DJ-FM, Сімферополь

Автор Lerry, Вересень 15, 2011, 16:50:29

Попередня тема - Наступна тема

admin

она точно там?
с возвращением  :lol:
  •  

Lerry

Цитата: admin від Квітень 28, 2013, 19:37:23
она точно там?
с возвращением  :lol:
Нет, но если в цитате указано, что "по официальным данным", то оно точно там! Без сомнения! Да и, с другой стороны, логически если прикинуть, раз Европа-Плас находится в одной медиагруппе с Ретро-FM, Авторадио и, по-моему, Нашим Радио, то Европа-Плас и должна вещать с ул. 51-ой Армии, 131.

P. S.: А я никуда и не уходил. Я молча отбыл свой "срок" бана, вот и вернулся.  :спасибо: что хоть пустили меня на форум!
  •  

admin

ааа
тогда скорее недоработка при переносе))
  •  

admin

вот официальные данные
Spoiler


ЦитатаРІШЕННЯ № 2477

26.12.2012                                                       м. Київ                                              Протокол № 40

Про визначення переможця конкурсу
та видачу ліцензії на мовлення
з використанням частоти 89,7 МГц
у м. Сімферополі, АР Крим

З урахуванням рішення від 10.10.2012 № 1750  ,,Про затвердження конкурсних умов", Національна рада рішенням від 10.10.2012 № 1751 оголосила конкурс на отримання ліцензії на мовлення з використанням вільних радіоканалів.
Оголошення про конкурс опубліковано 16.10.2012 у газеті ,,Голос України" № 194 (5444) та у мережі Інтернет на сайті Національної ради www.nrada.gov.ua.
До Національної ради на участь у конкурсі на отримання ліцензії на мовлення з використанням частоти 89,7 МГц у м. Сімферополі, АР Крим, було подано 1 заяву від ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ.
Національною радою встановлено, що статутні документи ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ, відповідають ст. 12 Закону України ,,Про телебачення і радіомовлення", конкурсну гарантію як обов'язкову умову участі у конкурсі сплачено у повному обсязі і у встановлений конкурсними умовами строк.
На підставі пункту а) ч. 14 ст. 25 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ, здатне найкраще забезпечити виконання конкурсних умов, зокрема має перевагу над іншими учасниками конкурсу в частині програмної концепції мовлення (значний обсяг власних просвітницько-інформаційних, культурологічних та дитячих програм).
Національна рада вважає за необхідне визнати переможцем конкурсу на отримання ліцензії на мовлення з використанням частоти 89,7 МГц у
м. Сімферополі, АР Крим, ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ (вихідні дані: «EUROPA PLUS»).
Керуючись статтями 8, 9, 10, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 36, 39 Закону України ,,Про телебачення і радіомовлення", статтями 15, 17, 18 та 24 Закону України ,,Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", враховуючи План розвитку національного телерадіоінформаційного простору, беручи до уваги інформацію структурних підрозділів Національної ради, Національна рада

