Файне радіо 'FM Галичина'

Автор sohok, Вересень 18, 2011, 14:50:47

Попередня тема - Наступна тема

vital-fm

Ну чомусь "Еко" позбулося частоти.
Значить по доходах їм це не так вигідно, рекламодавець і аудиторія не завжди сходяться.
  •  

sohok

Цитата: vital-fm від Вересень 03, 2013, 18:11:59
Ну чомусь "Еко" позбулося частоти.
Значить по доходах їм це не так вигідно, рекламодавець і аудиторія не завжди сходяться.
Еко позбулося своєї частоти тому що не розвивали еко радіо, не було в них хорошого менеджементу, в них не було хорошої реклами і ведучих і музика в них хоч і була українська, але не завжди цікава. А найрейтинговіша в них була програма саме весільної народної музики Українська  Дискотека .Їм було потрібно робити, щоб така весільна народна музика звучала 24 години на добу тоді в них і були хороші рейтинги і більше рекламодавців
  •  

Дмитро

Далеко не всі прихильники української музики готові 24 години на добу слухати весільну музику. Музика повинна бути різних стилів і напрямків, бажано якісна.
  •  

vital-fm

sohok
Ти з рекламодавцями спілкувався чи мрієш?
Продовжимо по темі: за часів Андрейка на "Фм Галичині" було більше української музики, ба навіть рейтинги і прибуток зросли, але команда залишилась, а Андрейка попросили на вихід, і власники повернулись до переваги в зарубіжній музиці.
  •  

cat

#154
Цитата: sohok від Вересень 03, 2013, 19:21:11
А найрейтинговіша в них була програма саме весільної народної музики Українська  Дискотека .Їм було потрібно робити, щоб така весільна народна музика звучала 24 години на добу тоді в них і були хороші рейтинги і більше рекламодавців
А откуда Вы знаете что это была самая рейтинговая программа у них? По собственным наблюдениям? Если это так, то никогда не поверю, что минимум десяток людей, работающих кем-либо в данной радиостанции\ организации (включая их знакомых, родственников, друзей) были настолько тупыми и идиотами (как и все их клиенты заказчики-рекламодатели) - что не смогли сделать вывод что если это рейтинговый и прибыльный продукт -  то его надо крутить больше!
Т.е. я правильно понимаю Ваш пост?

Вообще считаю - единственный, кто знает всё по рейтингам и др... - что надо крутить на радио и как и во сколько что слушается\продаётся  - это коммерческий директор (при условии личной работы с менеджерами по продажам, бухгалтерией и клиентами-заказчиками).   Никакому ведущему нет дела до расходной части по сооотношению к приходной части.  Ему это не надо.
  •  

sten

Цитата: sohok від Липень 27, 2013, 23:57:28
А звідки вони можуть знати чи принесе така станція прибуток чи ні ,якщо за 20 років незалежності в Україні  зовсім не було всеукраїнської станції з повністю українською музикою
Как это в Украине не было радиостанции с украинской музыкой, а "Найбільша мережа в Європі - Радіо 5", которая в начале своего вещания транслировала только украинскую музыку, но потом под давлением рекламодателей им пришлось добавлять русскую музыку в пропорции 50/50, но и это не сработало и радиостанцию переформатировали на более коммерчески выгодное "Ретро FM".
"Любое навязывание громадам механической унитарности, принудительных связей будет большой ошибкой, которая приведет только к сопротивлению, реакции, центробежности, или даст основу для новых междоусобиц"
Михаил Грушевский
  •  

Ігор

Цитата: Дмитро від Вересень 03, 2013, 20:26:34
Далеко не всі прихильники української музики готові 24 години на добу слухати весільну музику.
згоден, я буває слухаю весільну музику на радіо Київ. Мене вистачає максимум на дві години. Та й музика в плейлисті одна й та ж сама.
  •  

pavlo_r

Терпіти не можу весільну музику. Щодо рейтингів "Української дискотеки" не знаю, але це ІМХО, краще що було на ЕКО. Крім того там ішла не тільки весільна музика. Щодо менеджменту - то можу погодитись із sohok, ідея станції була непогана, а от реалізація нікудишня. Звучання в ефірі теж нікуди не годилося.

