Залізниця

Автор admin, Липень 25, 2013, 14:26:14

Попередня тема - Наступна тема

дрон

У суботу, 18 грудня, у перший тестовий рейс відправиться "Слобожанський експрес" сполученням "Попасна — Харків — Суми".
"За графіком руху експрес вирушить зі станції "Попасна" о 07:30, прибуде на станцію "Харків-Пасажирський" о 12:30, а в Сумах поїзд зустрінуть о 16:30", — йдеться у пресслужби Південної залізниці .
У складі "Слобожанського експресу" — дизель-поїзд виробництва Крюківського вагонобудівного заводу на Полтавщині й три вагони на 170 місць. Максимальна швидкість поїзда — 140 км/год.
https://suspilne.media/190051-slobozanskij-ekspres-so-zednae-tri-regioni-zapustat-18-grudna/
  •  

Ilya

А железкой еще кто-то пользуется? В моей дыре , при учете стратегического объекта, осталось менее 30% поездов, ранее курсируемые((( На данный момент машиной выгоднее поехать в любую точку страны, чем на поезде.
  •  

admin

Далеко не у всех есть машины. Там кстати намечается и Великое Строительство на железной дороге.
Такой же дизель запущенный в  Одесской области на Измаил похоже пользуется спросом не смотря на высокие цены
  •  

Ilya

Увы это одна из причин, почему купил машину.

Кстати, сегодня был на ЖД-вокзале, то какого ажиотажа как 10 лет назад не увидел(((
  •  

admin

появилось много евроблях.
ещё многое зависит от человека, для меня больше 200 км уже начинает надоедать/с уклоном в сон даже по 3х полосному автобану, 500-600 км я уже еду с ночовкой в гостиннице.  Ну нафиг, лучше почитать в поезде.
  •  

дрон

#725
Їхав сьогодні ввечорі електричкою з Харкова - на сусідній колії у Люботині стояв той красень - на кабіні у хвості світився надпис "Харків - Попасна", тож зараз його туди перегоняють.
На сайті Харківської ОДА є деякі подробиці:
""За даними прес-служби Південної залізниці, в штатному режимі поїзд №887 Харків - Попасна курсуватиме з 19 грудня щоденно, крім середи. Відправлення із Харкова – о 17:33, прибуття в Попасну – 22:53. Із 20 грудня Поїзд №888 Попасна-Харків курсуватиме щоденно, крім четверга. Відправлення з Попасної – о 03:48, прибуття до Харкова – 8:48.
Поїзд 885/886 Ворожба – Харків буде курсувати з 21 грудня щодня, крім середи. Відправлення з Ворожби – о 13:19, прибуття до Харкова – 17:04. У зворотному напрямку: відправлення з Харкова –  о 09:05, прибуття до Ворожби – 12:30."
https://kharkivoda.gov.ua/news/113631
  •  

Ilya

Себе брал не евробляху. Хоть ей более 30 лет, но держится на уровне современных авто.

Среди многих моих знакомых и сам, без проблем проедут 500 км за одну поездку, далее только с отдыхом на несколько часов и это по нашим украинским дорогам.

Еще лучше на авто 5-10 часов, чем на поезде в 2-5 раз дольше с несколькими пересадками. В моем случае исключением является только Одесса и Кривой Рог (Днепр), т.к. прямых дорог до них нет (хотя по карте есть)(((
  •  

admin

#727
Цитата: Ilya від Грудень 17, 2021, 22:55:55
Себе брал не евробляху. Хоть ей более 30 лет, но держится на уровне современных авто.

Среди многих моих знакомых и сам, без проблем проедут 500 км за одну поездку, далее только с отдыхом на несколько часов и это по нашим украинским дорогам.

Еще лучше на авто 5-10 часов, чем на поезде в 2-5 раз дольше с несколькими пересадками. В моем случае исключением является только Одесса и Кривой Рог (Днепр), т.к. прямых дорог до них нет (хотя по карте есть)(((

Это просто значит что тебе больше нравится авто, ну и круг общения соответствующий. Ну и тяжёлое положение железки из-за недофинансирования страны.

