав ПАО входят главное предприятие — тепловозостроительный завод со своей производственной структурой, семь дочерних предприятий и семь открытых акционерных обществ.
http://jyrnalist.ru/luganskteplovoz-vsyo/
  •  

pavlo_r



Канадська машинобудівна компанія Bombardier зацікавлена у співробітництві з львівськими машинобудівними підприємствами. Особливу цікавість канадських промисловців викликав Львівський локомотивний завод. Вони розглядають можливість фінальної збірки локомотивів для європейського ринку.

Як розповів ZAXID.NET Роман Матис, радник голови Львівської облдержадміністрації з питань залучення інвестицій, сьогодні Bombardier не розглядає можливість будівництва заводу, а лише розміщення тут замовлень.

«Представники компанії відвідали Львівський локомотиворемонтний завод та «Електрон». Угода ще не підписана, але їх зацікавив локомотиворемонтний. Вони розглядають можливість розміщення тут, так званої, фінальної збірки локомотивів, коли сюди будуть доставляти всі необхідні деталі. Можливо в подальшому можна буде говорити про виробництво», - каже Матис.

Крім того, як повідомляв міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, інвестувати у Львів має намір і німецький концерн Siemens, який зацікавлений у створення потужностей з виробництва залізничної продукції на території України.

Нагадаємо також, інвестувати до Львова хоче корейська компанія «Хюндай Корпорейшн» (Hyundai Corporation), яка розглядає можливість створення на Львівщині спільного україно-корейського виробництва.

Як повідомляв ZAXID.NET, голова представництва «Хюндай Корпорейшн» в Україні Ілля Джонг вчора під час зустрічі із головою ЛОДА Олегом Синюткою розповів, що компанія має намір розширювати свої потужності на території України. При цьому  не лише у сфері залізничної інфраструктури, а й у інших напрямках

За словами Романа Матиса, «Хюндай» також розглядає можливість постачання деталей для трамваїв виробництва львівського концерну «Електрон».

Компанія Bombardier є найбільшим у світі виробником залізничної техніки і одним з найбільших у світі виробником цивільних літаків.

Siemens AG - німецький технологічний концерн, провідний світовий виробник електротехніки та електроніки для промисловості та енергетики, медичного обладнання, міської інфраструктури.
http://zaxid.net/news/showNews.do?kanadska_kompaniya_bombardier_mozhe_rozpochati_skladannya_lokomotiviv_u_lvovi&objectId=1376857
  •  

admin

  •  

admin

http://www.fakty.cv.ua/pojizd-vadul-siret-suchava-1-sichnya-2016-jihav-z-odnym-pasazhyrom-foto/
Поїзд Вадул-Сірет – Сучава 1 січня 2016 їхав... з одним пасажиром (фото) Факти Чернівці‏
  •  

admin

Итак....все думали что Хюндай, а 2016 год поломкой из-за низких температур открыл его величество отечественный производиль ака Тарпан.
ЦитатаПасажирів поїзда Інтерсіті+ №744 сполученням Львів – Київ на станції Шепетівка буде пересаджено в допоміжний швидкісний поїзд
Пасажирів поїзда Інтерсіті+№744 сполученням Львів – Київ, що обслуговується складом Екр-1 «Тарпан», 4 січня об 11:05 на станції Шепетівка буде пересаджено в допоміжний швидкісний поїзд виробництва Hyundai, який було направлено на зустріч із Києва. 

Сьогодні о 7:32 поїзд Iнтерсіті+ №744 сполученням Львів – Київ, що обслуговується складом Екр-1 «Тарпан», здійснив вимушену зупинку на станції Рудня-Почаївська. Зупинка поїзда сталася з технічних причин, а саме внаслідок дії низьких температур на систему живлення поїзда. Опалення у вагонах не припинялося.

О 8:02 до Екр-1 «Тарпан» надали допоміжний локомотив, за допомогою якого рух поїзда було відновлено. Також о 8:12 із Києва назустріч було направлено електропоїзд Hyundai HRCS-002, на який буде здійснюватися пересадка пасажирів.

Українська залізнична швидкісна компанія просить вибачення у пасажирів за завдані незручності та затримку в дорозі.
и повезут их на Хюндае)))


Сарказм в сторону, но я всегда говорил что некорректно сравнивать эксплуатацию Тарпана и Хюндая.
  •  

admin

Перший етап будівництва Бескидськоно тунелю ЗАВЕРШЕНО! Під час урочистостей з нагоди знаменної події керівник Львівської магістралі Богдан Піх подякував усім, хто долучається до безперервної роботи на цьому найбільшому в Україні інфраструктурному об'єкті. Більше інформації вже завтра, а зараз - фото:-)
+foto
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=130163516&postcount=134
  •  

Djundich

Теперь начнется у нас работа, по ходу закроют две станции Бескид и Скотарск.
Но Бескид 100% закроют.
Любимые телеканалы: NewsOne, 112, Zik, Наш, КРТ.
  •  

pavlo_r

Через крадіжку кабеля на Львівській залізниці змушені припинити рух вузькоколійкою Антонівка-Зарічне

