Постійні глядачі М1 помітили і оцінили зміни в музичній політиці каналу ще в літній період. Наступний крок — оновлення ефірної графіки і поява низки нових проектів — канал зробить 10 жовтня. «Загальний вектор всіх змін можна сформулювати короткою фразою, що з'явилася в зовнішньому промо каналу — М1 стає ближче до свого глядача» — говорить Валентин Коваль, генеральний директор компанії «Телеодин».
М1 планує задовольняти не тільки найвимогливіших меломанів, а й любителів світських історій, новин шоу-бізнесу, а також тих, хто хоче бути першим у курсі зоряних подій всього світу.
Вже опівночі з 9 на 10 жовтня на каналі запускається нове графічне оформлення, над яким працювала студія A7: TELEVISION. Ця графіка кардинально відрізняється від усіх попередніх сезонів. «Сама ідея і її реалізація — це щось досить глобальне. Ми відійшли від екранізації звичного слогана М1 «Кров з молоком» і представимо трохи інше бачення Музики на просторах Україна» — коментує арт-директор каналу і керівник студії Сергій Перцев. При цьому М1 залишається вірним своїй кольоровій гамі — червоному і білому кольорам, які він першим ввів у практику брендингу національних каналів 10 років тому.
Оновлюється і програмний продукт на М1. Реаліті-шоу «Привет, декрет!», що обіцяє вивести з себе деяких закостенілих моралістів, покаже суперблондинку Олю Полякову в найінтимніші моменти, які вона переживала під час вагітності.
У програмі «Lady Land» можна буде побачити історії успішних, активних, відомих жінок — саме вони стануть героїнями програми з ведучою Євгенією Власовою. «Чого хочуть жінки?» — хіт-парад жіночих бажань, покликаний не тільки озвучувати ці бажання (до речі, голосами відомих особистостей), а й давати рекомендації щодо їх виконання.
Для найромантичніших глядачів М1 презентує програму про любов — «Перший поцілунок» — історії відносин «зразкових» зірок шоу-бізнесу, причому не всього їхнього життя, а найтрепетнішого моменту — першого поцілунку.
Звичайно ж, М1 не забув про те, чого хочуть чоловіки. Екс-Кульбаба (так, вже екс!) Валерія Крук «відвідає» разом з глядачами світ багатих і знаменитих у програмі «VIP». Як ви вже зрозуміли, в найпопулярнішому хіт-параді М1 — «Сооlbaba.cc» — зміни. У новому сезоні він буде виходити в ефір раз на тиждень в «оновленому складі». Хто стане новою Кульбабою? Відповідь на це питання шукайте з 10 жовтня в ефірі М1.
Також телеглядачі каналу М1 отримають можливість побувати в гостях у найпопулярніших російських знаменитостей разом з програмою «Напросилися». Ця програма — один з восьми проектів російського виробництва, які з'являться в ефірі М1 в новому сезоні.
Любителів заокеанських шоу чекають вже традиційні для каналу прямі трансляції American Music Awards, Grammy Awards, Victoria's Secrets Fashion Show й інших подій.
Але й це ще не все. Чергове оновлення сітки каналу відбудеться в другій половині листопада, коли запрацює новий студійний комплекс каналу і в ефір М1 увірвуться прем'єри, живий звук, прямоефірні ток-шоу і нова музика.
m1.tv