вирішила:
1. Визнати ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ (вихідні дані: «EUROPA PLUS»), переможцем конкурсу на отримання ліцензії на мовлення з використанням частоти 89,7 МГц у м. Сімферополі, АР Крим, потужність передавача – 0,5 кВт, територія розповсюдження програм згідно з додатком 1 до рішення, обсяг мовлення – 24 години на  добу.
2. Видати ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ (вихідні дані: «EUROPA PLUS»), ліцензію на мовлення з використанням частоти 89,7 МГц у
м. Сімферополі, АР Крим, потужність передавача – 0,5 кВт, територія розповсюдження програм згідно з додатком 1 до рішення, обсяг мовлення – 24 години на добу, відповідно до поданої заяви про видачу ліцензії на мовлення, затвердженої програмної концепції мовлення, згідно з додатком 2 до рішення, конкурсних умов, строком дії ліцензії 7 років.
3. Управлінню бухгалтерської служби, на підставі Методики розрахунків розмірів ліцензійного збору за видачу або продовження строку дії ліцензії на мовлення, ліцензії провайдера програмної послуги, визначення розміру плати за переоформлення ліцензії та видачу дубліката ліцензії на мовлення, ліцензії провайдера програмної послуги, нарахувати ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ (вихідні дані: «EUROPA PLUS»), ліцензійний збір за видачу ліцензії на мовлення з використанням частоти 89,7 МГц у м. Сімферополі, АР Крим, потужність передавача – 0,5 кВт, територія розповсюдження програм згідно з додатком 1 до рішення, обсяг мовлення – 24 години на добу. Врахувати коефіцієнт територіальної особливості розповсюдження програм – (n- 100), розмір мінімальної заробітної плати на момент прийняття рішення, програмну концепцію мовлення та сплату грошового внеску під конкурсну гарантію.
4. Виконання цього рішення покласти на управління: ліцензування телерадіомовлення, науково-технічного і частотного розвитку, бухгалтерської служби, правового забезпечення, контрольно-аналітичне.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови Національної ради Л. Мудрак.


Голова Національної ради         /підпис/      В. Манжосов


Заступник голови Національної ради      /підпис/      Л. Мудрак







Додаток 1
до рішення Національної ради
26.12.2012 № 2477


Територія розповсюдження програм на частоті 89,7 МГц у м. Сімферополі, АР Крим - м. Сімферополь (міськрада) та Бахчисарайський, Сімферопольський райони.

Заступник начальника управління науково-технічного
і частотного розвитку            /підпис/         Д. Кардаш


































Додаток 2
до рішення Національної ради
26.12.2012 № 2477

Програмна концепція мовлення
ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ
(будні дні)

І. Частка програм власного виробництва: 17 годин на добу, 71%;
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
ІІ. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва): 17 годин на добу, 71%;
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
ІІІ. Максимальна частка національного аудіовізуальної продукції іноземного виробництва: 7 годин на добу, 29%;
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
ІV. Формат (відповідно до програмної концепції) –  музично-розважальний;
                                                                                                тематична класифікація
V. Розподіл програмного наповнення:

   Розподіл
програмного наповнення    Загальний  обсяг
(год. хв./добу)   Обсяг власного продукту
(год. хв./добу)   Обсяг національного продукту
(год. хв./добу)   Обсяг іноземного продукту
(год. хв./добу)   Обсяг програм та передач, які передбачається ретранслювати
(год. хв./добу)
1   2   3   4   5   6   7
1   Інформаційно-аналітичні і публіцистичні передачі   37 хвилин   37 хвилин   37 хвилин   ---   ---
2   Культурно-мистецькі передачі   ---   ---   ---   ---   ---
3   Науково-просвітницькі передачі   53 хвилини   53 хвилини   53 хвилини   ---   ---
4   Розважально - музичний
/в т.ч.: музичні передачі, інтерактивні передачі, ігрові шоу, передачі по  заявкам, тощо.../    19 годин   12 годин   12 годин   7 годин   ---
5   Підбірка музичних творів /для радіомовлення/   ---   ---   ---   ---   ---
6   Дитячі передачі   ---   ---   ---   ---   ---
7   Фільмопоказ  / для телебачення/   ---   ---   ---   ---   ---
8   Інше:

Реклама    

2 години
30 хвилин   

2 години
30 хвилин    

2 години
30 хвилин   

---   

---
   елементи оформлення ефіру     30 хвилин   30 хвилин   30 хвилин   ---   ---
   анонси     30 хвилин   30 хвилин   30 хвилин   ---   ---
   телеторгівля   ---   ---   ---   ---   ---

Програмна концепція мовлення
ПРАТ «СТУДІЯ «ЄВРОПОЗИТИВ», м. Київ
(вихідні дні)

І. Частка програм власного виробництва: 17 годин на добу, 71%;
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
ІІ. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва): 17 годин на добу, 71%;
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
ІІІ. Максимальна частка національного аудіовізуальної продукції іноземного виробництва: 7 годин на добу, 29%;
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
ІV. Формат (відповідно до програмної концепції) –  музично-розважальний;
                                                                                                     тематична класифікація
V. Розподіл програмного наповнення:

