Та не хочеться дуже вперто сперечатись, бо це суперечка не зі мною, а з моєю статистикою. Статистика хороша, хоча я покинув телеремонт, але люди все-таки дзвонять, хоча б проконсультуватись, чи щоб я порадив іншого майстра.
Власне, головна теза: до дуже великої кількості людей повністю НЕ ДІЙШЛО. Чудово знають, про якесь Т2, знають, що аналоговий сигнал пропав, але далі, як малі діти.
НЕ ВЧИТЬ ця примітивна реклама. Реклама доказує:
- що перехід на Т2 надзвичайно простий, як у баби з капцями (це в більшості випадків неправда).
- що світ безконечний, і варіантів багато, і навіщо вам той сигнал (не важливо, що лише Т2 безкоштовне)
- що мужика краще поміняти на молодого.
І найбільше людей збиває слово "підключитись". Та не "підключитись", а "змінився телевізійний сигнал, тепер краще приймати через тюнер, або сучасним телевізором". Просто "ми змінили сигнал, тепер - через тюнер, і так краще, і так буде".
Так що повний рекламний провал.