yadro, я незнайомий з Тріоланом як оператором, але з досвіду знаю, що сигнал це доволі хитра штука і його рівень на штекері біля ТВ може залежати як від дисципліни на самому підприємстві (чому техніків не дрюкають за халатне відношення?) так і від стану кабелів (шеф, головний інженер, нач.дільниці жлоб і не хоче тратитись на оптику/заміну). Звичайно ж може бути погане проектування і розрахунок самої мережі: коли сигнал прорахований явно погано, а переробити принцип "і так піде" заважає, а ще купа факторів, подолати які можна з більшим чи меншим успіхом. Але левова доля проблем з якістю картинки знаходиться з внутрішньої сторони дверей в квартиру. Тут в дію вступають такі причини як професійність майстрів (часто нижче чим нуль), які ховали кабель в стіні і ставили розетки, при цьому здогадалися замурувати розгалужувач чи чого гірше скрутку в стіні, могли позакорочувати кабель на з'єднаннях, домішати в і так забитий під зав'язку діапазон камери відеоспостереження і т.д. і т.д. Але цілком нормальна справа, що всі камені летять в город оператора - бо на думку більшості: "у нього ж може щось поламатися, а в мене в квартирі боронь Боже". Я не хочу когось звинуватити чи захистити, але є дієвий метод вирішення цієї проблеми: виклик майстра. Якщо він говорить, що проблема в квартирі, а ви не вірите - просіть прокинути від розгалужувача до телевізора тестовий кабель і тоді все стане ясно. Ми колись до особливо недовірливих навіть телевізор з великим екраном возили бо маленький абонента не переконував: "та то у вас екран маленький, що тут побачиш?". Якщо ж винен оператор, але не може або вперто не хоче ремонтувати - при бажанні ідіть в Спілку захисту прав споживачів, суди і т.д. Або простіше: сигнал - це товар і ніхто не може змусити вас купувати неякісне. Щось не влаштовує, а добитися покращення не можете - відключіться самі, а краще під'їздом чи будинком. Може тоді продавець (оператор) задумається.