   Розподіл
програмного наповнення    Загальний  обсяг
(год. хв./добу)   Обсяг власного продукту
(год. хв./добу)   Обсяг національного продукту
(год. хв./добу)   Обсяг іноземного продукту
(год. хв./добу)   Обсяг програм та передач, які передбачається ретранслювати
(год. хв./добу)
1   2   3   4   5   6   7
1   Інформаційно-аналітичні і публіцистичні передачі   16 хвилин   16 хвилин   16 хвилин   ---   ---
2   Культурно-мистецькі передачі   ---   ---   ---   ---   ---
3   Науково-просвітницькі передачі   ---   ---   ---   ---   ---
4   Розважально - музичний
/в т.ч.: музичні передачі, інтерактивні передачі, ігрові шоу, передачі по  заявкам, тощо.../    19 годин
46 хвилин   12 годин
46 хвилин   12 годин
46 хвилин   7 годин   ---
5   Підбірка музичних творів /для радіомовлення/   ---   ---   ---   ---   ---
6   Дитячі передачі   ---   ---   ---   ---   ---
7   Фільмопоказ  / для телебачення/   ---   ---   ---   ---   ---
8   Інше:

Реклама    

2 години
30 хвилин   

2 години
30 хвилин    

2 години
30 хвилин   

---   

---
   елементи оформлення ефіру     45 хвилин   45 хвилин   45 хвилин   ---   ---
   анонси     43 хвилини   43 хвилини   43 хвилини   ---   ---
   телеторгівля   ---   ---   ---   ---   ---

Начальник контрольно-
аналітичного управління             /підпис/         О. Левчук

[close]

а тут вобще Симфера  нету
  •  

Lerry

#199
На Шансоне, наконец-то, изменили текст RDS:

SHANSON / Simfe- / ropol / 105,4MHz / REKLAMA / Tel.: / (0652) / 70-13-00


Ждём теперь, когда в других городах Крыма поменяют RDS на Шансоне.
  •  

Lerry

#200
Цитата: loginoff від Квітень 04, 2013, 15:49:57
Ну вот настроили звук на 89.7 "Европа Плас".Качество приёма хорошее. :music:  :super: Один минус,рекламный блок очень длинный. :nosuper:
С сегодняшнего дня на Европе-Плас сделали некоторые небольшие изменения. Ввели "45 минут - только музыка, без рекламы и разговоров". Новости с прогнозом погоды передвинули на 17 минуту часа. По сути, все основные информационные рубрики (в том числе и реклама) теперь выходят с 15 до 35 минуты часа. Всё остальное время уделили музыке.  8-) :music:
Только вот теперь  длинный киевский рекламный блок передвинули в середину часа, и теперь он слился с местным. Так что теперь он стал ещё длиннее: доходил итак до 7 минут, а стал теперь все 10 (вместе с местным рекламным блоком).  :nosuper:
  •  

Lerry

Кстати, с появлением киевской Европы-Плас в Симферополе в центре города вот уже месяц (если не больше) как практически на всех остановках размещена следующая реклама:



И как это всё понимать? Где же настоящая подделка? Не, я могу, конечно, ошибаться или не знать чего-то, но мне кажется, что Европа Плюс Крым - истинная подделка, так как они даже используют неверные, не свои позывные.
Не, ну тут явный камень в огород Европы-Плас (89,7 FM) - мол, слушайте только нашу, местную Европу Плюс... Или, может, это просто выражение какого-то эго. Или, просто-напросто, конкуренция...
  •  