vital fm, sohok не спілкується з рекламодавцями, тільки з директорами. Переважно з директором RADIOLIFE. :)
  •  

vital-fm

sten
У "Радіо 5" ще з тестового мовлення було 50/50, не вигадуйте.
  •  

cat

Цитата: pavlo_r від Вересень 03, 2013, 23:23:29
vital fm, sohok не спілкується з рекламодавцями, тільки з директорами. Переважно з директором RADIOLIFE. :)
ага - эдакий Штирлиц, докладывающий центру :-)

Цитата: vital-fm від Вересень 04, 2013, 00:29:09
sten
У "Радіо 5" ще з тестового мовлення було 50/50, не вигадуйте.
Ну у нас принято считать русской музыкой и русскоязычную музыку Украинских исполнителей.
  •  

vital-fm

Не думаю, що, наприклад, Чайф, який тоді був у ротації, українська група, яка співає російською.
  •  

Sanio

Цитата: vital-fm від Вересень 03, 2013, 18:11:59
Ну чомусь "Еко" позбулося частоти.
Значить по доходах їм це не так вигідно, рекламодавець і аудиторія не завжди сходяться.
Кілька разів спілкувався з директором і власником "Еко" щодо радіостанції, то можу сказати, що ідея станції була хорошою, але формат зовсім некомерційним. І проблема була не в менеджменті чи реалізації, а у типовому галицькому рагулізмі - її слухали всі, а рекламу ніхто не давав туди. Станція звучала всюди, але реклами там не було майже зовсім. Цей формат хороший був би для ФМ-ки ОДТРК, а не комерційної станції.
Спочатку вони щось намагалися крутитися, а потім просто паралельно зайнялися іншим бізнесом - наскільки знаю, їхній власник купив кілька автобусів і якось розповідав, що лише один автобус з маршруту за 5 днів приносив більше доходу, ніж станція заробляла за місяць... І ще розповідав, що витрати "Еко" покриваються за рахунок мовлення на УР-1, тобто радіо заробляло за рахунок ефіру на УР-1, а не на ФМ-ці. Тому логічно, що вони вирішили в певний момент віддати частоту під новостворену мережу "ФМ Галичина", але не факт, що "Галичині" ця частота у Львові зараз належить, а не орендують вони її, там все досить заплутано. Принаймні досі все трансляційне обладнання - передавач, АФС належить "Еко", ну і оператором телекомунікацій на 89,7 теж досі залишається "Еко".
  •  

cat

Цитата: Sanio від Вересень 04, 2013, 13:03:22
її слухали всі, а рекламу ніхто не давав туди. Станція звучала всюди, але реклами там не було майже зовсім.
Есть ещё более оригинальные примеры: и слушают многие и рекламы навалом - но себестоимость высока, в итоге убытки. А поднятие цен - массовый отказ с уходом на другие носители рекламы. Т.е. не хотят платить больше.
  •  

Vova.UA

Цитата: sohok від Вересень 27, 2013, 19:10:26
Закрили програму файна рандка яка була найкраща програма на Галичині
ШШОООООООООО ????????????????  :roll: :roll: :cry:
AH.FM - Leading Trance Radio 
#1 FOR TRANCE - COMMERCIAL FREE 24/7
  •  

sohok

Цитата: Vova.UA від Вересень 28, 2013, 19:20:52
ШШОООООООООО ????????????????  :roll: :roll: :cry:
Так саме так по незрозумілих причинах закрили найрейтинговішу програму фм галичини файну рандку, яка виходила два роки і яку слухали дуже багато людей .В Еріки і Чемеса мав бути місяць відпочинку серпень, а з вересня файна рандка мала відновити вихід передачі ,але чомусь файну рандку вирішили закрити  :neutral:Тепер якщо ще з Львівської хвилі підуть всі ведучі то на львівських станціях не буде що слухати  :cry:
  •  
    Подякували за цей пост: Denis05ua