У Тернополі маршрутки діляться на звичайні та соціальні. Вартість проїзду, відповідно, 2,50 грн. та 1,50 грн. Соціальні маршрутки є на маршрутах, які заходять у райони, де не їздять тролейбуси. Їх на кожному такому маршруті по 1-2 випуски. У звичайній маршрутці може їхати 6 пільговиків одночасно, у соціальних - без обмежень (як у тролейбусах).
Через подорожчання пального маршрутчики зараз вимагають не підвищення вартості проїзду, а бодай щоб усі пенсіонери платили (крім інвалідів, ветеранів війни та інших категорій пільговиків). Зараз це питання розглядають у мерії.
Вартість проїзду у тролейбусах та комунальних автобусах - 1,5 грн.
Між тим, КП "Тернопільелектротранс" разом з мерією проводять політику поступового витіснення маршруток з міських перевезень. Зараз активно оновлюється рухомий склад тролейбусного депо - щороку закуповують по 5 вживаних чеських тролейбусів Skoda. Попри те, що вони не нові, чеські тролейбуси вважаються якіснішими, ніж нові українські, які до того ж коштують у 10 разів більше. Третій рік поспіль місто купує виключно "гармошки". Як наслідок - частина пасажирів маршруток перейшла у тролейбуси, а прибутки електротрансу значно зросли. У свою чергу приватні перевізники нещодавно на спільній прес-конференції заявили, що їм стало невигідно купувати нові автобуси (мова про марки "Богдан", "Еталон", "I-Van". Інші марки місто забороняє експлуатувати).
Також на балансі КП "Тернопільелектротранс" є два теплоходи, які здійснюють рейси до "Дальнього пляжу" (інший громадський транспорт туди не їздить, бо пляж у заповідній зоні). Вартість квитка в один кінець - 5 грн. (для дітей віком від 5 до 10 років - 2,50 грн., до 5 років - безкоштовно). Якщо солярка не подешевшає, не виключене подорожчання вартості квитка.