Ігор

#202
Мабуть конкуренція.
А фото сховане, пише "приватный доступ".
  •  

Lerry

#203
Цитата: Ігор від Травень 16, 2013, 08:40:33
Мабуть конкуренція.
А фото сховане, пише "приватный доступ".
Доступ открыт. Временно, а там - может, и навсегда. Смотря как всё будет дальше.
Просто я уже в тот альбом, куда я загрузил фото, давно ничего не добавлял, а когда был там последний раз (в январе прошлого года), то закрыл доступ. А вчера забыл открыть. Ведь у меня всё отображается корректно, вот и забыл открыть доступ...
  •  

Alexey

Цитата: Lerry від Травень 16, 2013, 00:52:25
Кстати, с появлением киевской Европы-Плас в Симферополе в центре города вот уже месяц (если не больше) как практически на всех остановках размещена следующая реклама:



И как это всё понимать? Где же настоящая подделка? Не, я могу, конечно, ошибаться или не знать чего-то, но мне кажется, что Европа Плюс Крым - истинная подделка, так как они даже используют неверные, не свои позывные.
Не, ну тут явный камень в огород Европы-Плас (89,7 FM) - мол, слушайте только нашу, местную Европу Плюс... Или, может, это просто выражение какого-то эго. Или, просто-напросто, конкуренция...

Вот-вот, уж сами-то какая подделка жуткая. Это у них от досады. Последняя попытка  удержаться на плаву среди 23 станций. Конкуренция бешеная ведь! Все деньги идут Тангину, промедиа и профилю   бабло . О каком оригинале может идти речь? у них и ведущих-то никогда не было. 107.3 уже прогорели со своим "самым русским" радио в крыму.  А подавляющему большинству людей фиолетово что слушать, плас, плюс, или флюс... Главное чтобы жужжало что-нибудь, да и всё...
  •  

cat

#205
Не смешите мои тапочки - досада :-)
Рекламодателю выгоднее дать рекламу сразу на все существующие радиостанции того или иного населённого пункта, чтоб получить реальную отдачу.  Так что бюджеты радиостанций одного населённого пункта относительно одинаковы!
А вообще в нашей стране секрет успеха радиостанции не в креативности её эфира - а в более низкой цене, чем у других! брать не качеством а колличеством.
  •  

vital-fm

#206
Трішки офтопу.
Alexey
флюс
  •  

Alexey

Цитата: cat від Травень 17, 2013, 23:32:42
А вообще в нашей стране секрет успеха радиостанции не в креативности её эфира - а в более низкой цене, чем у других!

Ну хорошо, у а Ассоли всегда была очень дешёвая реклама, особенно лет 10-15 назад. Много у них было рекламы?
  •  

cat

#208
Цитата: Alexey від Травень 19, 2013, 17:59:34
Ну хорошо, у а Ассоли всегда была очень дешёвая реклама, особенно лет 10-15 назад. Много у них было рекламы?
10-15 лет назад было другое отношение к радио и другие цены и суммы.
И даже при небольшом кол-ве рекламы все вещатели были в плюсах. Как мне рассказывал  знакомый - чистая ежемесячная прибыль его радиостанции около 10 лет назад была как две 3-х комнатные квартиры в его городе. На данный момент при практически 100% заполнении разрешённого рекламного времени он максимум заработает около 3-5 000 грн, которые правильнее всего на ремонты вкладывать или обновление....
P.S - А ещё можно взять пару ведущих, и тогда при заполняемости рекламного времени 100% они будут всю прибыль в зарплату забирать.
  •  

Alexey

Цитата: cat від Травень 20, 2013, 00:03:47ежемесячная прибыль его радиостанции около 10 лет назад была как две 3-х комнатные квартиры в его городе. На данный момент при практически 100% заполнении разрешённого рекламного времени он максимум заработает около 3-5 000 грн, которые правильнее всего на ремонты вкладывать или обновление....
Ну вот и отлично, хватит им жировать. Они свои сливки и так нехило в конце 90-х, начале 2000-х сняли. А сейчас увы, всё. Поэтому и распродают все эти местные станции (частоты), происходит (или уже произошла) монополизация радиорынка из-за киевских холдингов, которые принадлежат олигархам.
  •