Учти что там где у меня 3 полосы автобана вполне может быть поезд который достигает 250-300 км/час. Например центр Милана центр Турина в три раза быстрее может быть на поезде особенно в час пик. Ну и цена парковки в центре города может быть очень кусачая + отсутствие разрешение на въезд в центр.
Вобщем Украина сейчас живёт то что жил Евросоюз в 60-70е годы прошлого столетия с массовой автомобилизацей. Скоро придется расхлёбывать как в Евросоюзе.
  •  

Ilya

Цитата: admin від Грудень 17, 2021, 23:05:06

Это просто значит что тебе больше нравится авто, ну и круг общения соответствующий. Ну и тяжёлое положение железки из-за недофинансирования страны.

Я её хочу сменить, но увы не позволяют финансы. В свое время подсказали, какое лучше взять за те деньги, что имел и не жалею.

Цитата: admin від Грудень 17, 2021, 23:05:06
Учти что там где у меня 3 полосы автобана вполне может быть поезд который достигает 250-300 км/час. Например центр Милана центр Турина в три раза быстрее может быть на поезде особенно в час пик. Ну и цена парковки в центре города может быть очень кусачая.
Вобщем Украина сейчас живёт то что жил Евросоюз в 60-70е годы прошлого столетия с массовой автомобилизацей. Скоро придется расхлёбывать как в Евросоюзе.

Был ли у меня такой выбор, ездил на железке. Но увы приходится рассчитывать на свою тачку, т.к. поездом невыгодно куда-то путешествовать((( Для примера могу назвать одну из узловых ЖД-станций пгт.Гайворон Кировоградской обл., в своё время была одним из основных узлов ЖД, а сейчас только электричка на Винницу и все, т.к. стране выгодно бабло, а не комфорт населения и это касается остальных сфер(((.
  •  

admin

Та тут даже разговор не о комфорте а об альтернативах (в конце концов есть куча народа которые вообще не могут водить), о безопасности (привет расплодившимся маршруткам), об экологии и как не странно опять о деньгах (хорошие дороги/развязки стоят дорого и не только построить).
  •  
    Подякували за цей пост: дрон

дрон

Не встигли звикнути до крюківських дизелів на "Слобожанському експресі", як...
У Харківській облраді хочуть аби «Слобожанський експрес» обслуговували поїзди Skoda 
https://urm.media/u-harkivskij-oblradi-hochut-abi-slobozhanskij-ekspres-obslugovuvali-skoda/?fbclid=IwAR1oYxuo5ZxmFn_4scES-kxF4GeD0iKYqNTZgawG84L65FeROCxkPdKN5R4
  •  

BanderaTV

103 млн грн збитків УЗ: обвинуваченого організатора будуть судити заочно https://www.slovoidilo.ua/2022/11/28/novyna/ekonomika/103-mln-hrn-zbytkiv-uz-obvynuvachenoho-orhanizatora-budut-sudyty-zaochno
  •  

admin

"Укрзалізниця" обіцяє перейменувати  регіональні філії, які досі носять імперські назви, — "Південна залізниця" і "Південно-Західна залізниця" (саме так їх назвали за часів російської імперії). Зроблять це упродовж наступних двох років. Про це повідомила депутатка Харківської обласної ради Галина Куц із посиланням на відповідь Південної залізниці на її запит.

"Мені повідомили, що 28.11.2022 рішенням правління АТ "Укрзалізниця" затверджено Програму дерусифікації інфраструктури залізничного транспорту. У Програмі передбачається протягом 2023-2024 рр. перейменування регіональних філій "Південна залізниця" та "Південно-Західна залізниця", — розповіла Галина Куц.
https://2day.kh.ua/ua/kharkow/pivdennu-zaliznytsyu-poobitsyaly-derusyfikuvaty
  •  

sen

Ну невеликі станції скоріше за все перейменують не одразу.
Спочатку навіть не станції а окремі залізниці з абсурдними, навіть з географічної точки зору назвами. Бо Південна залізниця, вона ніяка не південна, а північно-східна. А Південно-Західна скоріше Північна.
  •  

admin

  •