Від 00.00 год. 04.02.2016 року припинено рух вузькоколійною залізницею Антонівка-Зарічне (Рівненська дирекція залізничних перевезень). Причиною цьому стало викрадення невідомими особами на перегоні Зарічне-Біла проводів повітряної лінії зв'язку загальною протяжність близько 5 км.
В умовах, коли функціонування залізниці, дотримання безпеки перевезень на дільниці постійно ускладнюється через несанкціоновані втручання сторонніх осіб, викрадення деталей колії, енергоживлення, підкопи шукачів бурштину та ін., Львівська залізниця стурбована ситуацією та змушена для забезпечення безпеки перевезень припинити рух поїздів на вузькоколійці до моменту повного відновлення роботи усіх систем. Матеріали про крадіжку передано у правоохоронні органи. Просимо громадян з розумінням поставитися до ситуації та на час проведення ремонтно-відновлювальних робіт передбачити користування іншими видами транспорту.
http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2016/february/1194/
  •  

дрон

#443
Деякі подробиці + мапа вузькоколійки Антонівка-Зарічне
http://ukr.lb.ua/news/2016/02/04/327199_lvivska_zaliznitsya_zakrila.html

Історія тієї вузькоколійки + купа фотографій маршруту "Полісського трамваю":
http://blogs.lb.ua/photoblogs/240632_uzkokoleyka_antonovkazarechnoe.html
  •  

admin

В ДыНэРе весело
В Донбассе после взрыва на железной дороге с рельсов сошли 7 вагонов
http://www.vesti.ru/doc.html?id=2721208
ох уж эти украинские ДРГ
  •  

admin

оказывается один довольно таки известный жд блог
http://trainfanat.livejournal.com/2013/
до марта 2013 ничего про Украину не писал
а после за 90% начало зашкаливать....чудеса
  •  

pavlo_r

Із середини березня між Києвом і Бухарестом з'явиться пряме залізничне сполучення
03.03.2016 | 16:53
ПАТ "Укрзалізниця"

ПАТ «Укрзалізниця» розширює мережу залізничного сполучення з країнами Європейського Союзу. Так, з 18 березня 2016 року запроваджує пряме безпересадкове сполучення між Києвом і Бухарестом (Румунія).

Безпересадковий вагон Київ – Бухарест курсуватиме в складі поїзда № 117 «Буковина». Він відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський по п'ятницях о 20:05 і прибуватиме до Бухареста наступного дня о 22:48.

Зворотно безпересадковий вагон відправлятиметься з Бухареста по неділях о 06:15 та прибуватиме до Києва наступного дня о 08:06.

Курсування цього вагона забезпечить сполучення між багатьма містами України та Румунії. Зокрема, він буде зручний для мешканців і гостей Вінниці, Хмельницького, Чернівців, Кам'янця-Подільського й інших населених пунктів на шляху прямування поїзда. Серед зупинок на території Румунії – Сучава, Аджуд, Роман, Бакеу й інші станції.

Вже сьогодні з України залізничним транспортом можна доїхати до  Будапешту, Вроцлава, Варшави, Вадул Сирету, Братислави, Кошице, Праги та інших міст Європи.

Довідково

Квитки на зазначені поїзди можна придбати у залізничних міжнародних касах.

Більш детальну інформацію щодо курсування безпересадкового вагону сполученням Київ – Бухарест можна отримати на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця» та за телефоном довідки: (044) 309-70-05.

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=248872571&cat_id=244277212
  •  

дрон

Россия не намерена назначать пассажирские поезда в Украину в нынешнем году «из-за резкого падения пассажиропотока на этом направлении».
Об этом заявил гендиректор «Федеральной пассажирской компании» Петр Иванов.
«Сейчас российские поезда не ходят в Украину. Мы не планируем в этом году назначать пассажирские поезда из-за падения пассажиропотока на этом направлении», — сообщил Иванов.

https://inforesist.org/rossiya-otmenila-vse-poezda-v-ukrainu/?utm_campaign=traqli&utm_source=traqli&utm_medium=traqli&source=traqli
  •  

admin

В Москве на электричку упала бетонная опора

ЧП произошло рано утром в субботу неподалеку от железнодорожной платформы «Бутово». На перегоне Щербинка-Красный Строитель Курского направления на электричку рухнула бетонная опора, через которую проходит контактная сеть. Пострадал один из вагонов.

Как сообщают в РЖД, в вагоне не было пассажиров, пострадавших нет.

- В 7:01 спасателям удалось убрать опору, - рассказывают в пресс-службе компании. - В 7:11 для движения электропоездов был открыт второй главный путь (по направлению в Москву), с 7:40 составы начали следовать по первому и второму путям со всеми остановками.
  •  

admin

Укрзалізниця збудує нову залізницю у Луганській області

Під час проведення Днів Луганщини у місті Київ Луганська обласна військово-цивільна адміністрація та ПАТ «Українська залізниця» уклали Меморандум у якому передбачаються заходи з будівництва залізниці між смт Білокуракиним та м. Сватовим у Регіональній програмі дорожнього будівництва у Луганській області на 2016 – 2019 роки.
«Меморандум підписується на будівництво залізничної гілки довжиною приблизно 45 кілометрів. Це буде перший випадок в Україні за останні 10 років коли Укрзалізниця починає будувати нові перегони. І це буде зроблено саме у нас на Луганщині», ¬- наголосив керівник Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Георгій Тука.
  •